| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1577 .. 3151 3152 3153 3154 3155 .. 3456 .. 3757
06.05.14 16:17
dandi78 

Re: Bräute 2013

elea, e dänke, die arbeitszite si scho normal. söttigi arbeitszite/arbeitswäge wie d'snet und eg hei si scho eher d'usnahm.

06.05.14 16:18
Emma13 

Re: Bräute 2013

Oh snet, ich als Marketingmensch bin grad gschockt wenni lies das ihr kei Homepage hend

Bi eus machet ebe es paar Homeoffice, find das ä super Sach vor allem mite hütige Technologie, aber isch klar, isch halt uf de Job bezoge, gaht nöd bi allne glich guet

06.05.14 16:22
dandi78 

Re: Bräute 2013

So mini Liebe, eg verabschiede mi scho wieder. Ha jo jetz de scho Fürobe
Wünsche aune e tolle Fürobe.

06.05.14 16:22
sonne13 

Re: Bräute 2013

emma, das mit homeoffice isch ebe so e gschicht...
i mim job isch es ned möglich, eifach vom job her, ussert a eim tag i de wuche. ech ha das au scho thematisiert (mehrmols) aber de chefchef wott das ned. sobald ich aber merke, dass es afoht aahänke, gohn ich wieder und fordere das ii. klar channi das ned all wuche mache, es gid halt au sache die muessi im gschäft erledige, das goht gar ned anderscht. aber wenni eh nur am pc hock, denn channi au grad so guet deheim bliibe. ich wirde das uf jede fall wieder bringe - mit de wahl, entweder schaffi deheim oder ich loh mich chrank schriibe. es hänkt ganz ehrli jetzt scho aa, ich fühl mi am ziischtig scho wie süscht am friitig, und ich be ned bereit irgend es risiko iizgoh. nochhär müends jo au ohni mech uscho

06.05.14 16:22
elea 

Re: Bräute 2013

min arbetsweg esch 8min, aso vo dem her weri au verwöhnt..

06.05.14 16:28
Emma13 

Re: Bräute 2013

Sonne chan das amigs eifach nöd verstah, dass gwüssi Chefe so kompliziert tüend obwohl hützutags also würkli en Bürojob au dihei chan gmacht werde. Ebe, je nach dem gahts nöd, aber ich denke wenn mär sich das irichtet, denn isches sicher möglich ab und zue mal vo dihei us schaffe.

Wenn ich dich wär würis genau so mache, ganz sicher keis Risiko igah und nur solang mitmache wie du au s Gfühl hesch dases guet isch.

Schöne Abig dandiiii :)

06.05.14 16:33
sonne13 

Re: Bräute 2013

sodeli, ich muess! schöne obe zäme!!! und die wo e nöche arbeitswäg hend: gniesseds

06.05.14 16:49
Canoa 

Re: Bräute 2013

be mim Job goht Homeoffice ned, vo "mine" 450 Untergsellschafte gehts mindestens je ei Ordner met Originalakte etc. ond mer hend nome öbe 20 % vo jedere Gsellschaft iscanned! Aber das esch okay för mech...wenni denn krankgschrebe be luegi deheime eifach mini Mails afig ah! =)

06.05.14 18:34
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Hallo mitenand

Wegem Treffe, ich bin also au däbi und de Vorschlag vom himbeer passt mer au mir chönnt ois ja am HB bim Treffpunkt denn treffe, hämer damal vor meh als eme Jahr au so gmacht und sind den Zäme is Kaffi gange. Wäri so cool wenn all chönntet däbi sih!

@ me: mir händ spontan für oisi Ferie endi Mai Ferie buechet. Gönd für sechs Täg uf Ibiza. Freui mich grad so riesig, hach spontan Ferie bueche isch sooo cool. Und im September gömer na uf Kanada, läck das Jahr lömers ois guet gah aber muss au mal sih.

@ Arbetsziite: ich gah am 7:05 usem Huus, bin am 7:45 im Gschäft und gah meistens mitem 17:21 Zug wieder Hei denn bin am 17:50 die Heime wenn d'SBB kei Problem machet. Und einisch i de wuche mussi bis am 18:00 schaffe denn bini erst am 18:50 die Heime aber das isch nöd so tragisch. Isch okay. Homeoffice, ja das isch ih mim Bruef leider nöd möglich, sust müsstet Patienten zu mir Hei Cho

Sust hani grad nüd zum verzehle usert das mich das Wetter kaputt macht, Liede so mit chopfweh Naja, hoffe mer de Bögg und die wetterschmöcker händ recht und es git en Super schöne heiße Summer (am liebste wie do im 2003!!)

Schöne Abig oi allne.

06.05.14 20:04
himbeer 

Re: Bräute 2013

ich ha öppe 35-45 minute arbetsweg, chunnt immer chli drufah welli verbindige dasi verwütsche. aber ich chum am morge immer so schlecht usem bett und bi drum immer recht knapp und spat dra, das isch uh schlimm und ich nerv mi eigentlich jede morge ab mir selber ;-)

 1 .. 1577 .. 3151 3152 3153 3154 3155 .. 3456 .. 3757
natürlich   richtig   natürli   gspannt   wirklich   einfach   himbeer   Problem   Zeremonie   Kollegin   bearbeitet   schnell   schaffe   eigentli   eigentlich   Zuletzt   irgendwie   Hochzit   langsam   vorallem