| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1578 .. 3153 3154 3155 3156 3157 .. 3457 .. 3757
07.05.14 09:44
Canoa 

Re: Bräute 2013

Mini OP werd "nome" 2-2.5 Stond dure, in Lozärn ging die gliche OP 5 Stond!!!! Gloube in Lozärn müend no met de Lehrbüecher näbem OP Tesch stoh! Nei seich, aber well ech jetzt bem beste Spezialist goh go operiere esh haut scho es top igsöuts Team ume...

07.05.14 09:48
elea 

Re: Bräute 2013

ah dasch super dass es "nor" 2h goht! 5h wer jo doch scho happiger!
esch das denn dini ersti Vollnarkose?

07.05.14 09:49
sonne13 

Re: Bräute 2013

huhu zäme!

wägem läse: ich liebes z läse! ha jo jetzt mis büro müesse ruume und all mini büecher ussortiert woni scho gläse ha. d romän hani alli minere tz verschänkt, ich hätt jetzt no e ganzi täsche mit krimis, falls das öppert gern liest - sind gratis z ha (evt. de versand wenni sie muess verschicke ). chönnt au e liste mache mit de titel, falls öppert ernsthaft interesse hed. spötestens abem summer göhnds id entsorgig. ha immer chli müeh mech vo büecher trenne, au wenni weiss dass ich sie nümme liese hätt au no es par büecher vo everest-bestiigige und 2 vom joe simpson (sturz ins leere), falls öppert gern so sache liest...

wünsche euch allne mit chopfweh gueti besserig! hoffe s wätter stabilisiert sich bald, dass me sich a öppis cha gwöhne, mich dunkts das uf und ab, chalt und warm setzt em körper eifach zue...

07.05.14 09:54
elea 

Re: Bräute 2013

oh sonne i verstoh di! i muess au jedes buech bhalte woni glese ha. gleb es esch eifach bez stolz bi mer weni chas volle büecherregal aluege und sege "da hani alles scho glese"

07.05.14 09:54
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Heee Sonne, mir gahts imfall glich, ha au na paar Büeche die Heime woni eifach nöd mag entsorge. Wür also mini au Gratis abgäh (eifach de Versand wäri scho froh), chan au wenn ihr interesse händ oi die mal ufliste? Ich finds ebä au schad die eifach chüble. Jetzt hani das Problem nüm, ha es eBook sitem Summer.

07.05.14 09:55
Canoa 

Re: Bräute 2013

Hmm nei als Chend hends mer scho t Mandle usegnoh ond be de Not-OP hani au Vollnarkose gha. Well die lönd Gas i Buch inne, damets meh Platz hend, ond anschinend seg dä Drock extrem darum chamer nome Vollnarkose mache. Ond denn eifach weder drü Schnittli im Buchnabu und links und rächts bi de Eierstöck! Zum Glöck gehts kei Buchschnitt...

07.05.14 09:58
Canoa 

Re: Bräute 2013

Mi Ma hed am liste "Büecher" met wenig Site und hufe Böudli denn! =)

07.05.14 09:59
elea 

Re: Bräute 2013

lucylu ond bisch zfride metem ebook? wie esches so?

ui canoa das tönt heavy met dem gas em buch! guet de besch ders jo scho "gwöhnt" met de Narkose und weisch wis ablauft...

07.05.14 10:01
sonne13 

Re: Bräute 2013

ou lucylu, mine maa hangt mer die ganz ziit i de ohre ich sell doch mol es ebook zuetue, denn falli das "büecherproblem" wäg was hesch für eis? bisch z friede? Ich ha ebe gern es buech i de hand... be do chli schwierig glaub.

Ich mach im fall gärn mol en lischte! viellicht chönd mer jo en chliine "tuusch-handel" mache, das wär jo cool! möglicherwiis chumm ich jo denn so abem summer wieder meh zum läse, wenni mi nümm cha bewege vor luuter masse

ich mach mol en lischte und die wo sie wend chönds jo denn mol aaluege, und wenn öppert interesse hed chann ich sie jo denn verschicke und de empfänger cha eim jo de s porto in es couvert stecke oder überwiese...

07.05.14 10:01
Emma13 

Re: Bräute 2013

ihihi lustig, min Ma isch au so mit sine Büecher, er het sooo viel und bringts eifach nöd übers Herz die furt z'rüehre, jetz hemmer es riese Regal im Cheller ufbaut demit mär im Büro hend chöne Platz schaffe, aber glich sinds immerno zviel :)

ou Canoa, zum Glück gaht d OP nöd allzu lang, 5h findi scho recht viel... Isches denn ä gängigi OP und wie lang bisch denn im Spital?

 1 .. 1578 .. 3153 3154 3155 3156 3157 .. 3457 .. 3757
eigentli   Hochzit   schnell   natürlich   eigentlich   einfach   himbeer   irgendwie   natürli   Zuletzt   richtig   gspannt   bearbeitet   vorallem   langsam   Kollegin   schaffe   wirklich   Problem   Zeremonie