Bräute 2013 |
|
1 .. 1578 .. 3154 3155 3156 3157 3158 .. 3458 .. 3757
|
|
|
07.05.14 10:09
LucyLu
|
Re: Bräute 2013
@ eBook: ich ha am liebste scho au es Buech i de Hand, verstah dich also Sonne, vorallem de Gruch vomene neue Buech und wenn s'Buech s'erstmal uf tuesch, den isch es so streng eifach nöd verglichbar miteme eBook. Am liebste hani scho Büecher aber es eBook isch um einiges praktischer. Finds handlicher zum mitnäh (seg das id Ferie oder im Zug). Brucht wenig Platz und de Akku hebt eeeewigs (muss es nur so all zwei Mönet mal lade). Chasch mega viel Büecher druflade und und und. Ich ha das vom Orell Füessli: Bookeen. Es isch ä super qualität, mer chan sogar lese wennt sunne voll drischient, es isch wie es Blattpapier (find mitem iPad häsch a de Sunne use kei Chance zum lese, es spieglet so doof und das häsch bi dem eReader überhaupt nöd). s'einzig isch halt es isch vo de Handhabig nöd z'vergliche miteme iPad, es reagiert bim drüber"wüsche" nöd so schnell und es isch halt nur schwarz wies aber zum lese bruchts ja nöd meh. Denn findi das integrierte Liecht hammer, so chani am Abig im Bett lese und min Maa muss sich ab de Nachttischlampe nöd nerve. Also ich chans wärmstens empfehle und du bruchsch keis Büechergstell meh
Min Maa isch genau glich canoa, je meh Bidli desto besser Neiii er liest eigentlich nie usser Comics. ER hät sit ich mitem Zäme bin (11 Jahr!) afängs zwei Büecher glese...
@ sonne: gueti Idee: ich tue mal all Büecher woni na han uf ä Liste und wenn öper Interesse hät chömer das gern so mache wiet Sonne vorschlat, ä Buech-Tusch-Börse ime Hochziits-Forum, so lustig
|
|
|
|
|
|
07.05.14 10:37
sonne13
|
Re: Bräute 2013
hihi, mine maa liest au ned. högschtens so fachbüecher und so kram. stimm der zue canoa, wie cha me nume... nimmt dä doch id ferie es buech über pädagogik und so zügs mit
ha ihm "uf d schwangerschaft" es buech kauft für werdende väter, no cool illustriert, das hed er den ruckizucki bis zur hälfti gläse gha. Jösses, wenni gwüsst hätt was det gnau drin stoht! er hed mer denn gseid wie ich wirde i de schwangerschaft - de horror (luunisch, weicheierig, duurend am närve, alles nur "wüeschti" sache). letscht wucheänd hed er de gfunde, er lesi das buech nümme fertig, det stöig jo eh nur schrott drinne, das stimmi jo alles gar ned, ich seig jo öberhaupt ned so dä wo das buech gschriebe heig müessi jo es bsunders exemplar vo frau deheime ha, dass dä so traumatisiert seig
canoa, ich finds übrigends super dass zumene spezialischt chasch! nur scho dass die nur halb so lang bruuched und ebe so viel erfahrig hend heisst doch wirklich viel!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
1 .. 1578 .. 3154 3155 3156 3157 3158 .. 3458 .. 3757
|