| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1578 .. 3154 3155 3156 3157 3158 .. 3458 .. 3757
07.05.14 10:04
Canoa 

Re: Bräute 2013

Weners werklech ghöre? Esch scho chli grusig....

Hmm es chond chli drohah, de Spezialist hed gseid är wössi haut erst wenn er denne esch was er genau müessi mache. Uf de MRI Böuder gseht mer das äbe ned...

Ech set au mou mine Büroschrank rume met de Büecher, aber so vöu sends auso ned!
Aber Harry Potter das gfendt mer be mer au! =)

07.05.14 10:09
LucyLu 

@ eBook: ich ha am liebste scho au es Buech i de Hand, verstah dich also Sonne, vorallem de Gruch vomene neue Buech und wenn s'Buech s'erstmal uf tuesch, den isch es so streng eifach nöd verglichbar miteme eBook. Am liebste hani scho Büecher aber es eBook isch um einiges praktischer. Finds handlicher zum mitnäh (seg das id Ferie oder im Zug). Brucht wenig Platz und de Akku hebt eeeewigs (muss es nur so all zwei Mönet mal lade). Chasch mega viel Büecher druflade und und und. Ich ha das vom Orell Füessli: Bookeen. Es isch ä super qualität, mer chan sogar lese wennt sunne voll drischient, es isch wie es Blattpapier (find mitem iPad häsch a de Sunne use kei Chance zum lese, es spieglet so doof und das häsch bi dem eReader überhaupt nöd). s'einzig isch halt es isch vo de Handhabig nöd z'vergliche miteme iPad, es reagiert bim drüber"wüsche" nöd so schnell und es isch halt nur schwarz wies aber zum lese bruchts ja nöd meh. Denn findi das integrierte Liecht hammer, so chani am Abig im Bett lese und min Maa muss sich ab de Nachttischlampe nöd nerve. Also ich chans wärmstens empfehle und du bruchsch keis Büechergstell meh

Min Maa isch genau glich canoa, je meh Bidli desto besser Neiii er liest eigentlich nie usser Comics. ER hät sit ich mitem Zäme bin (11 Jahr!) afängs zwei Büecher glese...

@ sonne: gueti Idee: ich tue mal all Büecher woni na han uf ä Liste und wenn öper Interesse hät chömer das gern so mache wiet Sonne vorschlat, ä Buech-Tusch-Börse ime Hochziits-Forum, so lustig

07.05.14 10:16
elea 

ja mer gohts genau glich lucylui und sonne. de groch vomene buech... hmmmm genial und gwössi büecher send mer eifach heilig!!! :)
aber so wi du da beschribsch lucylu tönt das eigentli au no cool! vorallem send jo de au d ebook recht gönstiger! döfi froge wievell das d zahlt hesch för dis?
i gange halt au no gern die buechläde go schnäuige :)

hihi mi maa het i sim lebe au erst 2 büecher glese, ond beides serig met ergendwie 180site, aso so ganz chlini taschebüecher

07.05.14 10:22
Canoa 

Mi Ma hed uf Australie so zwöi härzigi Heftli metgnoh uf Änglisch ond denn heder voller stouz allne verzellt dasser beidi gläse hed! =)

Mim Ma sini lieblings Büecher send: Der zweite Weltkrieg und Lexikas...wie chamer nome...

07.05.14 10:33
Emma13 

ahaha lustig, min Ma isch s Gegeteil vo eune, er het immer scho s nöchste Buech parat wenn er grad eis fertig het, unglaublich! Defür bin ich nöd sone Leseratte... lies sit Mönet eh nur no Schwangerschaftsbüecher

07.05.14 10:37
sonne13 

hihi, mine maa liest au ned. högschtens so fachbüecher und so kram. stimm der zue canoa, wie cha me nume... nimmt dä doch id ferie es buech über pädagogik und so zügs mit

ha ihm "uf d schwangerschaft" es buech kauft für werdende väter, no cool illustriert, das hed er den ruckizucki bis zur hälfti gläse gha. Jösses, wenni gwüsst hätt was det gnau drin stoht! er hed mer denn gseid wie ich wirde i de schwangerschaft - de horror (luunisch, weicheierig, duurend am närve, alles nur "wüeschti" sache). letscht wucheänd hed er de gfunde, er lesi das buech nümme fertig, det stöig jo eh nur schrott drinne, das stimmi jo alles gar ned, ich seig jo öberhaupt ned so dä wo das buech gschriebe heig müessi jo es bsunders exemplar vo frau deheime ha, dass dä so traumatisiert seig

canoa, ich finds übrigends super dass zumene spezialischt chasch! nur scho dass die nur halb so lang bruuched und ebe so viel erfahrig hend heisst doch wirklich viel!!!

07.05.14 10:41
Canoa 

Mi Ma nehmt alle so Fachbüecher met it Ferie vo Autos ond so Heftli vo verschende Autos met Problembehebige ond so!
Aber es hed hufe Böudli denne! =)

Jo be au froh hani de Spezialist gfonde...fühl mi super usghobe dete...er esch Franzos ond hed sone härzige akzänt! =) Das machts grad dopplet sympatisch!
Die in Lozärn hed eifach scho sache gseid gha womer eifach hend müesse säge, was das müemer jetzt scho entscheide?!? zb. Entfärnig vo de Eileiter etc.

07.05.14 10:49
Emma13 

Machsch d OP demfall in Züri Canoa? I welem Spital?

Findi uu wichtig dass dich bi dem Arzt guet ufghobe und sicher fühlsch...

Zuletzt bearbeitet am 07.05.14 10:50

07.05.14 10:52
dandi78 

Läck Fraue, dir gäbet jo mega Gas hüt. Oh mann, und eg ha plötzlich so viel Arbeit. Jetz passts mer glich au wieder nid. Mhh, mir chames au nie rächt mache.

Ou cool, e Büechertuschbörse! Do würdi aso au mitmache. Mir hei deheime au no Büecher wo im Regal am verstaube si. Luschtig, mi Ma liest viel me Büecher als eg. Er het halt johrelang bim pendle immer im Zug gläse. Eg liese eigentlich au sehr gärn, nime mer aber leider oft die Zit nümme.

Tönt guet, Canoa, dass chasch zumene Spezialist go. De fühlt me sich guet ufghobe, und das fendi scho no wichtig.

07.05.14 10:55
sonne13 

also ich würd gärn mol euchi lischtene dure schneugge ich mach mini lischte sobald wie möglich. roman hani halt eifach "leider" fascht kei meh, ich glaub mini tz isch nur no am läse

buh, ich mag nümm... und es isch erscht mittwoch mittag... uiuiui... und die nögschte beide wuche sind denn wieder 6-tagewuche mit wiiterbildig... huch, mir graut chli devor...

1 .. 1578 .. 3154 3155 3156 3157 3158 .. 3458 .. 3757
Kollegin   richtig   wirklich   Problem   schaffe   vorallem   eigentli   Zuletzt   einfach   Hochzit   himbeer   gspannt   langsam   natürli   Zeremonie   bearbeitet   schnell   natürlich   irgendwie   eigentlich