| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1581 .. 3160 3161 3162 3163 3164 .. 3461 .. 3757
08.05.14 09:11
sonne13 

Re: Bräute 2013

ich ha au hüüfig pushups aa, aber ech ha vore-use eh ned so viel z biete, drumm mags das scho verliide

chörzlich hend mir doch tatsächlich zwe fraue woni no ned so lang kenne gseid, sie finded ich seig immer so cool kleidet und gstylt, sie finded das passi so guet zu mer. ech be fascht ab de stange kippt! ICH?!?!?!? ha zerscht dänkt die reded secher ned met mer, aber has mega härzig gfonde. vor allem hend die do gar noni gwösst dass ech nochwochs erwarte, me heds no ned werkli guet gseh, aber ech ha do umstandshose aagha und also gar nüd speziells süscht, ha eifach am morge gluegt gha dass es möglichscht bequem esch im momänt beschäftigt mi s thema jagge. ech ha soooo schöni früehligsjagge, aber alli wärded mer z äng! und viel gäld für e neui usgäh wetti ned, das wär jo de es zält woni wohl nochhär nie meh aalegge mine maa hed gfunde e poncho wär doch öppis... muess mol luege, ohni jagge eschs mer eifach z chalt, und nur so es strickjäggli längt ergendwie au ned...

08.05.14 09:16
Canoa 

Re: Bräute 2013

Sonne lueg mou uf Esprit oder Zalando die hend gloub rächt vöu Umstandschleider ond öbe mou öbis im Usverchouf! =) Das hed mini Fröndin mer mou gseid, sie hed fast alles so kouft gha! =)

08.05.14 09:23
snet 
Re: Bräute 2013

@sonne: Das ist aber ein grosses Kompliment von deinen Bekannten

Es gibt ja so Wickeljacken. Die kannst du später ja auch noch anziehen. Ich hätte auch gerne eine neue Frühlingsjacke, aber bis jetzt hat mich noch keine umgehauen... Irgendwie suche ich etwas Spezielles, aber doch klassisch. Und keinen Trenchcoat, von denen habe ich schon zu viele...

08.05.14 09:25
elea 

Re: Bräute 2013

hihi sonne dasch wörkli es cools komliment :)

guet meinsch ned d Babys gend der de warm? kolegine hend Emmer gseit das send wie chlini öfeli em buch du frühsch nie. ond wend e jagge vo dim maa aleisch? de musch ned extra eini chaufe! :) wenn hesch du eigentli de Termin? em spotsommer oder?

08.05.14 09:32
sonne13 

Re: Bräute 2013

hihi elea, d jagge vo mim maa send ned werkli vöu grösser als mini. är esch rächt e schmale worf und esch mer e dere beziehig kei grossi höuf! ha ehm scho gseid ech bruuchi de öppe als pyjama es t-shirt vo ehm, aber sini gröschte hend grössi M, also au das esch ned sehr höufriich termin esch em oktober, aber evt. chömeds jo de chli früehner. bis jetzt merki nüd dass mer öppert warm gäb... cha scho sii dass das no chond, ha aber alle s gfühl die frührerei chond vo mim tüüfe bluetdrock, und dä esch jo ou noni besser... ha scho gseid ech weckli eifach e wolledecki om mi ome. aber jetzt luegi doch no ufem internet - merci för de tipp!!!

08.05.14 09:36
elea 

Re: Bräute 2013

ei kolegin het sone mega elastischi fliis jagge Agha. si esch u kuschlig gsi. ond dor da dass si so super elastisch gsi esch, het sis bes i 9monet chöne alegge. guet weiss ned ob denn zwiling au platz hette det enne! :)

08.05.14 09:54
Canoa 

Re: Bräute 2013

oder evt im H&M oder uf Tutti oder so?!? Oder hesch en Kollegin wo öbis chöntisch uslehne?

08.05.14 10:01
sonne13 

Re: Bräute 2013

ech muess mol omegogge, vo de kolleginne hed niemert öppis, öppert hätt e winterjagge, aber grad sooo chaut hani jo de au ned ech ha no öberleid a so ne chinderchleiderbörse goh oder so, det hends glaub mängisch au umstandsmode... h&m hani chli hose und zwei oberteil kauft. aber es hed gar ned vöu sache gha! voll die entdüüschig! mer send no extra uf kriens e pilatusmarkt gfahre wöu mer mehreri kolleginne gseid hend det heigs e gueti umstandsmodeabteilig em h&m, aber die isch inzwüsche uf es chliises eggeli met par chliine regal gschrumpft... jenu, verfrüüre werdi secher ned, söscht gohni eifach nömm usem huus wenns mer z chaut esch! em gschäft mäud mi de ned chrank, sondern "chaut". das wär doch öppis

08.05.14 10:01
snet 
Re: Bräute 2013

Oh Mann, ich hab mal wieder ein anderes Problem Ich nehme den 11:00 Uhr Zug nach Bern und habe um 12:30 Uhr den Termin. Ich kann doch nicht schon um 11:00 Uhr Zmittag kaufen und mampfen, das sieht ja auch aus - aber bis etwa 14:00 Uhr mag ich auch nicht warten

08.05.14 10:04
sonne13 

Re: Bräute 2013

snet, das passt doch bestens! 11 Uhr zmittag kaufen, dann im Zug irgendwann auf der strecke nach bern das ganze genüsslich verspeisen! also ich gehe immer um 11.15 uhr essen, ich hätte damit kein problem (steh ja auch um 5 uhr auf - da hab ich eine gute "ausrede" )

 1 .. 1581 .. 3160 3161 3162 3163 3164 .. 3461 .. 3757
natürlich   schnell   himbeer   eigentli   Kollegin   richtig   Zeremonie   irgendwie   bearbeitet   einfach   natürli   gspannt   Zuletzt   langsam   schaffe   Hochzit   Problem   wirklich   vorallem   eigentlich