| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1584 .. 3166 3167 3168 3169 3170 .. 3464 .. 3757
09.05.14 09:35
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Bi ois isch es amigs au so wie bi der Lilliy, mir sammlet Geld und denn chan jede soviel däzuestüre wie er/sie wet und den chaufemer öpis schöns damit und das isch immer sehr guet ahcho. Aber wenn Du canoa lieber öpis allei wetsch schenke findi das au uh ä schöni Geste vorallem da er dich ja so tuet unterstütze.

09.05.14 09:36
Lilly4 
Re: Bräute 2013

oh ja sonne, chamer sehr guet vorstelle dass du dänn mit dinä zwei dä grösser buch wirsch ha als t emma und ich (obwohl mir beid wiiters sind vo dä wuchene her) bini au uh gspannt hihi ... han au mal glesä das mer bi zwilling am afang s doppelt zueleit! aber das wird wohl bi jedere anderscht si !?

09.05.14 09:37
sonne13 

Re: Bräute 2013

canoa, ich glaube ich würd ihm au öppis schänke... wieso au ned? muess jo ned weiss wie es grosses gschänk sii, aber ech findes super dass er dich so understützt und du schätzisch das jo sehr! de darf mer jo au e chliini ufmerksamkeit zrugg gäh, im sinn vo: ich freu mich für dich! ich würd jetzt ned grad mit eme monstergschänk aarücke aber öppis chliises, härzigs - do freut er sech jo sicher!

09.05.14 09:41
elea 

Re: Bräute 2013

@bruttreffe:
ui kacke hami vergesse i doodle iztrege! gönder def. is myuku?
dörfi mi echt au no amelde?

09.05.14 09:42
LucyLu 
Re: Bräute 2013

hei elea, jaaa eh dörfsch dich na däzue tue

09.05.14 09:42
Canoa 

Re: Bräute 2013

Gloube das Baby esch äbe ned so planet gseh, eusi Wiber do im Büro verrissed sech aus Mul dröbert, darum wetti sie ned ombedingt froge, ech fende eifach är sell doch so glöcklech wärde ou met sinere neue Partnerin, was gehts schöners als e Familie zha? Set de chli Nicolas uf de Wält esch esch er chum meh im Büro gseh, das zeigt jo au dasser s gniesst. Au för die älteri Tochter hed ärs Sorgerächt ond ned sini Expartnerin ond das seid jo au scho vöu!

Be gspannt uf euchi Büch...

09.05.14 09:42
elea 

Re: Bräute 2013

wörkli? sorry dasis vertschuderet ha mi iztrege, be es huehn..

09.05.14 09:42
sonne13 

Re: Bräute 2013

lilly, de buuch wachst eifach abartig schnell (han ech emu s gfühl...) grundsätzlich sind aber all fraue sehr verschiede - ob zwilling oder ned - me cha das glaub ned generalisiere. aber de buuch wird sicher dicker mit 2, isch jo au logisch... zuegnoh hani no ned sooooo viel, wäge mi immer am sunntig. letscht sunntig sinds 2.5 kilo gsii, mol luege wies die wuche usgseht hend chli viel geburtstag im gschäft, hihi

09.05.14 09:43
Emma13 

Re: Bräute 2013

Das find ich herzig vo dir Canoa, würs also au mache, wend lieber hesch mit es paar andere oder suscht vo dir persönlich ä Chiligkeit, da het er ganz sicher Freud :) Find das amigs au so blöd wenn s Gschäft nöd ufd Idee chunt...

ihihi genau Lilly, mir chönd zäme hererugele bin au gspannt eusi Büüch denn zvergliche, vorallem hani glaubs no nie en Zwillings-Schwangerschaftsbuuch gseh :)

09.05.14 09:48
sonne13 

Re: Bräute 2013

canoa, ich finde du chasch ihm ruhig ellei öppis schänke. offebar hesch du jo chli en anderi beziehig und haltig ihm und sinere situation gegeüber, so findis irgendwie ufrichtiger. es cha ihm jo jede öppis schänke wo wott! mer sammled au immer und denn gids öppis vo allne, aber mir sind sehr es chliises team und i de letschte 6 johr sind 3 chind uf d wält cho, also überschaubar...

 1 .. 1584 .. 3166 3167 3168 3169 3170 .. 3464 .. 3757
wirklich   gspannt   einfach   richtig   Problem   vorallem   schaffe   langsam   schnell   eigentlich   Zeremonie   Kollegin   Zuletzt   natürli   bearbeitet   himbeer   eigentli   Hochzit   irgendwie   natürlich