| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1593 .. 3183 3184 3185 3186 3187 .. 3472 .. 3757
14.05.14 11:48
Canoa 

Re: Bräute 2013

Also das mou esch es meh es mösse, mi Ma seid emmer jo jo t Canoa macht scho eis...aber äbe es esch ned schnöu schnöu gmacht! Wemers schön wet mache muess mer Ziit näh!

Em Leon sine Storch esch leider nöme ganz, de Föhnstorm heds Namenstäfeli wägfägt, jetzt hends es aber weder gfonde ond jetzt halt agnaglet anstatt met de Chetteli loh hange!

Emma wow das esch au rächt zackig gange, fiired ehr demfall beidi HZ-Täg?

14.05.14 11:53
Emma13 

Re: Bräute 2013

Oh ja das glaubi dases mega viel Ziit in Aspruch nimmt, je nach Sujet halt au komplizierter...

Ou nei, so Schad wägem Leon sis Täfeli, guet hendses wieder gfunde :)

Gäll die Ziit rast, isch unglaublich! Nei, eigentli legemer meh Wert uf de kirchlichli, aber da ich am 31.8. wahrschinli am Limit bin (Geburtstermin isch am 16.9.) hemmer entschiede dass mär das Jahr s zivile fiiret

14.05.14 11:58
Canoa 

Re: Bräute 2013

Jo de Cars hätti scholang agfange aber äbe esch chli kompliziert!
Mängisch dänki werum machi das öberhoupt werd das öberhoupt wärtgschätzt?
Im Momänt zwifli sowiso a paar Kolleginne und Kollege, es esch mer ergendwie wie zvöu emmer allne nochzloufe ond mech zmäude, sie mäued sech jo au nie! Mou luege wär alles a mine OP Termin dänkt!

16.9. e Jungfrou! =) Guetes Stärnzeiche! =) Mis Mami hed am 14.9. Gebori!

14.05.14 12:03
Emma13 

Re: Bräute 2013

Das verstahni würkli... amigs hani au so Gedanke, au jetze mite SS, vo gwüssne "Fründinne" hani plötzli gar nüd meh ghört, wär amigs scho no nett gsi es SMS zum fröge wie's mir gaht.. aber han gmerkt, dass mär nöd zgrossi Erwartige söll ha, denn wird mär nöd so enttüscht.

Ou schön, ich hoffe scho dass euses Würmli pünktlich chunt... bitz früehner wär mär au recht

14.05.14 12:07
Canoa 

Re: Bräute 2013

Gäu Emma das esch so, aber mer hed haut glich Erwartige au wemer no so seid ech ha kei Erwartige! Esch jo bim HZ au so gseh!

Das gloubi der, gäu Emma ehr wössed wases geht? Hender eigentlech Möbel gfunde förs Kinderzimmer?

14.05.14 12:45
Emma13 

Re: Bräute 2013

Isch so, d HZ isch s beschte Bispiel gsi und sit denn säg ich mir eifach, Pech... muess nöd immer ich die si wo de andere hindenahsecklet, also benimm ich mich jetzt genau glich gegenüber die Lüüt.

Ja mir wüsset wases gitt isch gar nöd so eifach sich nöd z'verplappere. Nei, leider simmer nonig fündig worde, het nöd denkt, dass das so schwierig chönt werde. Alli Babyzimmer sind entweder wiss oder farbig, mir möchtet eifach schlichts Holz aber irgendwie isch das gar nöd so eifach... am Weekend machemer nomal e Rundi :)

14.05.14 13:04
snet 
Re: Bräute 2013

Bei mir haben sich auch 2 Freundschaften aufgelöst und das obwohl eine der beiden Freundschaften schon 14 Jahre bestanden hat. Aber ich muss mir wohl nicht anhören, dass ich an meinen FG's selber schuld sei...

Die Problematik Babyzimmer kann ich mir gerade vorstellen. Ich bin sowieso schon super heikel mit der ganzen Einrichtung. Für mich wäre aber klar, dass ich ein weisses Zimmer haben möchte, so wie der Rest der Wohnungseinrichtung.

Anderes Thema: Ach, ich bin so ein Katzenfreak. Wenn ihr gesehen hättet, wie ich gestern wieder mit den Katzen gespielt habe und wie die beiden abgegangen sind - Hach, das hat einem gleich das Herzchen erwärmt.

14.05.14 13:09
Emma13 

Re: Bräute 2013

Ou nein snet, so etwas musst du dir wirklich nicht anhören... unglaublich!

Dann wird ihr bestimmt etwas hübsches finden fürs Babyzimmer. Wir bekommen eben das Bettchen von GG's Schwester und das ist aus Ahornholz, darum wäre es super wenn wir ein schlichter Wickeltisch und Schrank dazu ergänzen könnten.. mal schauen!

Jöö herzig mit deinen Büsis

14.05.14 13:16
snet 
Re: Bräute 2013

Vor allem kam dieser Vorwurf ja von jemandem, die sich entschlossen hat die ungewollte Schwangerschaft ihrerseits wegmachen zu lassen...

Hmmm, also ich kann mir gut vorstellen, dass es etwas schwieriger wird. Vor allem stehe ich ja auch so auf dieses Shabby Chic und Vintage. Vielleicht mach ich es schlussendlich dann wieder selbst

Ahornholz könntest du auch gut abschleifen und dann weiss lassieren, somit müsstet ihr kein Holz Kinderzimmer finden.

Ja, die beiden Büsis sind schon was ganz besonderes. 7 Jahre habe ich sie schon und ich hoffe, dass sie noch ganz lange Zeit bei mir bleiben.

14.05.14 13:22
himbeer 

Re: Bräute 2013

hallo mitenand!
ich bi hüt au wieder chli am start, bi zwar so unglaublich müed das mer fast d auge zuegheied. de geburtstag vo mim zuekünftige gottichind wird au plusminus de 16.9 sii emma, lustig :-) ich bi selber au jungfrau im sternzeiche, die sind ganz super, hahahah

 1 .. 1593 .. 3183 3184 3185 3186 3187 .. 3472 .. 3757
richtig   Kollegin   wirklich   Zeremonie   vorallem   himbeer   gspannt   eigentlich   schnell   natürlich   Zuletzt   Hochzit   schaffe   natürli   langsam   irgendwie   einfach   Problem   eigentli   bearbeitet