| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1595 .. 3187 3188 3189 3190 3191 .. 3474 .. 3757
14.05.14 15:10
LucyLu 
Re: Bräute 2013

@ snet, wir haben auch keine Katzentürchen und wir können unseren auch rufen und sie kommen nach Hause gerannt (also das Männchen), das Weibchen geht nicht weit weg, meistens auf den hinteren Sitzplatz (wir haben zwei) und dort legt sie sich auf den Stuhl und schläft. Ich klopfe dann an die Scheibe und sie steht auf und kommt rein Da haben wir unsere Katzen ja beide fein Erzogen

Yepp, shabb style finde ich auch so toll, ich denke da hast Du mich mit Deinen tollen Ideen etwas angesteckt. Bin gespannt auf Morgen.

14.05.14 15:11
dandi78 

Fraue, dir sit jo wahnsinnig! Be hüt am Morge churz ine cho luege und jetz hani scho wieder vier Site müesse nocheläse!!! Unglaublich wie das hüt lauft, so cool!

Eg ha wieder nümme so vöu Arbeit, aber eg ha mi jetz mou a eis vo mine MBO Ziel gmacht. Mues alli Schueligsunterlage überarbeite. Das esch e mega Büez. Maches aber no gärn so zwüsche dure.

Über Babyzimmer hani mer no keni Gedanke gmacht. Das chont de (hoffentlich) no früeh gnueg

Mi Ma mues am Samschtig schaffe. Weis gar noni wasi söu mache. Mou luege, wirde äuä spontan entscheide. Süsch hei mer au no nüt vor. Hach esch das schön! Mini Agenda füllt sich aber wieder täglich mit neue Termine. Mues es also no chli gniesse

14.05.14 15:15
Canoa 

Was ech mou wet esch dass im Chenderzemmer grad en grosse Schrank sell inecho, ned sone chline, das brengt jo ned vöu, hed eh ned vöu Platz! =) Aber schöscht hani au kei Vorstellig...
aber eis nochem andere zerst mou "gsond wärde" ond de schwanger wärde...

14.05.14 15:18
snet 

@Canoa: Gell, das Zimmer sieht wirklich supi aus. Also ich glaube, wenn alles gut kommt, werde ich kündigen und mir dann etwas anderes suchen.

@lucylu: Ja, wir haben unsere Katzen wirklich ganz brav erzogen. Die Kleine wird zwar manchmal etwas aufmüpfig, wenn sie den Wäschekorb verlassen sollte, aber den Dialog gewinne immer ich. Das läuft dann so ab: Ich: "Gigi" (böse Stimme), Gigi: "Miau" (frech), Ich: "Gigi" (noch böser), Gigi: "Miau" (noch frecher), Ich: "GIGI" (böööööse Stimme), Gigi: "Mhmmm" (genervt) und verlässt den Wäschekorb

Bei uns sind ja die Stühle und der Tisch Shabby Chic, resp. die Stühle erst in Produktion. Ein Beistelltischchen und die zwei Wandregale sind auch Shabby Chic. Kannst wirklich gespannt auf den Kurs sein. Ich habe es so gelernt, dass man zuerst abschleift und dann dünn weisse Farbe aufträgt, die man mit einem Lappen wieder wegstreicht und am Schluss das ganze noch lackiert.

@dandi: Also wenn mein Mann weg wäre, würde ich eine Homeparty geben

14.05.14 15:22
Canoa 

Mine Ma muess am SA Morge au no schaffe, be scho chli verrockt worde debi hemer welle de Balkonbode potze, werd demfall a mer hange blibe!!!! Am Mäntig chond äbe s Potzinsti chot Fenster, Store, Chochi ond Bad potze! =)

14.05.14 15:25
Emma13 

Wow Canoa, das isch aber praktisch, dass s Putzinsti d Wohnig putzt

ich han au grad hüt en Termin abmacht zum öper cho lah wo'd Fenster putzt... schwanger si isch ä gueti Usred zum's nöd selber mache

14.05.14 15:28
LucyLu 

@ canoa: betreffen Schrank im Kinderzimmer bin ich absolut Deiner Meinung...

@ snet: mit dem Weibchen kann ich ja auch kommunizieren: Ich: "Lucy, häsch en schöne Tag kah?", Lucy:"Miauuu, miauuuu", ich:"so streng gsi?", Lucy: "Maiuuuuuuu" usw. Mein Mann lachts sich fast kaputt weil das so lustig tönt, und sie gibt immer schon Antwort auf meine Fragen

Ich würde dankk gerne meine zwei kleinen Beistelltischchen und eine Komode Shabby Chic machen. Bin echt gespannt, melde mich sonst bei Dir wenn ich Probleme habe. Mal schauen wie sie uns das Morgen erklärt

14.05.14 15:30
dandi78 

Snet, am Obe esch er wieder deheime, er mues nur dure Tag schaffe

14.05.14 15:34
Canoa 

Emma jo han en Guetschin uf DeinDeal kouft! =) Ond wie chas anderst si, mini SchwiMutter hed genau de glich müesse choufe, sie muess emmer alles ha wo mer au hend! Hani gloub au scho gschrebe!

Mer wohned scho 4 Johr jetzt i eusere Wohnig ond ech ha nonie Fenster potzt, das esch mer eifach zblöd! =O Hät zwar en Kärcher! =O

Ohhh Büsis ha ou mou zwöi gha, de Simba ond t Nala...aber ha sie müesse wäggäh mi Ma hed rächt schwerig to!!!!

Datei-Anhänge
1395_51178194272_5927_n.jpg 1395_51178194272_5927_n.jpg (4x)

Mime-Type: image/jpeg, 12 kB

14.05.14 15:36
sonne13 

ech ha friitig und samstig de ganz tag wiiterbildig, ech weiss wasi de räscht vom wocheänd mache: schaffe för d wiiterbildig und SCHLAFEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

canoa, das mitem potzinstitut findi sehr spannend! woher hesch denn die adresse? isch das sehr tüür?

1 .. 1595 .. 3187 3188 3189 3190 3191 .. 3474 .. 3757
eigentli   langsam   Zeremonie   himbeer   irgendwie   Problem   natürlich   richtig   natürli   Zuletzt   schaffe   Hochzit   vorallem   Kollegin   einfach   schnell   bearbeitet   eigentlich   gspannt   wirklich