| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1606 .. 3209 3210 3211 3212 3213 .. 3485 .. 3757
19.05.14 13:15
snet 
Re: Bräute 2013

@Dandi: Aber wenn ihr das OK bekommt, dann könnt ihr loslegen oder wie?

@Emma: Das stelle ich mir auch langweilig vor. Wennschon gibt es in den Wartezimmern immer Heftchen Und wie sieht das Kinderzimmer aus? Ja, ich zähle schon die Tage bis zum Ende der 12. SSW!! Bis jetzt habe ich echt ein gutes Gefühl.

19.05.14 13:15
dandi78 

Re: Bräute 2013

Ah super Emma, das alles guet esch. Wieder öppis weniger :-)

Eg be nachem Mittagesse chli go spaziere. Hach esch das schön gse. Das Wetter esch traumhaft!
Freue mi scho ufs grilliere hüt zobe.

19.05.14 13:18
dandi78 

Re: Bräute 2013

Snet, wenn d'Stadt ihres OK git chöi mer eigentlich loslegge jo. Mir hei eifach no diversi Änderige wo mer de mitem Architekt no müesse bespräche. Nüt Grosses, eifach z.B. anderi Ufteilig im Bad oder Fenschter nöime anders oder chliner/grösser. So Sache. Aber e dänke s'Baugsuech chönnte mer trotzdem afe ireiche. Be aber nid ganz sicher.

19.05.14 13:20
Emma13 

Re: Bräute 2013

Ich bin di ganz Ziit ufem Bettli gläge snet... also no langwiliger als im Wartezimmer, han ebe jedi Stund 3 Fläschli Bluet müesse abneh und da isches gschieder wenn mär liggeblibt

S Chinderzimmer isch jetz wiss, in Holz hets würkli zwenig Uswahl... Aber isch sehr herzig, en grosse 3-türige Schrank und di passendi Wickelkommode, dezue no e herzigs Gstell zum Spielsache oder so druftue :)

Säg nüd dandi, so schöns Wetter.. wär also lieber dihei ufem Sitzplatz

19.05.14 13:21
dandi78 

Re: Bräute 2013

Und es Bettli heit der keis kauft Emma?

19.05.14 13:25
snet 
Re: Bräute 2013

@Dandi: Ui, da kenne ich mich nicht so gut aus mit den Baugesuchen, bin aber sicher, dass kleine Änderungen nicht mehr all zu viel Papierkram nach sich ziehen. Grillen würde ich auch gerne bei diesem Wetter, aber ich habe zuerst noch Akupunktur und danach Badmintontraining.

@Emma: Wennschon konntest du dann schön schlafen Na siehst du, weiss ist doch DIE Farbe Wo habt ihr denn das Kinderzimmer bestellt und darf ich fragen, wie viel das gekostet hat?

19.05.14 13:28
Emma13 

Re: Bräute 2013

dandi, s Bettli chömemer vode Schwöster vo mim GG über :) und denn hemmer scho länger no sonen hübsche Stubewage kauft (echli im Vintage-Style, mit Himmelstange etc.)

snet, bin jetzt au froh hemmer öpis gfunde, obwohl ja s Bettli in Ahornholz isch, passt das ja glich guet mit wisse Möbel :) s Zimmer hemmer im toptip kauft und mit Lieferig und Montage chömemer uf 890.-

19.05.14 13:38
sonne13 

Re: Bräute 2013

jö emma, gratuliere zum chinderzimmer! schön dass ihr öppis gfunde hend! und schön dass alles ok isch wägem diabetes, be jo gspannt ob und wenn ich für das denn muess aatrabe. ich glaub so langsam wäri de organ-us draa, aber gseid hed er nüd devo. ech hoff er machts ned a dem mittwoch, de cha mine maa ebe leider ned mit in undersuech cho. wär jo blöd wenn er genau das würd verpasse... ech merk grad, ech be sehr schlächt informiert

snet, schön dass du nun immer ein besseres gefühl hast! und so wie die zeit rast sind die 9tage im nu rum!

dandi, das tönt mega cool met euchem huus! leider hani vo all dem züüg viel z wenig ahnig! "freu" mi scho wenn mir euses gsuech mönd iireiche - guet gids architekte wo sich do uskenned! mir setted scho lang vo eusem architekt ghöre, aber dä hed glaub anders ztue mine maa närvts alle chli, aber ech finde de alle, mir hend jo eh kei ziit und grad sooo viel los im momänt, wenn dä au no wetti e termin abmache wärs jo no stressiger

19.05.14 13:44
dandi78 

Re: Bräute 2013

Emma, ah ok das esch natürlich praktisch. Tönt schön das Kinderzimmer :-)

Sonne, uf was fürne Antwort wartet dir de vom Architekt? Heit der scho konkreti Plän?

19.05.14 13:44
Emma13 

Re: Bräute 2013

Isch mega gemein gsi, ich han de Test nur weg 0.1 überem Mindestwert müesse mache, hetti geschter wohl keis Glacé gässe, hetti mär hüt di 2 zuesätzliche Bluetentnahme chöne erspare

Sonne s Organscreening wird ide Regel zwüschet de 20.-22. Wuche gmacht... wär ja würkli Schad wenn din Ma nöd debi wär, s gaht nämli recht lang und eso hesch meh Ziit zum d Babies bestuune ihihi

 1 .. 1606 .. 3209 3210 3211 3212 3213 .. 3485 .. 3757
irgendwie   natürlich   Hochzit   vorallem   eigentlich   einfach   eigentli   Zuletzt   bearbeitet   wirklich   gspannt   schnell   natürli   langsam   richtig   Kollegin   himbeer   schaffe   Zeremonie   Problem