Bräute 2013 |
|
1 .. 1606 .. 3210 3211 3212 3213 3214 .. 3486 .. 3757
|
|
|
|
19.05.14 14:24
sonne13
|
Re: Bräute 2013
dandi, be eus esch es jo nur en umbau/renovation, und mir hend jetzt mol plän überarbeitet und ihm zrugg gäh und jetzt gohts denn as offerte iihole und gnauers budget...
emma, ech be jetzt i de 20. woche, chönnt also demfall scho dä mittwoch sii... hmm, gseid hed er nüd dass es en spezielle undersuech wär oder so... mol gugge, das würd mine maa also sicher sehr wurme wenn er det ned debii wär. und ich finds alle sehr schön wenn er au debii isch... viellicht macht ers jo chli spöter oder so, mol luege. am mittwoch weissi meh meinsch das glace hed so viel usgmacht? immerhin isch alles guet, das isch doch d hauptsach! ich isse au gschiider kei glace meh, ha i de letschte woche fascht 1.5 kilo zuegnoh!!!! guet, gsamthaft sinds jetzt 4.5 kilo bis i de 20. woche, das isch glaub ok, aber ich ha s gfühl es hed en explosion gäh mine maa hed zwor de gfunde, ich heig jo gar ned meh gässe als süscht, mini wampe wärdi eifach immer grösser! in einer woche +2cm buuchumfang, herje
|
|
|
|
19.05.14 14:35
Emma13
|
mmh weissi gar nöd sonne, isch wohl au nöd überall glich... aber mir hets d FA extra gseit gah will de Ultraschall viel länger gange isch, hans darum au so im Gschäft gseit gah, dases länger chönti dure... vilicht wird de bi dir au spöter gmacht?
Nei nei, het sicher nüd mitem gestrige Glacé ztue gah lustig, ich bin bide letzte Untersuechig ide 22. Wuche au bi +4.5kg gsi, han aber kei Zwilling isch würkli erschreckend wie die kg eifach chömet, debi passi no ide normale Hose (bring sie eifach nüme zue, logisch...) also glaubi isch vieles würkli Fruchtwasser, Baby, Gebärmuetter etc... wett mi nöd verruckt mache wegem Gwicht, aber echli gezielt luege isch sicher guet, glich chani uf mis tägliche Glacé eifach nöd verzichte
|
|
|
19.05.14 14:41
sonne13
|
hihi emma, ha au de hosetescht gmacht göhnd no wie vorher, hend en tüüfe bund und ich chönnt sie sogar no zuemache, aber das wotti gar ned. ich glaub wenn do zwei grad en wachstumsschub mached, und das macheds jo zwiifellos, denn goht das halt eifach gumpwiis! wett mi au ned verruckt mache, es nähm mi alle eifach wunder ob das "normal" esch oder ned. aber ich isse chuum süesses und ernähr mi rächt vernünftig, vo det her mach mer kei gedanke. und mol öppis schläcke isch doch ok! ich würd mir das tägliche glace au ned loh näh, wenni denn gluscht hätt be sit de ss nümm so verschläckt, hoff das bliibt nochli so ich glaub wenn me eifach isst wenn me hunger hed und denn ned wahllos irgendwelchi unmänge a ungsundem food ine haut, de cha mers guet under kontrolle halte! ich be jo sooo gspannt wie gross die zwei afi sind!!! freu mi uf de mittwuch, be gspannt was mi erwartet. dänk au dass er gseid hätti wenns länger würdi goh...
|
|
|
|
|
|
|
|
1 .. 1606 .. 3210 3211 3212 3213 3214 .. 3486 .. 3757
|