| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1606 .. 3210 3211 3212 3213 3214 .. 3486 .. 3757
19.05.14 14:16
snet 
Re: Bräute 2013

@sonne: Ja, ich hoffe auch, dass die nächsten Tage nur so fliegen und dann muss ich ja abschliessend noch ein gutes Ergebnis bekommen. Wieso rufst du nicht einfach an und fragst was für ein US das nächste mal gemacht wird? Sonst kannst du den ja verschieben.

@Emma: Jaja, das liebe Glace - so gemein Ich hoffe, dass ich keinen solchen Termin wahrnehmen muss, sonst falle ich ja noch um vor Langeweile.

19.05.14 14:23
Emma13 

Re: Bräute 2013

snet, isch imfall ganz schlimm... ich iss JEDE Abig es Glacé

aber de Diabeteswert isch zum Glück tüf gsi, d FA het gmeint gah es segi ä Routinekontrolle und ich dörfi selber entscheide öb ich die möchti mache... jetzt bini glich froh hanis hinter mir

19.05.14 14:24
sonne13 

Re: Bräute 2013

dandi, be eus esch es jo nur en umbau/renovation, und mir hend jetzt mol plän überarbeitet und ihm zrugg gäh und jetzt gohts denn as offerte iihole und gnauers budget...

emma, ech be jetzt i de 20. woche, chönnt also demfall scho dä mittwoch sii... hmm, gseid hed er nüd dass es en spezielle undersuech wär oder so... mol gugge, das würd mine maa also sicher sehr wurme wenn er det ned debii wär. und ich finds alle sehr schön wenn er au debii isch... viellicht macht ers jo chli spöter oder so, mol luege. am mittwoch weissi meh
meinsch das glace hed so viel usgmacht? immerhin isch alles guet, das isch doch d hauptsach! ich isse au gschiider kei glace meh, ha i de letschte woche fascht 1.5 kilo zuegnoh!!!! guet, gsamthaft sinds jetzt 4.5 kilo bis i de 20. woche, das isch glaub ok, aber ich ha s gfühl es hed en explosion gäh mine maa hed zwor de gfunde, ich heig jo gar ned meh gässe als süscht, mini wampe wärdi eifach immer grösser! in einer woche +2cm buuchumfang, herje

19.05.14 14:28
dandi78 

Re: Bräute 2013

ah ok sonne, de sit dir dämfau scho e schritt witer als mir. esch scho spannend gäu. cha aber guet verstoh, dass der im moment gar nid so zit heit, jetz wo no schwanger mit zwilling besch und mit dinere witerbildig.

eg schaffes also au zuezneh ohni daso schwanger be mues jetz definitiv wieder chli afo luege, so chas nid witer goh

19.05.14 14:35
Emma13 

Re: Bräute 2013

mmh weissi gar nöd sonne, isch wohl au nöd überall glich... aber mir hets d FA extra gseit gah will de Ultraschall viel länger gange isch, hans darum au so im Gschäft gseit gah, dases länger chönti dure... vilicht wird de bi dir au spöter gmacht?

Nei nei, het sicher nüd mitem gestrige Glacé ztue gah lustig, ich bin bide letzte Untersuechig ide 22. Wuche au bi +4.5kg gsi, han aber kei Zwilling isch würkli erschreckend wie die kg eifach chömet, debi passi no ide normale Hose (bring sie eifach nüme zue, logisch...) also glaubi isch vieles würkli Fruchtwasser, Baby, Gebärmuetter etc... wett mi nöd verruckt mache wegem Gwicht, aber echli gezielt luege isch sicher guet, glich chani uf mis tägliche Glacé eifach nöd verzichte

19.05.14 14:41
sonne13 

Re: Bräute 2013

hihi emma, ha au de hosetescht gmacht göhnd no wie vorher, hend en tüüfe bund und ich chönnt sie sogar no zuemache, aber das wotti gar ned. ich glaub wenn do zwei grad en wachstumsschub mached, und das macheds jo zwiifellos, denn goht das halt eifach gumpwiis! wett mi au ned verruckt mache, es nähm mi alle eifach wunder ob das "normal" esch oder ned. aber ich isse chuum süesses und ernähr mi rächt vernünftig, vo det her mach mer kei gedanke. und mol öppis schläcke isch doch ok! ich würd mir das tägliche glace au ned loh näh, wenni denn gluscht hätt be sit de ss nümm so verschläckt, hoff das bliibt nochli so ich glaub wenn me eifach isst wenn me hunger hed und denn ned wahllos irgendwelchi unmänge a ungsundem food ine haut, de cha mers guet under kontrolle halte! ich be jo sooo gspannt wie gross die zwei afi sind!!! freu mi uf de mittwuch, be gspannt was mi erwartet. dänk au dass er gseid hätti wenns länger würdi goh...

19.05.14 14:45
snet 
Re: Bräute 2013

@Emma: Ach, ich glaube nicht das ein tägliches Glace schadet und sonst steigst du halt auf Sorbet um

@Emma/Sonne: Also ich finde eure Gewichtszunahme ja sehr gering oder schätze ich das falsch ein? Bei mir kann ja noch nicht wirklich was ins Gewicht fallen, bin -0.5kg , habe aber auch schon ein wenig Bauch bekommen, er geht beim Einziehen auf jeden Fall nicht mehr weg

@dandi: Machst du denn fleissig Sport, wenn du ein wenig abnehmen willst? Ich mache weiterhin meine 2x Badminton pro Woche.

@me: ich freue mich mega auf nächste Woche: 4 Tage Wochenende Und am Do Abend gehe ich noch mit Kolleginnen flott Fondue Chinoise essen (passt zwar nicht zum Wetter, aber was solls). Am Fr dann eine Hochzeit und am Sa ein runder Geburtstag!

19.05.14 14:48
Emma13 

Re: Bräute 2013

Ja natürli, mach der kein Chopf, das isch absolut normal... ich dörf luut minere FA total 15kg zueneh, also bini mit mine 4.5kg sicher nöd schlecht drah, bin ja au scho bald im 6. Monet :) und du mit Zwilling sowieso

Ich gsehns wie du, wenn mär sich gsund ernährt und luegt, denn liit ab und zue öpis süesses ohni schlechts Gwüsse drin. Ich luege ja suscht au guet, iss gsund und nöd eifach so druflos, und solangs ja nur das einte Glacé am Tag isch... ok, amigs isch am Namittag au no Schoggi ufem Speiseplan

19.05.14 14:50
dandi78 

Re: Bräute 2013

Snet, eg ha jetz wieder mit Usdurtraining im Fitnesscenter agfange. Pilates machi jo eh scho jedi Woche. Zuesätzlich möchti jetz natürlich vermehrt au vorusse wieder chli öppis mache. Und e möcht vor allem bim Esse wieder druf luege. Ha i der letschte Zit nümme druf gluegt wasi esse und das merki jetz eifach.

Sone Schwangerschaft esch scho sehr spannend. Lese aso immer gärn mit wenn dir vo euchne Büch und so verzöuet

19.05.14 14:54
Emma13 

Re: Bräute 2013

snet, ich han ebe au ide erste 3 Mönet fast 1kg abgno wills mir so schlecht gange isch und ich mich soviel han müesse übergeh, han darum erst öpe vor zwei Mönet richtig afange zueneh, defür sinds denn 2kg pro Monet gsi, was eigentli im Rahme isch... di grossi Gwichtszuenahm isch denn ide Regel im 3. Trimester und das fangt bi mir ja au scho bald a... dete wirdi denn glaub uf mis tägliche Glacé verzichte oder uf Sorbet umstiege

oooh dis Programm für nöchst Wuche tönt mega lässig.. ich freu mich au scho sehr ufd Ferie, hoffentli isch s Wetter denn au so schön wie jetzt... und am Fritig hemmer Hochziitstag

 1 .. 1606 .. 3210 3211 3212 3213 3214 .. 3486 .. 3757
schnell   schaffe   wirklich   himbeer   Hochzit   einfach   Zeremonie   bearbeitet   irgendwie   vorallem   Zuletzt   natürlich   gspannt   natürli   eigentlich   Problem   langsam   Kollegin   eigentli   richtig