| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1607 .. 3211 3212 3213 3214 3215 .. 3486 .. 3757
19.05.14 14:56
Emma13 

Re: Bräute 2013

dandi das isch super dass mit Sport agfange hesch, kombiniert mitere gsunde Ernährig bringt das so sehr bald gueti Resultat

19.05.14 15:09
snet 
Re: Bräute 2013

@dandi: Dann machst du aber wirklich genügend Sport. Ich habe bei mir festgestellt, dass die Kilos purzeln, wenn ich abends einfach keine Kohlehydrate esse. Naja, jetzt ist das nicht mehr so gut möglich, weil mir ohne Kohlehydrate oft etwas übel wird. Aber das war bei mir absolut der Schlüssel zum Abnehmen oder über Mittag alles Ungesunde zu essen

@Emma: Also übergeben musste ich mich erst 2x, es ist mehr, dass ich nicht so recht essen mag und lustigerweise habe ich eine totale Abneigung gegen Fleisch. Wir sind gespannt wie sich der Zeiger auf der Waage entwickelt, momentan ist nur wichtig, dass alles in Ordnung ist.

Und auf dein tägliches Glace würde ich also nicht verzichten Eines meiner Lieblingsglace ist Calippo Lime, die ist nicht so ungesund.

Wann habt ihr es eigentlich euren Eltern erzählt? Also bei uns weiss noch niemand etwas, sonst hätte ich sicher meine Schwiegermutter gleich wieder an der Backe...

19.05.14 15:13
dandi78 

Re: Bräute 2013

So schön Emma, scho der 1. Hochzitstag. Und s'Wetter spielt so wies usgseht au mit. :-)

Eg wüsst ganz genau wie dasi am beschte cha abneh, aber d'Umsetzig esch ame s'Problem. Sobald dass me aber mou 2-3 Wuche hert blibe esch gohts de immer eifacher.

19.05.14 15:34
Emma13 

Re: Bräute 2013

Snet, mir hends eusne Eltere/Gschwüsterti nachem erste Untersuech verzellt, das isch öpe im 2. Monet gsi, nach de 12. Wuche hemmers denn öffentlich gmacht :)

Ich müesst wahrschinli allgemein uf Wasserglacé umstiige, iss jetzt nämli meistens es Schoggicornet oder Pralinato nöd grad light..

Find das super, dass ihr eui Methode gfunde hend zum effizient und schnell abneh, ich han die bi mir nonig gfunde, find das immer so schwierig.. aber defür chani mis Gwicht guet bhalte :)

dandi ich hoffes sehr, dass s Wetter mitspielt, mir gönd nämli is Clouds go esse (Prime Tower in Züri) wär natürli top wemmer die schön Ussicht über Züri chöntet gnüsse :)

19.05.14 15:34
sonne13 

Re: Bräute 2013

ich wett mi vo dene blöde kilos ned z fescht loh beirre. ich weiss jo dassi mis mögliche mach, und schliessli müend jo die beide krümmel gross und starch wärde, do isch s gwicht jo wirklich näbesächlich. luut ere tabelle wo sich ufs startgwicht stützt wär be mer en zuenahm vo 16-20kilo normal. ich find das mega viel... aber wenn defür zwei gsundi, propperi zwärge use chömed, denn sells mir rächt si, schleppi die wampe halt ume! aber mängisch verschrick ich fascht sälber ab mim buuch!!! ich finds jo ehrlichgseid ganz schlimm wenn schwangeri fraue so uf ihres gwicht fixiert sind dass sie sogar e' de ss hungered...

dandi, mit sport und ufs ässe luege purzled die kilos sicher bald wieder! und jetzt chunnt denn die tolli saison wos so viel feini frücht gid, mhhhhhhhhhhh, ech freu mi scho!

snet, wir haben es erst nach den 12 wochen gesagt. wir haben es allen am gleichen tag mitgeteilt, haben eine richtige tour gemacht ich hatte für alle eine spezielle, passende karte gebastelt. ausser meiner schwester waren alle da und es haben sich alle sehr gefreut über unsere nachricht! meine schwester hat dann meine karte gelesen als sie nach hause kam. so konnten wir alle "gleichzeitig" informieren, bevor es jemand dann aus zweiter hand erfährt.

19.05.14 15:39
dandi78 

Re: Bräute 2013

Oh Emma, eg liebe Pralinato! Mmmhh du machsch mi grad gluschtig... :-)
Eg ha am Samschtig scho brav ganz veli Frücht kauft. Derfo machi entweder Shakes oder eg esse si eifach so. Ha geschter e Shake probiert mit Honigmelone, Zitrone, Wasser und Cayennepfeffer. S'Rezept hani vo mim Smoothie Büechli. Huiiii, esch dä scharf gse! Usser scharf hani eigentlich nüt me gschmöckt

Eg merke grad, dasi mit drü schwangere Fraue im Forum be. Hi hi. Hoffe dass es bi mir de au gli mou sowit wird si. :-)

Zuletzt bearbeitet am 19.05.14 15:41

19.05.14 15:42
Emma13 

Re: Bräute 2013

Nei, also ide SS isches ganz sicher nöd de richtigi Ziitpunkt zum ä Diet mache, find das au so schrecklich! Eusi Babies müend gross und starch werde und da isches ganz klar dass halt euses Gwicht muess drah glaube, solang alles im Rahme isch, isch das völlig normal :)

sone herzigi Idee mite Kärtli sonne, da hend eui Liebste ganz sicher Freud gah

19.05.14 15:45
Emma13 

Re: Bräute 2013

ihihi dandi, s nöchst Mal es bitzeli weniger Cayennepfeffer

ich wünsch dir vo Herze dases bald klappet bi eu, denn chönd mir vo dine schöne News lese...

19.05.14 15:49
dandi78 

Re: Bräute 2013

Danke Emma

19.05.14 15:50
snet 
Re: Bräute 2013

Irgendwie bin ich nicht so der Früchteesser. Mir schmeckt Gemüse und Salat irgendwie viel besser. Aber in letzter Zeit habe ich mir immer mal wieder ein wenig Chips reingedrückt Mein Mann meint, mein Chipsgeschmack sei langweilig: ich nehme nämlich nur immer Nature und Paprika.

@Sonne: Das ist aber eine schöne Idee mit den Kärtchen, aber ich bin da eher etwas faul, schliesslich habe ich noch genug mit meinen Stühlen zu tun

Wenn alles io ist, werden wir es nächste Woche auch den Familien sagen. Und dem restlichen Umfeld wahrscheinlich noch nicht, irgendwann wird man es ja merken.

@Dandi: Hihi, du wirst sicherlich auch bald schwanger sein. Ich hoffe immer noch ganz fest, dass es dieses Mal bei mir klappt.

@me: Etwas Gutes hat der Status Risikoschwangere ja: Ich hatte bereits 5 Ultraschall und davon muss ich keinen selbst bezahlen

 1 .. 1607 .. 3211 3212 3213 3214 3215 .. 3486 .. 3757
Zuletzt   natürlich   langsam   schaffe   irgendwie   vorallem   natürli   Hochzit   gspannt   Problem   bearbeitet   eigentli   himbeer   Zeremonie   schnell   Kollegin   richtig   wirklich   eigentlich   einfach