| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1611 .. 3219 3220 3221 3222 3223 .. 3490 .. 3757
21.05.14 09:20
himbeer 

Re: Bräute 2013

ja irgendwie hät mer denn au s gfühl me machi öpis und wartet nöd nur eifach...

wir haben diesen sommer noch einiges vor snet... toscana, hamburg, NY ende august und dann im oktober gehen wir auf die philippinen

21.05.14 09:31
snet 

Also um ehrlich zu sein, habe ich mich damals irgendwie gar nicht darauf vorbereitet. Erst jetzt, aber ich musste natürlich schon vorab diverse Medikamente dafür einnehmen (Immunblocker und Blutverdünner).

Deine Ferienpläne klingen wirklich super. Auf den Philippinen war ich ja noch nie, das muss sicher mega toll sein.

Wir sind ja auch noch am Ferien planen, aber im September gehen wir sicher noch an eine Hochzeit in Polen.

21.05.14 09:33
himbeer 

ich möchte irgendwie die nächsten monate auch nutzen, um mich und meinen körper in eine gute form zu bringen für eine schwangerschaft... wahrscheinlich ist das nur psychologisch, ich bin ein planungsfreak ;-)

21.05.14 09:51
snet 

Hihi, was sind denn deine Ziele bezüglich dem Körper in Form zu bringen? Mein Körper war wohl für diese Schwangerschaft nicht wirklich fit, vor allem trat sie ein als die Ausschabung noch nicht mal 2 Monate her war und ich mit Rheuma zu kämpfen hatte. Trotzdem läuft momentan alles gut.

21.05.14 11:18
himbeer 

hihi, das stimmt mich zuversichtlich, snet :-)
irgendwie brauche ich einfach das gefühl, die bestmöglichsten startbedingungen geschaffen zu haben, ich weiss auch nicht weshalb. ich denke, es liegt eifach daran, dass bei mir der kinderwunsch schon immer grösser wird und ich es fast nicht mehr abwarten kann, auch anzufangen... so kann ich wenigstens im kleinen etwas machen :D

neben der folsäure, impfungen und zahni werde ich versuchen, gesünder zu essen und meinen alkoholkonsum einzuschränken. ich habe beschlossen, nach den vergangenen wochen und einem tollen polterweekend sowieso mal 2 wochen abstinenz zu üben, hahaha.

21.05.14 11:32
Emma13 

Ich find das super himbeer, s tuet ja nur guet meh uf de eigeni Körper z'achte und wenn dir das e positivs Gfühl hinterlaht, isch das doch tiptop :)

Ich han au nöd würklichi Vorbereitige troffe ussert Folsüri z'neh und sowiit isch alles guet mit eusem Würmli, also grossi "Sorge" idem Sinn muess mär sich scho nöd mache, de Körper macht sowieso alles selber und scho das isch bereits es Wunder

Aber ä Kollegin vo mir z.B. het vor de SS unbedingt no es paar Kilos wele abneh und sie het demit au paar Mönet vorher agfange, also au chli als "Vorbereitigsziit" gnutzt :)

21.05.14 11:40
himbeer 

ja genau, es gaht mer eher chli um das. vilicht au um die psychischi vorbereitig, haha. ich wott eifach ÖPIS jetz scho chöne mache :D

21.05.14 12:25
sonne13 

huhu zäme! ich finde das au super himbeer! ich finds schön wenn sich fraue mit chinderwunsch intensiv mitem thema usenand setzed und sech und de körper möglichscht guet wend vorbereite uf das wunder, wo denn hoffentli bald chunnt! und so e super iistellig isch sicher au e super vorussetzig!!!

ich be grad hött morge im undersuech gsii, eusi zwei krümmel wachsed luut mim fa hani erscht 3.8kilo zuegnoh und er find mine buuch gar ned gross (mine maa und ich scho ) aber dene beide schiints guet z goh, sie hend emu wild turnt und tanzt es isch scho es wunder wo do in eim passiert. mängisch channis gar ned fasse!

sodeli, ha dur de arztbsuech e gmüetliche morge gha, mit gmüetlich ischs jetzt aber verbii!

wünsche euch ganz e schöne nomittag!!!

21.05.14 13:11
himbeer 

ou schön sonne, das freut mi! hihi ja zwilling findi sowieso immer bsunders spannend, grad zweimal es wunder ufs mal... scho unglaublich.

21.05.14 13:33
Emma13 

Oh sonne, das freut mich sehr dass eui zwei chline gsund und fröhlich sind.. eifach wunderschön wenn mär das chan ghöre!

1 .. 1611 .. 3219 3220 3221 3222 3223 .. 3490 .. 3757
Problem   bearbeitet   gspannt   wirklich   vorallem   einfach   Zeremonie   Kollegin   eigentlich   Hochzit   eigentli   langsam   richtig   schnell   himbeer   natürlich   irgendwie   Zuletzt   schaffe   natürli