| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1611 .. 3220 3221 3222 3223 3224 .. 3491 .. 3757
21.05.14 14:18
snet 
Re: Bräute 2013

@sonne: So schön, dass die Beiden gut gedeihen.

@Vorbereitung: Irgendwie sehe ich das ein wenig anders. Ich habe mich explizit nicht wirklich darauf vorbereitet, weil mich das Ganze sonst zu fest gestresst hätte. Und ich hatte wirklich schwierige 1 1/4 Jahre und wenn ich mich dann auch noch zusätzlich damit beschäftigt hätte, wäre ich wohl durchgedreht. Ich persönlich weiss auch nicht wie es weitergeht nach dem Ersttrimestertest, aber das werde ich ja schon irgendwie erfahren. Aber so ist jede Frau einfach anders und jede muss ihre eigene Strategie haben.

22.05.14 07:25
elea 

Re: Bräute 2013

guete morge zeme

schön z lese, dass es euch allne guet goht und au alli Babys putzmunter sind ;)
ha die Woche ned chöne metschribe, em Büro esch d höll los gsi, und hami au doof gfüehlt (so ufbleiht und pickel werde Emmer me). halt so rechtigi doofi fraueproblme :/
ha gester fest ad canoa denkt, hoffe ehre eschs guet gange bide OP!!!!! het scho öper öpis ghört vo ehre?
ha mi ned getrout z schribe, weli denkt ha si brucht secher rueh!

22.05.14 08:29
Emma13 

Re: Bräute 2013

Guete morge mitenand

elea, ou hoffe dir gahts mittlerwile besser und im Gschäft het sich d Lag chli stabilisiert...

Han geschter au fest ad Canoa denkt, hoffe alles isch guet gange, han ihre am Zischtig gschriebe, aber leider au nüd ghört nach de OP, hoffentli meldet sie sich bald mal wieder mit guete News :)

22.05.14 08:36
elea 

Re: Bräute 2013

em gscheäft het sech d lag bez beruhigt. aber füehl mi emmerno ufdonse und pickelig

ja i ha ehre gester m morge velll glöck gwönscht und ebe de zobe halt au nöm... denke si wird sech den secher melde sobald si mag!
hoffe au sehr dass alles guet gange esch!!!!!!!!

22.05.14 09:02
dandi78 

Re: Bräute 2013

Hallo zäme

Schön dass au wieder mitschribsch Elea. Hoffe für de, dass di gli wieder besser fühlsch. :-)

Eg ha am DI au no i der Canoa gschribe und ihre alles Gueti gwünscht. Ha aber au no nüt ghört vo ihre. E dänke, si muess sich jetz zerscht erhole. Sobald dass si mag wird si de scho wieder schribe.

Ha geschter nid chöne schribe, mir si e Chund go bsueche. Sind be SIGG in Frauenfeld gse (Getränkefläsche). Esch mega interessant gse. Und be jetz stolzi Bsitzerin vonere neue VIVA Fläsche in Violett. Die sind us Kunststoff und d'Farb für die Fläsche hei mir glieferet. *stolz-bin*

22.05.14 09:03
snet 
Re: Bräute 2013

Guten Morgen Miteinander

Die OP von Canoa ist so weit gut verlaufen und sie erholt sich jetzt. Mehr dazu kann sie euch sicher selber sagen.

Oooooh... ab heute Nachmittag soll es aus sein mit dem schönen Wetter

22.05.14 09:11
Emma13 

Re: Bräute 2013

Oh schön, dass alles guet gange isch mite OP, das freut mi! Danke fürd Info snet

So guet dandi, Sigg isch au en Chund vo eus und ich han erst grad di neui Sigg Viva bi eus uf de Homepage ufgno

22.05.14 09:27
elea 

Re: Bräute 2013

ou guet esch alles wie planet gloffe bide OP! merci förs witerge snet!!!!

wörkli sets wetter schlecht werde? ha gmeint es chunt eifach zobe go bissele?

22.05.14 09:35
dandi78 

Re: Bräute 2013

Ah so guet Emma

Ou schön dass es guet gloffe esch bi der Canoa. Hoffentlich cha si sich jetz guet erhole.

Eg hoffe ehrlich gseit au, dass es nur chunt cho gwittere und de wieder schön wird. Wär süsch soooooo schad

22.05.14 09:39
Emma13 

Re: Bräute 2013

Hoffi würkli au... a so schöns Wetter gwöhnt mär sich schnell und morn isch euse HZ-Tag, wär schön wenn mär echli schöns Wetter hettet... aber ich glaub morn gahts ganz bergab, ach...

 1 .. 1611 .. 3220 3221 3222 3223 3224 .. 3491 .. 3757
eigentli   Zuletzt   Hochzit   Kollegin   bearbeitet   himbeer   schaffe   irgendwie   langsam   schnell   vorallem   wirklich   natürlich   gspannt   richtig   natürli   Zeremonie   einfach   eigentlich   Problem