| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1614 .. 3225 3226 3227 3228 3229 .. 3493 .. 3757
23.05.14 09:02
dandi78 

Re: Bräute 2013

Eg finde das no schön, wenn me binere schwangere Frau nid weiss, was es git. E kenne das eigentlich nur so und findes ame fasch chli schad, wenn das d'Eltere eifach aune verrote. Das mues natürlich jede selber wüsse aber eg würds glaubs au nid verzöue. Weiss au gar nid, ob eg möcht wüsse was es esch.

23.05.14 09:06
LucyLu 
Re: Bräute 2013

hihi… ich ha da sehr verschiedeni Fründinne im Umfeld, die eine wenn's selber nöd wüsse, die eine wüssets sägest aber niemedem oder sie wüssets und säget sogar scho de Name…

Ich weiss es nöd wie ich das mal wet handhabe, ha s'Gfühl ich chönnt nöd so lang warte bis es uf de Welt sich… Ich wür halt scho gern mal ächli d'Farbe richte bim Ihrrichte vom Zimmer nachem Gschlecht vom Baby (also nöd Rosa oder Blau aber so Lila, gelb oder türkis, grüen ect.). Aber ebä, schlussendlich muss es jede selber wüsse und es muss für eim selber stimme.

23.05.14 09:08
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Ah ja, bezüglich Patchworkdecki, min Maa hät au mal eini vo sim Gotti becho, und die hämer na immer und bruchet sie na viel so für duse id Wiese hocke….

23.05.14 09:11
Emma13 

Re: Bräute 2013

Ja stimmt, mir hend im Umkreis au echli jedi Version :) jedes Paar muesses für sich selber entscheide

Ich selber hans uuu schwierig gfunde nöd zwüsse wases isch, ebe vor allem will mär halt glich en Touch mite Farbe möcht setze, segs im Zimmer oder d Chleidli, aber mir chönd z.B. jetzt s Zimmer glich nöd so irichte wie mär wend, will ja suscht en Bsuech grad wür merke wases isch darum bhaltemer mal sowiit alles neutral und wenns denn sowiit isch ruckemer eusi Dekosache füre (kauft hemmer ja scho zimli alles)

23.05.14 09:15
Emma13 

Re: Bräute 2013

So guet dass din Ma sini Patchworkdecki no het und ihr die no regelmässig bruchet, also würkli sehr ä sinnvolls Gschenk gsi

23.05.14 09:19
himbeer 

Re: Bräute 2013

huhu mitenand!
mis rezept für folsüüri isch gester acho, das heisst ich cha hüt nachem schaffe id apothek :D

ich glaub s gschlecht würdi eventuell sogar verrate. aber de name würd niemer erfahre bis es da isch. so macheds au all i eusem kollegechreis.

23.05.14 09:22
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Emma, drum händ mir bi Kollege gar nöd is Kinderzimmer dörre
Hihi… jedem das seine…

Heii Himbeer, cool. Ich mimm au scho sitem Januar Folsüri (naja, leider nöd so regelmässig, vergiss es immer wieder aber isch ja egal das bi ois nanig los gaht).

23.05.14 09:23
Emma13 

Re: Bräute 2013

ihihi Chinderzimmer-Sperri für jede Bsuech? das isch au en Option, abschlüsse und de Schlüssel verstecke

oh cool himbeer, das heisst bald chasch richtig loslegge :)

23.05.14 09:26
snet 
Re: Bräute 2013

Also ich finde, dass es gewisse Paare mit der Geheimniskrämerei auch ein wenig übertreiben können... Den Namen würde ich persönlich jetzt auch noch nicht verraten, aber mehr um nicht noch Beurteilungen des Namens zu hören.

Hihi, ich denke relativ gut an meine Medi-Dosis. Am Morgen nehme ich gleich alle 5 Tabletten in den Mund und spüle diese mit einem Schluck Wasser runter. Und am Abend sind es ja nur noch 1 Tablette und 1 Spritze und dazwischen natürlich noch 3x Progesteron.

23.05.14 09:27
Canoa 

Re: Bräute 2013

Hallo zàme ech mäude mech ou chorz...es esch alles sowit guet gange bi de op. Ufstoh chani no ned gross ha no allneort schlüch dra...

 1 .. 1614 .. 3225 3226 3227 3228 3229 .. 3493 .. 3757
irgendwie   bearbeitet   Zeremonie   vorallem   richtig   Kollegin   einfach   Zuletzt   natürli   langsam   schaffe   wirklich   schnell   natürlich   eigentlich   gspannt   Hochzit   eigentli   himbeer   Problem