| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1617 .. 3231 3232 3233 3234 3235 .. 3496 .. 3757
27.05.14 08:01
elea 

Re: Bräute 2013

guete morge zeme!
wie gohts euch (vorallem wie gohts der canoa)?

snet wie wiit besch du eigentli scho (sorry hadi öberbleck verlohre), scho die 12te Woche?

27.05.14 08:33
Emma13 

Re: Bräute 2013

Hallo mitenand :)

Mir gahts guet, nur no zwei Täg schaffe... juupppi!

Wie gahts dir elea?

27.05.14 08:42
dandi78 

Re: Bräute 2013

Guete Morge zäme

Be hüt au wieder chli do. Ha geschter am Morge frei gha und am Nomitag ke Zit.

Mir gohts au guet. Be aso au froh, dass mer die Wuche am Donnschtig frei hei. De no ei Tag schaffe und de göi mer scho uf London. Juhuuu!!!

Ah Emma, du hesch jo jetz de Ferie. So schön! Dir göit aber erscht nöchscht Wuche id Toscana gäu?

Mir si jo geschter bim Architekt gse. Hei alles no einisch besproche und eusi Änderigswünsch abrocht. Jetz wird alles no einisch neu zeichnet und de chönte mer de scho gli s'Baugsuech igeh. Ha so Freud!!!

27.05.14 08:47
Emma13 

Re: Bräute 2013

Schön dandi dass geschter am Morge no frei gah hesch, denn isch die Wuche ja nüme allzu lang :)

Genau, nöchst Wuche simmer no dihei, flüget erst am 7. Juni ab und ihr gönd bald uf London so schön, wird sicher super!

Perfekt mit euem Huusprojekt, jetzt gahts ja würkli zügig vorwärts, hoffe dass alles bald bewilligt wird denn chönder loslegge, so schön!

27.05.14 08:53
dandi78 

Re: Bräute 2013

Hoffentlich heit dir de schöns Wätter i der Toscana. Wärde sicher tolli Ferie. Vor allem au speziell, da das jo euchi letschte Ferie zu zweit wärde.

Jo, jetz gohts plötzlich würklech schnäu vorwärts. Hoffentlich chöme jetz nid no irgendwelchi Stolperstei, de chönte mer nämlich würklech scho Endi Sommer afo. Wär natürlich super, de chönte mer sicher nöchscht Früehlig izieh.

27.05.14 08:56
Emma13 

Re: Bräute 2013

Das hoffi au, freu mi ganz speziell uf die Ferie, mir wends so richtig richtig gnüsse

Wow, das wür ja würkli sehr schnell gah, Endi Summer scho afange baue und nöchst Früehlig izieh, so toll! Wünsche eu ganz fest, dass alles guet chunt! :)

27.05.14 08:57
elea 

Re: Bräute 2013

schön gohts euch bedne so guet :)
mer gohts tiptop, ossert dassi us ergend emne grond ufdonse be wines ufbachbrötli

ou dandi London so cool! be noni gsi! secher e super johreszit zom of London go, no vorem grossi sommer-touri astorm oder?
au super dass es metem jud vorwerts goht! so en ufregendi zit! :)
Emma, wo gönder denn gnau he id toscana? guet schön eschs jo det eh öberall :D

27.05.14 09:05
dandi78 

Re: Bräute 2013

ou nei, elea, das problem kenni. be ame früehner au immer so ufblähit gse. sit dasi fasch ke wasser mit cholesüri me trinke, esch das vöu besser worde. häti nie dänkt, dass das so vöu cha usmache. wär velich au mou e versuech wärt?

weiss nid obs e guete zitpunkt esch für london. aber mir chöntes vom wetter her no breiche. so wies bis jetz usgseht eschs immer so um die 20 grad und wolkig mit chli sonneschin. hauptsach es rägnet nid. :-)

27.05.14 09:08
Emma13 

Re: Bräute 2013

Elea, meinsch das chönti vom Absetze vode Pille cho?

Mir hend euses Hotel in Florenz, werdet aber vorussichtlich no uf Pisa und Siena gah, hoffentli macht s Wetter echli mit, mir hoffet au eifach uf kei Rege

27.05.14 09:22
Canoa 

Re: Bräute 2013

Guete Morge zäme

Legge emmer no im Bett. Nocher chond afig eis Schlüchli wäg...läck be ech froh...

Ohh Elea wo besch de so ufdonse? wo mini Kollegin schwanger gseh esch hed sie au so Wasserilagrige gha...sie hed Akupunktur gmacht ond ergendwie uf gwössni Läbesmettu verzechtet de esch es besser worde.

Ech ha vor de OP sone riese Buch gha...aber das esch gse welli fast e Darmverschloss gha ha, de Arzt hed gmeint seg 5 vor 12i gseh...nomou Glöck im Unglöck gha...

 1 .. 1617 .. 3231 3232 3233 3234 3235 .. 3496 .. 3757
schnell   Hochzit   himbeer   einfach   gspannt   schaffe   eigentlich   wirklich   eigentli   Zuletzt   Zeremonie   langsam   richtig   natürli   natürlich   irgendwie   Problem   Kollegin   bearbeitet   vorallem