| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1620 .. 3237 3238 3239 3240 3241 .. 3499 .. 3757
02.06.14 09:47
snet 
Re: Bräute 2013

Oh Wow, gratuliere Elea ! Hihi, da habt ihr euch aber doch früher entschlossen damit anzufangen, oder? Habt ihr es schon jemandem erzählt?

Hihi und wenn ich die Babyshower nicht bekomme, haue ich auf den Tisch

Oh wie doof mit Di und Mi, genau dann soll es ja leider regnen

Nein, nein alles privat in Düsseldorf. Wir gehen mit dem Badmintonverein auf das Vereinsreisli

02.06.14 09:53
elea 

merci naja zue entschlosse hemmer eus eigentli ned da met de temp-messig het eifach gaar ned funktioniert es esch unplanet passiert und en mega öberraschig gsi. aber das eschs besti gsi wo eus hett chöne passiere. ha jo Emmer bez gschrebe dass mi ma und i eus so unsecher send wenn de ziitponkt guet esch und wenn mer wend avo. und so esch eus die entscheidig abgno worde du mer send mega erliechteret dröber ebe jez hoffe mermol dass es blibt und alles guet klappet. mer wends no bes zode erste ondersuechig secher no för eus bhalte aber das esch soo schwer.

haha, wenn si gseit hend si mache e babyshower de mönds wort alte
ou cool, metem badmintenclub? hender demmfal det es turnier oder just for fun?

02.06.14 09:59
snet 

Hihi, unverhofft kommt oft Vor allem hast du ja das Ganze immer so umfangreich geplant und jetzt ist es so doch so am Allerbesten. Also kommt es Ende Jan / Anfang Feb? Wir haben ja mit dem Verkünden 12 Wochen gewartet, aber das ist ja eine andere Situation als bei euch. Hast du schon viel Beschwerden?

Letztes Wochenende war ich ganz kurz auf swissmom und bin über eine andere 2013-Braut gestolpert, die schwanger ist und das Kind im Januar erwartet, also resp. sie hat den gleichen Nicknamen bei swissmom wie hier im Hochzeitsforum. Und eine 2014-Braut habe ich im Januar auch gleich noch erblickt

Der Ausflug ist nur spasseshalber. Ein ehemaliges Mitglied des Vereins ist nach Düsseldorf gezogen und wir werden ihn jetzt besuchen.

02.06.14 10:05
elea 

jo mer hend Emmer gseit, ab beste wers wenns eifach passiert, de chöne mer eus ufhöre gedanke zmache. und so esches cho. mi maa esch sehr optimestisch dass alles guet lauft, i wet zerst mol vode fa ghöre dass alles passt bevor i mi voll ed freud störze... probiere mer nonid zfest gedanke zmache, wel ebe es esch nonid secher...

jo Beschwerde hani wie weld. eigentli hani au ohni test gmerkt dass do öpis ned normal lauft. es geht doch vell so "10 anziechen für eine schwanger schaft" und i ha alli gha :)
ou wörkli? jä en 2013ner brut wo do em Forum ehri Schwangerschaft nonid bekannt ge het? uh so ufregend! jez beni gwondrig wers esch

nome för spass? jo das esch jo noh besser! eschs secher e cooli Stadt! wie lang blibe der denn?

02.06.14 10:11
snet 

Einfach passieren lassen, hätte ich auch das Beste gefunden. Aber das war bei uns halt nicht mehr möglich. Ich musste ja schon vor dem Eisprung gewisse Medis nehmen und nach dem Eisprung gerade nochmals mehr. Von dem her, ist das nicht so ganz spontan entstanden wie bei Euch.

Ja, irgendwie merkt man doch einfach, dass man schwanger ist. Es fühlt sich so anders an. Bei mir hat sich zum Glück aber die Übelkeit nicht ganz so fest bemerkbar gemacht. Ich hatte einfach sehr schmerzende Brüste.

Also sie schreibt hier nicht mehr aktiv mit, aber ich bin gleich über ihren Namen im Forum gestolpert. Hihi, aus Anonymitätsgründen sollte man da wohl einen anderen Nicknamen haben Ich schreibe dort nicht mit, hat mich nur Wunder genommen wie es da momentan so aussieht.

Wir werden Düsseldorf vom Fr bis Mo beehren

02.06.14 10:18
elea 

jo klar, met dine medis eschs e anderi sach. guet du weishc jo au dass es bider sofort ischloht i ha Emmer dnekt, eventuell klappets bi eus gar ned. renggs ome hend grad es paari müed ond de machht me sech halt au so gedanke vo wege "wiso sette mer grad glöck ha dass es grad ischloht"?
aso am schlemmschte esch d müedigkeit, i be non stop am gäni ond chönt 24h schlofe. omischerwiis chani de die nacht ebe gar ned schlofe jo ond em buuch ziehts mengisch au grausam, ond i schmöcke öberall bluet met de öbelkeit gohts eso. mer löpfts mengisch chorz, aber ned meh. naja em nochhinein esch mer de au d gschecht vo letscht Woche klar worde. mi ma ond i send chicc go esse ond usem nüüt esch mi chreislauf zeme broche, i be usegstörmt und ha mi ofe Parkplatz vom resti müsse go öberge. zom glöck hets mieret gseh, aber mi maa hets de müsse go erkläre und i hami soo mega gschämt. jäno, jez esch klar wiso

esch din maa eigentli bim erste Termin bide fa scho metgange oder gseht me do nonid so vell? (i merke je länger je me dassi absolut planolos be)

hihi, eesch halt eifach de nickname zbhalte :) aso i schribe am liebste i dem Forum, do kenni alli scho

uh cool, 4 täg? hammer! wie mini-ferie

02.06.14 10:35
snet 

Ja, lustigerweise ist das Einschlagen wirklich kein Problem. 100% Trefferquote

Wir haben auch Freunde, bei denen es nicht klappt und das verunsichert einen dann halt auch noch zusätzlich. Wir haben da ja auch dazu gehört und hoffen, den Kreis endlich zu durchbrechen.

Das mit der Nacht habe ich immer noch, dass ich nicht so fest schlafen kann und viel erwache. Erstens mal muss ich sowieso 1-2mal pro Nacht raus und dazu sorgt glaube ich der hohe Progesteron-Level fürs Wachbleiben.

Hihi, das war wirklich ein wenig peinlich. Letzte Woche hast du es also noch nicht gewusst?

Bei der ersten SS ist er bei den anfänglichen Terminen nicht mitgekommen, je komplizierter es aber wurde, war er jedes Mal dabei. Vor der 7. Woche siehst du allerdings nicht viel... Ab der 7. - 8. Woche kann man den Herzschlag sehen und dann ist es auch für den Mann interessant.

Ich bin auch noch ziemlich planlos, nichts geplant, nichts organisiert. Beim letzten Termin beim FA habe ich so ein Mama-Köfferchen bekommen. Alle Infos und Broschüren in den Altpapierstapel gehauen und die Geschenke behalten

Ja, 4 Tage sind wirklich toll. Vor allem ist der Badmintonclub zu später Stunde immer lustiger

02.06.14 10:43
elea 

aso muss sege be au öberrascht gsi, welli jo gmeint ha dors temp messe vermiide mer die "gfröhrliche" täg. ond dass sech anschinend eine do glich dorre gschlechte het esch scho onglaublech. jo mer hend es kolege päärli wo set 3 johr üebt. ond das dud mer so leid för si well si mega dronder liide. ond de foht me sech halt au avo öberlegge, hmmm eschs de echt bi eus au eso mol? drum semmer wörkli sehr dankbar. guet d dnakbarkeit dud sech Emmer au bez met panik abwechsle bi eus beidne
aso gaant hanis scho set fast 2 Woche, bestätigt def. het sechs erst am wochenend jez.
i ha de erst Termin die 9te Woche (muss no 3 Woche warte ) aber si het gseit de ghöri me shco s herzli. ond de hani mi gfrogt obi mi maa echt sell metneh. aber wett do au ned di doof scheese si wo ehre maa metschleppt wege enre Routine kontrolle

haha snet du besch so loscht Broschüre? nope! gschenkli? jo gern!

02.06.14 10:57
snet 

Haha, wer hat schon nicht gerne Geschenke? Hatte noch nützliche Sachen dabei. Baby-Body, Nuggi, Fläschchen, Schwangerschaftsöl, Löffelchen...

Also ich würde deinen Mann doch mitnehmen. Es ist wirklich spannend zu diesem Zeitpunkt. In der 9. Woche war es bei uns schon fast 2cm gross und man konnte schon viel sehen.

Wenn du im Wartezimmer schaust, sind fast alle Schwangeren mit ihrem Männern darin. Der Untersuch in der 12./13. Woche war bis jetzt am Spannendsten. Da hat sich das Baby wirklich bewegt und "Sport" getrieben, den Daumen in den Mund genommen, etc...

Hei, der Wetterbericht hatte ja heute nicht Recht! Seit gestern Abend ist Regen vorausgesagt und jetzt ist es strahlend schön!

Ich freue mich schon auf Mittwoch Mittag, da habe ich wieder meinen Kosmetiktermin mit der Massage - juhuuuuu!

02.06.14 11:07
elea 

denn esche s scho so gross? chome grad gänsehuut öber sellli echt vorher alüte ond froge obi ne döf metneh oder chade eifach metcho? sorry die domme froge, aber wi gseit, be planlos denke wenn me s herzli zom erste mol ghört esch secher e spezielle Moment!
oh, het euches scho dümelet? onglaublech!!!!! wenn hesch din nöchsti Termin?
momentan machi mer no bez sorge, welli bes vor 2 täg no ke folsüre gno han (ha jo ned gwösst dassi schwanger be) ond jez lesi öberal wie shcrecklich das esch. zom glöck het d Arzthelferin recht easy reagiert ond gseit "neme sis eifach ab jez". aber naja, trotzdem macht me sech sorge...

ja höt ech rechtig schön! wer perfekt för es schöfli of em Balkon

ou gosch id massage' so schön!!! machsch das regelmässig?

1 .. 1620 .. 3237 3238 3239 3240 3241 .. 3499 .. 3757
bearbeitet   Kollegin   Problem   vorallem   Hochzit   langsam   richtig   gspannt   natürlich   Zeremonie   schnell   Zuletzt   eigentli   natürli   himbeer   schaffe   irgendwie   einfach   eigentlich   wirklich