| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1620 .. 3238 3239 3240 3241 3242 .. 3500 .. 3757
02.06.14 11:25
snet 
Re: Bräute 2013

Nein, du kannst deinen Mann einfach ohne Voranmeldung mitbringen. Hihi, du hörst das Herzchen nicht zum ersten Mal, sondern du siehst wie es schlägt

Ich glaube das mit der Folsäure ist nicht so schlimm... Man nimmt ja eigentlich auch mit der Nahrung genug davon auf, wenn man sich nicht gleich nur von Fast Food ernährt.

Ja, ich würde auch gerne ein Schläfchen machen, oder einfach sonst faul rumliegen.

Ich gehe einmal pro Monat für 2h zur Kosmetikerin und lasse mir alles zupfen, wachsen, etc. und dazu gehört auch noch eine Massage. Hach so herrlich!

02.06.14 11:30
elea 

Re: Bräute 2013

ah me gsehts herzli schloh, aber ghöre dud mes nonid? so kompliziert

jo i denke, i chas jo eh nöm ändere. ha so vell züg gesse und gmahct wome ned set mache, aber wenn mes ned weiss... und ändere chanis jez au nöme...

ou wow, du hesch recht lohsch di so lo verwöhne

02.06.14 11:39
himbeer 

Re: Bräute 2013

guete morge mitenand! ui so schön elea, ich gratuliere ganz herzlich!
läck lucy, jetz sind mer denn bald die letzte da ine ;-)

ich bi am weekend mit kolleginne in münche gsi und mir händ würkli sehr es schöns und lustigs weekend gha mitenand. jetz bini am überlegge öbi det de polterabig vo minere schwö söll mache. aber ha ja no ewig ziit zum plane und organisiere. de wird früehstens imene jahr stattfinde :-)

02.06.14 11:46
elea 

Re: Bräute 2013

hey himbeer!

merci :)
ou münchen esch e cooli Stadt! schön henders gnosse!
du me cha nie gnue früeh avo met serigem plane imene johr besch de froh hesch scho lang Idee gsammlet för de polterobe musch luege

02.06.14 11:58
himbeer 

Re: Bräute 2013

hihi das stimmt, ich ha au scho es paar ideä ufgschriebe :-)

jetz bini aber froh. ich ha die letzte 4 weekends nur rambazamba gha und bi immer weg gsi. glichzitig hät min maa e strengi ziit gha im gschäft mit kürs und so und isch unter de wuche nie dihei gsi. mir händ eus also praktisch gar nöd gseh die letzte 3-4 wuche. jetz chönd mer wieder chli meh ziit mitenand verbringe, freu mi scho sehr!

02.06.14 12:10
snet 
Re: Bräute 2013

@elea: Also gehört habe ich es noch nie. Kommt vielleicht auch auf die Geräte beim FA drauf an... Keine Ahnung.

Hihi, ich lasse mich immer sehr gerne verwöhnen!

@himbeer: München klingt auch super! War es wieder ein Mädelsausflug? Also mit der Polterabendplanung kann man ja nie genug früh anfangen

02.06.14 13:24
himbeer 

Re: Bräute 2013

münchen war wieder ein mädelsausflug, zu 6 waren wir diesmal. war echt total super, obwohl wir uns eigentlich nur durch die eine freundin kennen und der rest nicht so eng befreundet ist.

02.06.14 13:32
elea 

Re: Bräute 2013

snet, ah demfall chont das metem ghöre auä erst spöter he.
ha mim ma dis beld zeigt vode 9woche. de hetter gseit "so sgehts denn us? aso de wetti secher debi si!" :)

ou himbeer de hender aber happigi paar Woche hender euch. esch Emmer müehsam so ziite wenn me fast nie Moment för enand het. deför gnüsst mes de nachetene omso meh!

02.06.14 13:43
Emma13 

Re: Bräute 2013

oh elea soooo schööön, gratuliere vo Herze!

bin zwar unterwegs aber voni d mails schnell überfloge han, hani gfunde bi sonere freudige Nachricht muessi mi schnell ilogge :) wünsch der ganz ä schöni schwangerschaft..

S Herzli ghört mär erst spöter, wüsst gar nüm gnau wenn, aber bim erste Untersuech gseht märs ufem Monitor wie's flissig schlaht :) ich han de ersti Untersuech wunderschön gfunde und sehr enotional, min Ma isch au debi gsi (er chunt sowieso meistens mit) und ich würs dir empfehle mit dim Schatz zäme zgah, womer euses Würmli zum erste mal gseh hend und ghört hend das alles guet isch, isch eifach en unbezahlbare Moment gsi

Zuletzt bearbeitet am 02.06.14 13:44

02.06.14 13:48
snet 
Re: Bräute 2013

@himbeer: Wie ist denn dieser Mädelsausflug zustande gekommen, wenn ihr nicht so eng befreundet seid?

@elea: Ja eben, Mitte 9. SSW war es ja schon fast 2cm gross, da kannst du wirklich schon was sehen. Dementsprechend wurde jetzt für dich entschieden, dass dein Mann mitgehen muss

@me: Ich habe mich gerade versucht in diese ganze Kinderwagenthematik reinzulesen, mit dem Ergebnis, dass ich überhaupt nicht draus komme

 1 .. 1620 .. 3238 3239 3240 3241 3242 .. 3500 .. 3757
richtig   langsam   vorallem   irgendwie   Problem   gspannt   natürlich   wirklich   natürli   Hochzit   Zuletzt   Kollegin   himbeer   einfach   schaffe   schnell   Zeremonie   bearbeitet   eigentli   eigentlich