| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1622 .. 3241 3242 3243 3244 3245 .. 3501 .. 3757
04.06.14 09:27
snet 
Re: Bräute 2013

Normalerweise habe ich nie etwas zum Frühstück gegessen, aber in letzter Zeit brauche ich das ein wenig.

Wow, das klingt ja wirklich toll mit eurer Terrasse. Bei uns hat es halt nicht so viel Platz, ich habe nur zwei Balkonkistchen und in denen ist Thymian, Peterli, Rosmarin und Basilikum.

Hihi, ich muss zugeben, dass meistens mein Mann kocht Aber heute Abend kann er wirklich kochen, weil ich sowieso nicht vor 20:00 Uhr nach hause komme.

04.06.14 09:27
dandi78 

Re: Bräute 2013

guete morge zäme

dir heit es guets thema: ässe . eg nime au nie deheime zmorge. bi mir gits jede morge im büro es nussbrötli und es kafi derzue. das esch mis highlight am morge. :-)
mir hei in london au wieder zuegschlage mit ässe. hei zwöimou burger gässe mit frites. si mega lecker gse! au süsch hei mers eus lo guet go. das zeigt sich jetz au wieder uf der wog. jetz mues definitiv öppis go, jetz foht jo der summer a. geschter het be eus im büro öpper muffins mitbrocht und eg ha keis gässe. läck ben eg stolz uf me. hi hi hi.

jo säg nüt himbeer, de trinke du, d'lucy und eg es gläsli prosecco und stosse zäme a. hi hi

04.06.14 09:32
himbeer 

Re: Bräute 2013

ich ha mi so guet im griff gha mit esse und sport bis öppe im märz. jetz hani glaub alles wieder druf und sogar nochli meh. nervt mi mega... es gaht ja nüm lang bis mer eus müend im bikini zeige. mir gönd i 2.5 wuche scho id ferie

und es chleid sötti au no ha für zwei hochziite de summer, das muessi unbedingt vor de ferie no bsorge!

04.06.14 09:38
snet 
Re: Bräute 2013

@dandi: Lustig, dass du sagst, dass die Burger in London gut waren. Ich hab auch mal Pub Food versucht und fand das ganz scheusslich Da bin ich doch ganz stolz auf dich bezüglich der Muffins!

@Brauttreff: Das Einzige, dass ich mir überlegt habe, ist dass auf dieser Etagière Birchermüesli drauf ist und das mag ich nicht so Vielleicht sollte ich dem Ganzen aber auch mal wieder eine Chance geben, irgendwie hatte ich da mal eine schlechte Kindheitserinnerung.

@Bikini: Ich mache mir da weniger Gedanken um meine Figur als um meine Beine. Die sehen ja wirklich übel aus. Übersät mit blauen Flecken wegen den Blutverdünnerspritzen. In meinem neuen Bikini sehe ich aber gut aus

@Kleid: Phu, ich bräuchte auch noch ein Kleid für eine HZ im September. Aber diese Schwangerschaftsfestmode ist so mega teuer! Ich hab keine Lust dafür auch noch viel Geld auszugeben, wenn die Hochzeit sowieso schon in Polen stattfindet.

04.06.14 09:46
dandi78 

Re: Bräute 2013

snet, mir si nid i pubs go ässe. mir hei so zwöi ganz härzigi chlini restaurant gfunde wo burger hesch chönne ässe. die si mega fein gse!

04.06.14 09:51
himbeer 

Re: Bräute 2013

das birchermüesli nimmt dir bestimmt jemand ab, snet. normalerweise teilt man sich die etagere ja zu zweit :-D

das mit dem kleid verstehe ich gut, ich bin auch froh dass wir wenigstens zwei hochzeiten habe wo ich das kleid gleich zweimal tragen kann. aber erst mal muss ich noch was finden... vielleicht gehe ich heute nach der arbeit gleich mal gucken

04.06.14 09:57
dandi78 

Re: Bräute 2013

aso eg ha sehr gärn birchermüesli, a däm söus nid ligge :-D

so chleider z'finde esch würklech nid ganz eifach. zum teil si si eifach scho mega tüür. mängisch mues me aber eifach glück ha und de findet me zum teil au ganz schöni sache z.b. im esprit oder mango. die chleider si zum glück zahlbar. eg be im august au anes hochzit iglade aber nur zum apéro. dört mues es zum glück nid ganz sones festlichs chleid si.

läck, eg freue mi mega uf pfingschte. s'wätter wird jo bombe! so cool, de chöi mer ändlich im pool vo minere schwiegermueter bädele und sünnele. hach, s'läbe cha so schön si.

04.06.14 09:58
snet 
Re: Bräute 2013

@dandi: Achsooo... Na dann waren die bestimmt gut

@himbeer: Hihi, zuerst versuche ich mal das Birchermüesli selber und dann gebe ich es dem Meistbietenden ab

Normalerweise hätte ich eben meine 4 Kleider, welche ich an eine Hochzeit anziehen würde. Aber die sind alle aus komplett unelastischem Material (2 sind aus Seide). Supi, dass du nach der Arbeit gleich noch shoppen gehen kannst. Irgendwie versuche ich einen Termin für die Massage zu finden, weil ich so Rückenschmerzen habe, aber der erste bei mir freie Termin ist erst nächsten Do

04.06.14 10:42
himbeer 

Re: Bräute 2013

haha, mini plän händ sich scho gändered... min schatz macht hüt usnahmswiis homeoffice und isch drum am abig au dihei. susch wär er nämli extern gsi. das heisst ich gang hüt lieber chli früener hei und mach mer mit ihm en schöne abig ;-)

uf pfingste freu mi au extrem, bsunders uf de mäntig. da wird uf de terrasse grilliert und eifach chli s läbe gnosse, so schön!

04.06.14 14:45
valey 

Re: Bräute 2013

Hallooooooooooooooooooo zemeeee¨!!!


lauft grad ned vel bi mer ha denkt chumi wedermal do inne go luege wer sich do no ometribt...
hoffe ehr hend mich ned vergesse :(

wie goht euuu??

a alliii Neue Schwangeriiii ALLES GUETIIIIIIII :D :D

grüessli a euch allne

ps. wenn isch eig. s treffe? ha mi au mal itreit ha aber denn de link nümm gfunde :(

 1 .. 1622 .. 3241 3242 3243 3244 3245 .. 3501 .. 3757
Zeremonie   vorallem   schaffe   eigentlich   natürli   bearbeitet   langsam   irgendwie   Problem   gspannt   eigentli   richtig   Zuletzt   himbeer   Kollegin   schnell   einfach   wirklich   Hochzit   natürlich