| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1623 .. 3244 3245 3246 3247 3248 .. 3503 .. 3757
05.06.14 09:25
himbeer 

Re: Bräute 2013

mir gahts au super, danke vielmal! mir gönd i 2 wuche id ferie, es wücheli uf italie. und ich freu mi sooo mega, has aber au dringend nötig. sit eusne flitterwuche im september händ mer kei richtigi ferie me gha, nur es paar täg frei über wiehnachte. bi richtig am end ;-)

bi de kiddies halted mer eus no zrugg, mir händ no so viel vor das jahr und im herbst gönd mer au no 3 wuche uf d philippine.

zügle wird vilicht au mal no es thema, aber das isch bi eus eher kompliziert

05.06.14 09:40
valey 

ahh soo schön gönder id ferie :D gnüsseds!!
säg nüt ich ha sit de flitterwoche endi August kei ferie meh gha
ha sogar über wiehnachte/Neujahr müesse schaffe

be froh weni endlich ferie ha...
obwohl mer i de zweit Woche chli zügle tüend..

ahh hammer philippine
wo gönder gnau?? :) beni au scho gsi soo schön dett

05.06.14 09:49
himbeer 

ui ja denn fühlsch di ja öppe glich wie ich, haha. ah zügle isch zwar astrengend, aber irgendwie doch au schön. und wenner guet fürschi chömed, chönder sicher au i de zweite wuche scho chli relaxe uf de terrasse oder so :-)

mir sind i de erste wuche sicher es paar täg in manila will min maa det verwandti hät. denn händ mer eigentlich nochli welle in norde. denn nachere wuche treffed mer mini eltere, schwö und ihre fründ wieder in manila und denn flüged mer wiiter. denn sind mer knapp zwei wuche uf negros (vilicht no es paar täg cabilao) und ufem heiweg mached mer no en stopover in singapur. freu mi meeega! aber es gaht no lang, zwüschedrin sind mer zerst no in italie, 5 täg im tessin und 5 täg in NY, haha

05.06.14 09:52
valey 

jaa be scho froh wenns sowit isch :D

ahh schööön...
philippine isch scho schön... zwar Manila hed mer ned esoo gfalle.. ha chli angst gha dett hihi...

und italie isch eh ganz schön, Tessin sowieso hihi :D
NY ben ich im Februar paar täg gschäftlich gsi, hed mer ned esoo mega gfalle... velecht au wells iischalt gsi isch und tonnewiis Schnee gha hed

05.06.14 09:56
himbeer 

haha ui krass. ja nimmt mi wunder wies endi august in NY wird, bestimmt mega warm. manila wär jetz au nöd mini erst ferieadresse, aber wenn mer lüt kännt isches sicher ok.

mis erste ziel isch jetz sowieso zerst mal italie, ich bi echt mega froh wänn die ferie bald chömed. zum glück gahts nüm so lang au mit dem freie tag nächst wuche.

05.06.14 10:02
valey 

guet NY im sommer isch bestimmt schön und au de central park wird hammer si :)
med Schnee isches zwar au schön gsi de park :) d eichhörnli send chli wiiss gsi vom Schnee voll süess :)

wohi gohsch de uf italie?

05.06.14 10:04
himbeer 

haha jööö wissi eichhörndli...

mir sind zerst 3 nächt in cinque terre, in monterosso. denn 3 nächt in greve in chianti uf somene wiiguet. also zerst entspanne, bädele, vilicht chli wandere und denn fein esse, wii trinke, städt besichtige und shoppe, haha. volls programm.

05.06.14 10:06
valey 

wooow sooo schön :D dett wetti ebe au scho lang mal here...
kollegin isch gsi und hed gseit sig hammer... :D

05.06.14 10:13
himbeer 

cinque terre meinsch? ich bi ebe au no nie gsi und ha scho ewig mal welle...

05.06.14 10:15
valey 

ja genau cinque terre :D
sett mega schön si dett

1 .. 1623 .. 3244 3245 3246 3247 3248 .. 3503 .. 3757
Problem   gspannt   Kollegin   einfach   Zuletzt   bearbeitet   wirklich   schaffe   eigentli   schnell   natürlich   irgendwie   Hochzit   natürli   richtig   himbeer   vorallem   Zeremonie   langsam   eigentlich