| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1624 .. 3245 3246 3247 3248 3249 .. 3503 .. 3757
05.06.14 10:18
himbeer 

Re: Bräute 2013

hani ebe au scho ghört. oh ich wott no wanderschueh chaufe, det cha mer glaub guet go laufe, hahaha

05.06.14 10:21
valey 

Re: Bräute 2013

hihihi jaaa muesch chaufe :) de bisch guet usgrüstet...
mmmm gnüss de feini wii au chli für mich denn

05.06.14 10:22
himbeer 

Re: Bräute 2013

uf jede fall. das isch zoberst uf minere to-do-liste, hahaha.

06.06.14 07:49
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Guete Morge mitenand.

Ich wot oi nur rasch es schöns pfingstweekend Wünsche, ich düse jetzt den grad ab richtig Italie, Mädelweekend mit minere Beste Fründin. Freui mi riesig!
S'Wetter wird ja au da bombastisch, gnüssets

@ valey, schon bisch au wieder mal da und herzlichi Gratulation zum Huuschauf.

Also, machest guet.

Liebs grüessli

06.06.14 08:43
sonne13 

Re: Bräute 2013

Hallo zäme!

be au wieder mol churz do - im momänt isch de tüüfel los und ich chumm ned wirklich zum schriibe - aber ich ha natürlich mitgläse ufem handy

elea, härzliche glückwunsch! unverhofft kommt oft! ich wünsch dir möglichscht wenig näbewirkige und ganz e schöni schwangerschaft! es isch so e spannendi ziit - gniess es! finds toll wenn dine maa mit zu de undersuechige chunnt! mine hed ned immer chönne metcho, aber wenn immer irgendwie möglich richted mirs so ii, für ihn ischs sehr wichtig debii z sii! hihi, und praktisch isch es au. ich vergiss nämmli immer was ich no ha welle froge, und är dänkt immer draa
eusi zwei sind inzwüsche rächti boxer, mine maa flippt alle fascht uus wenn mers vo usse gseht

valey, schön wieder mol vo der z ghöre! herzliche glückwunsch zum huus! so toll! denn wirds wohl de letscht umzug sii für es ziitli!

süscht wünschi au allne ganz es tolls langs wucheänd! gniesseds!

06.06.14 09:49
valey 

Re: Bräute 2013

Halli halloo

LucyLu danke, gnüsses in Italie :))

Sonne danke au dir, ich gratuliere dir gaaaanz herzlich au zu dinere SS :)) freut mi sehr... und au mega schön dass din schatz au soo freud hed au euchne zwei chline

Schöns Weekend

06.06.14 13:09
himbeer 

Re: Bräute 2013

hallo ihr alli!

ich bi grad chli am maile mit de toluwu, sie würd susch am 12.7 au a euses treffe cho, falls es no es plätzli hät. cha mer namal öpper säge, wenn und wo mer eus gnau treffed? am 10ni am treffpunkt oder wie isch das gnau gsi?

06.06.14 13:19
sonne13 

Re: Bräute 2013

hihi himbeer, ich weiss es au nümm - ich glaub mir müend denn churzfrischtig sicher nomol die gnaue koordinate nomol dure gäh

06.06.14 13:30
himbeer 

Re: Bräute 2013

haha sehr guet, denn gib ich ihre das mal wiiter ;-)
bini froh bin ich nöd die einzig miteme sieb als hirn. wobi du wenigstens e gueti entschuldigung häsch mit doppleter schwangerschaftsdemenz, haha

10.06.14 08:02
sonne13 

Re: Bräute 2013

hallo zäme! ich hoffe ihr hend alli schöni pfingste gha! herrlich dass jetzt endli summer esch, au wenns scho chli krass heiss gsii isch

mir hend das wucheänd no mission: gotti-götti für baby nr. 2 gha. es isch so härzig gsii, beid hend sofort zuegseid und sind so grüehrt gsii - beid hend träne gha i de auge! jetzt sind mer iideckt für eusi zwei boxerli und ich finds eifach schön dass sich alli so sehr über eusi aafrog gfreut hend!

sodeli, ich sett mol öppis mache! ich wünsch euch allne ganz e schöni, verchürzti woche! hebed euch warm

 1 .. 1624 .. 3245 3246 3247 3248 3249 .. 3503 .. 3757
vorallem   langsam   Kollegin   Zuletzt   irgendwie   Problem   himbeer   schnell   richtig   Hochzit   Zeremonie   schaffe   natürlich   einfach   bearbeitet   wirklich   gspannt   eigentli   natürli   eigentlich