| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1624 .. 3246 3247 3248 3249 3250 .. 3504 .. 3757
10.06.14 08:38
himbeer 

Re: Bräute 2013

guete morge mitnenand!
oh ja ich hett hüt so gern namal frei... es isch sehr es schöns weekend gsi und mir händ au tolli sache gmacht. jetz muessi nur no die und nächst wuche durebisse und mir händ ferie... freu mi sooo fest druf!

tönt au mega herzig bi eu sonne

10.06.14 09:08
dandi78 

Guete Morge zäme

Hach esch das es tolls längs Weekend gse. Mir heis total gnosse, hei bädelet, grilliert und geschter si mer go wandere. Eifach herrlich!

Jöö Sonne, so schön. Jetz heit der alli Gottis und Göttis parat. :-)

Himbeer, jetz gohts jo zum Glück nümme lang bis zu euchne Ferie. :-)

Eg chome leider nümme so gross zum schribe. Due aber immer am Obe alles brav nocheläse damit eg schön up to date blibe. ;-)

Wünsche euch aune e tolle Wochestart und stay cool

10.06.14 09:27
elea 

guete morge zeme

sonne, so schön dass ehr jez alli gottis und göttis hend und si all au no so freud hend! hender d näme eigentli au scho usgsuecht oder scho öpis die engere Wahl?

hopp himbi no 4 täg biise und de hesch ferie! musch luege das goht schnell verbi wenn me sech of öpis cha freue ;)

dandi, schön hender d pfingste chöne gnüsse :)

eusi pfingste esch dorrzoge gsi, bi mer bestoht de verdacht of FSME und jez semmer am warte ofe Labor brecht. und das fresst eim halt fast uf :/
die selle mol bez schneller teste im Labor det :P

10.06.14 09:30
valey 

Morge Mädels..

hoffe ehr hend schöni pfingste gha..

himbeer bald bald hesch ferie sooo schöön...

sonne jööö so schön weg de gottis und göttis :)

uii neii elea hoffe hesch nüt!! :-/

10.06.14 09:32
sonne13 

ui elea, was isch das gnau?!? wie lang muesch denn uf dä bricht warte? hoffe chunnsch bald gueti news öber!!! drück der düüme!

näme hend mer 2 meitli und 2 buebenäme i de ängere uswahl, aber ich glaub mir werded eus nie zu 100% sicher sii - es isch so schwierig! mached ehr euch scho gedanke drüber?

10.06.14 09:39
elea 

wend ehr denn s gschlecht wösse oder lönd ehr euch lo öberrasche sonne? mi maa macht sech scho öber alles gedanke, aber i be no recht vorsechtig und wet vor de 12te Woche nonid zvell plane ergendwie... esch der das au so gange?

fsme esch e Virus wo vo zecke öbertreit werd. i ha 4täg nach emne zecke-bess plötzli fieber und starch chopfweh öbercho usem nüt. die vo medgate hend de gseit welli schwanger be selli i notfall. ond det hends gseit es cha de Virus si (füehrt zo hernhutenzöndige). de hani gfrogt was esch wege de Schwangerschaft, falls ich de Virus wörki han? de seit de Arzt zomer "wenn si de Virus wörkli hend, denn hend si andere Problem as d gsondheit vom chend." de hets mer total abglösche ergendwie... de arzt het gar nüt dezue bitreit dassi mer ke sorge mache :) jo ond jez warti halt ofe bscheid vom Labor. sesch sone seich... :/

Zuletzt bearbeitet am 10.06.14 09:41

10.06.14 10:07
sonne13 

jösses elea, dä arzt hed jo wahnsinnig viel taktgfühl das hätt mi au total schockiert! so blöd wäge dem zeckebiss! ich bi gäge irgendöppis zäckemässigs gimpft, weiss gar ned ob das fsme isch... ui, denn hoff ich wirklich ganz fescht dass es eifach en blöde zuefall isch dass grad chrank worde bisch! ich verstoh dass di das verunsicheret und beunruhiget! sone seich aber au! muesch denn jetzt medis näh oder so? dass es ned schlimmer wird? irgendwelchi symptombekämpfig (medis degäge gids glaub ned oder? drumm hani mi loh impfe...)

mir ischs übrigens gliich gange wie dir - ich be sehr verhalte gsii met plane und vorusdänke, bevor die 12 woche ume gsii sind. mine maa isch do au anderscht gsii, aber ich ha mi do sehr zrugg ghalte...

wägem gschlächt - mir würdeds gärn wüsse aber eusi zwei chliine hends bishär ned welle zeige mol luege ob mer am friitig meh cha säge...

10.06.14 10:10
elea 

jo genau gege fsme chame sech impfe. ke ahnig wiso ich huehn die impfig ned han
jo me cha eifach symptombekömpfig mache. es cha aber au si dassi de Virus han, und mis imunsystem das metem fiebr jez het chöne belämpfe und es chunt niehmeh. de weri nemli au grad wie gimpft. weni jez die nöchste täg aber weder chrank werde esch ned guet.

secher eschs der au so gange? ha scho denkt, i müsst doch super happy si di ganz zit, aber ergendwie chani mi nonid so loh gheihe und wet au gaar nonid zvell plane welli sgfüehl ha met dem moli nor de tüfel ad wand :)
keis vo beidne hets wele zeige? das send aber 2 schüchi hey

10.06.14 10:26
snet 

Guten Morgen Miteinander

@sonne: Schön, dass ihr nun alle Götti/Gotti zusammenhabt und die Reaktionen so positiv ausgefallen sind!

@elea: Hoffentlich hast du kein FSME! Aber das wäre ja wirklich ein bisschen Zufall. Ich bin Borreliose-positiv, aber bei mir ist noch nie etwas ausgebrochen...

@dandi: Dein Wochenende hört sich aber auch super an! Grillen und chillen ist immer gut

@me: Mein Wochenende war gut, aber anstrengend. Irgendwie hat mir die Hitze sehr zugesetzt und ich habe deshalb beschlossen, als Gast auf die Hochzeit im September in Polen zu verzichten.

Sonst habe ich in den Leisten irgendwie so ein starkes Ziehen, dass mich nervt. Hatte das jemand von den Schwangeren auch schon?

10.06.14 10:34
sonne13 

jö elea, ech ha mängisch au dänkt ech seig ned ganz bache - do hättsch doch alle grund zum freue aber irgendwie esch das eifach ned bedingigslos gange - tönt chli wie be der!

guet, das mitem impfe isch halt immer so e sach, obs richtig oder falsch isch usw. ich has nur gmacht will ich imene erhöhte risikogebiet wohne und ich viel verusse und im wald underwägs gsii bi zum jogge, bike, wandere usw...

hihi, zwei schüüchi, do beni jo gspannt es isch halt alle scho schwierig dass sie das zeiged wo de arzt wott gseh (zum usmässe usw), do verwändet är natürli au ned ewig viel ziit zum no extra goh gugge vor allem muess er jo immer alles dopplet mache - und mängisch chumm ech sälber nümme druus weles jetzt ufem bildschirm isch vo dene beide... viellicht ischs be nur eim au eifacher z entdecke!

snet, ziehen in der leiste hatte ich auch, aber sehr am anfang. sonst hatte ich häufig einfach im bauch ein ziehen, so wie krämpfe, aber ich dachte das sind die mutterbänder...

1 .. 1624 .. 3246 3247 3248 3249 3250 .. 3504 .. 3757
Hochzit   Problem   schnell   Zuletzt   himbeer   irgendwie   eigentli   vorallem   wirklich   einfach   langsam   schaffe   bearbeitet   Zeremonie   eigentlich   natürlich   gspannt   natürli   Kollegin   richtig