| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1625 .. 3247 3248 3249 3250 3251 .. 3504 .. 3757
10.06.14 10:37
himbeer 

Re: Bräute 2013

ich muess sogar no 9 täg durezieh dandi, ferie gits erst am 20. juni am mittag. aber das gaht ja sicher au mega zackig.

10.06.14 10:42
elea 

snet wie hesch denn usegfunde weg de Borreliose? do musch jo zum spezialischt go abkläre? bim kolleg eschs nach öpe 2 johr usbruche.. dasch au öpis woni niemert wönsche (Borreliose)

jo du hesch recht wegem impfe, mer gohts wi der, be au vell doss (bruef und privat) ke ahnig wiso dassi selber nie ofd Idee cho be... es esch halt doch au sehr öpis seltnigs...

jo i 2ne esch das ganz secher schweriger as bi eim wenn do 4 ärmli ond 4 beinli omeschwadere em buch.

aso es zieh hani au Emmer, aber ebe i be jo nonid so wiit wie du snet. aber mer esch au gseit worde das sige die bänder (so wid sonne gseit het). füelt sechs denn plötzli anderst a als soscht?

10.06.14 10:55
snet 

@sonne: Hihi, das mit dem Vermessen stelle ich mir auch noch schwieriger vor. Bei mir ging das bis jetzt ja immer ganz einfach.

@elea: im Zuge der Fehlgeburtendiagnostik kam heraus, dass ich positiv auf Borreliose bin. Da ich aber noch nie einen Zeckenbiss bemerkt hätte, muss das wohl noch in der Kindheit zurückliegen. Bei vielen bricht diese Krankheit schlussendlich nie aus.

Das wegen dem Ziehen ist mal mehr mal weniger. Meistens so schubweise. Vor 3 Wochen hatte ich es das letzte Mal so stark. Bei mir zieht es eigentlich immer... Wenn ich huste oder niese. Ist manchmal etwas unangenehm. Und in den letzten Tagen hat mein Bauch einen grossen Schub gemacht.

Zuletzt bearbeitet am 10.06.14 10:57

10.06.14 11:03
elea 

stemmt, veli hends glöck dass es nie usbrecht! das esch wörkli z hoffe!!!

ui so schön, demfall chasches nöm guet verstecke he?

10.06.14 11:10
snet 

Also ich gehe jetzt mal davon aus, dass wenn das schon über 10 Jahre ruht, jetzt auch nicht gleich heute oder morgen ausbricht. Ausserdem weiss ich ja jetzt von diesem Umstand und kann das dann auch gleich dem Arzt sagen.

Ja, ich werde jetzt immer öfters darauf angesprochen und mein Mann hat es am Wochenende seinen Freunden erzählt. Sie meinten alle, dass sie nicht überrascht seien, weil man es ja schon gesehen hätte. Wir haben jetzt angefangen den Bauchumfang zu messen und über das Pfingstwochenende ist der Bauch 2cm gewachsen

10.06.14 11:17
himbeer 

mir händ gester au bsuech gha zum grilliere und beid fraue sind schwanger. eimal miteme scho ziemlich grosse buuch und eimal miteme no ziemlich chliine. und ich ha ellei müesse hugo trinke ;-)

10.06.14 11:25
snet 

@himpi: Als Alternative hättest du dann alkoholfreien Hugo anbieten können Ich trinke momentan dieses Eichhof Panaché Alkoholfrei und das ist noch recht "süffig".

Mein Mann war über das Pfingstwochenende sehr gschäftig und hat die ganze Wohnung und sein Büro aufgeräumt Und den Boden hat er auch geputzt. So ein braver

10.06.14 12:12
sonne13 

hihi himpi, das esch sicher lecker gsii, de ganz hugo allei z trinke

also mine buuch exploidert, hani s gfühl. dä isch scho riesig! mine maa seid au dä wachsi täglich... be jetzt e wuche nümm im büro gsii (extern gschaffet) und hütt morge hed mi sogar de chef uf min buuch aagsproche am beschte esch aber die närvesagi vom zug (vo dem hani au scho gschriebe...) frogt dä mech doch: und, wenn ischs so wiit? ihr hätted dem sis gsicht selle gseh wo ech gseid ha em oktober! letscht wuche hed eini gmeint es seig sicher jetzt denn bald noche

10.06.14 12:59
himbeer 

alkoholfreien hugo gabs natürlich für die anderen mädels, der ist echt noch lecker!

10.06.14 13:06
elea 

ou himbi so fein, en Hugo. gester hani so loscht of wii gha dass es mi fast verbotzt het. muss sege das donkt mi schono schwer so lang of die feine getränk zverzechte. do fallt mer de verzecht of anders dütlech weniger schwer...

haha sonne, guet de wird jo au ned gwösst ha dass du 2 i dim buch enne hesch. drom esch doch de nöm drus cho aber esch spannend wenn de buch wachset! wenn eschs bi euch losgange dass me öpis gseht?

1 .. 1625 .. 3247 3248 3249 3250 3251 .. 3504 .. 3757
Kollegin   natürli   irgendwie   Hochzit   wirklich   langsam   vorallem   eigentli   schaffe   richtig   eigentlich   Zuletzt   einfach   schnell   Zeremonie   natürlich   Problem   gspannt   bearbeitet   himbeer