| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1625 .. 3248 3249 3250 3251 3252 .. 3505 .. 3757
10.06.14 14:03
sonne13 

Re: Bräute 2013

also be mer hed mer so ab de 16. woche langsam öppis gseh. mer sälber eschs natürli scho gliiner ufgfalle - ab de 13. woche heds öppe aagfange, aber so vo osse eschs öppe denn sichtbar worde. wobii vieli unsicher gsii sind - chönnt jo au aagmampflet sii vorher hed mi grad wieder öppert gfrogt wenn ich denn de termin heigi. woni gseid ha oktober hed sie mech ganz schockiert aagluegt und gfunde, ich heig jo jetzt scho so e grosse buuch. ha ihre denn gseid dass es ebe 2 sind und die halt chli meh platz bruuched als nor eis ich finds no witzig die zum teil rächt fremde wundernasene chli z "erschrecke"

elea, ech ha absolut kei problem uf alkoholischi getränk z verzichte, aber mini muetter hed währed de schwangerschaft immer luscht gha uf schnaps sie hed sich natürlich zrugg ghalte aber so glüscht gnau denn wenn ned settsch sind scho gemein!

10.06.14 14:09
himbeer 

Re: Bräute 2013

ich bi grad am samstig miteme guete kolleg es bitz abgstürzt (jaja, am helliechte tag) und ha ihm denn gseit, er wird sicher eine vo de erste sii wos denn mal erfahrt wenn ich schwanger bin... eifach will ichs vor ihm eh nöd chönnt verstecke, da mir gern prosecco zäme trinked, haha

10.06.14 14:17
snet 
Re: Bräute 2013

Ui, bei mir kam das eben früh mit dem von aussen sehen. Das erste Mal darauf angesprochen wurde ich anfangs 13. SSW, aber das liegt wohl daran, dass ich einfach nicht gross bin und es sich Platz nach vorne schafft. Mein Mann hat seinen Freunden diese Woche von der Schwangerschaft erzählt, aber eben sie meinten, dass sie es eigentlich schon wussten, weil man den Bauch schon gesehen hat.

Also mich würde das wahrscheinlich ein wenig nerven, wenn mich wildfremde Menschen auf meinen Bauch ansprechen würden. Wahrscheinlich würde ich antworten, dass ich nur fett sei

Mir fällt es auch schwer auf Alkohol zu verzichten, weil ich auch etwas zum Anstossen haben möchte. Ich helfe mir da aber viel mit alkoholfreiem Zeugs nach.

@himpi: Ich habe auch immer im Ausgang getrunken, nur bin ich die letzten Wochen nie in den Ausgang gegangen um der "warum trinkst du nicht" - Frage auszuweichen.

10.06.14 14:23
elea 

Re: Bräute 2013

ah echt erst so spoht? esch au krass, sonne, ha denkt bide zwiling gseht me frühner öpis!

mer gohts ned emol oms astosse, i ha eifach gloscht of es glas wii oder e feine Prosecco. aber das esch eh nor psychisch. wi du seisch, wenn mes ned döf ha, de wet mes doch erst recht
mini schwimu het am sonntig mega feine Brief ond camenbert ufteschet und i be fast vergiblet gopf s guete esch wenns so heiss esch de chame dere "wiso trinksch nüt" frog usem weg go. ha jez öber pfingste Emmer gsiet, es sig mer vell zheiss zom mämmele

10.06.14 15:01
himbeer 

Re: Bräute 2013

oh ja snet, ich würde wohl auch nicht mehr so oft weggehen, um mir keine ausreden ausdenken zu müssen. ich kann auch schlecht schwindeln :D

11.06.14 09:56
himbeer 

Re: Bräute 2013

was isch mit eu allne los? all en hitzeschock? :-)

11.06.14 10:01
elea 

Re: Bräute 2013

guete morge himbi :)

ha nüt interessants zom verzelle gha :)

nei gar ke hitzeschock, be grad am frühre (ke wetz) wells em Büro grad mega zieht

11.06.14 10:05
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Hallo mitenand

Hihi... ich ha au kein Hitzeschock Hocke mitem Chleidi und em Tanktop im Büro...

Hmm... was chönnti verzehle? Bin am Weekend mit minere Fründin in Como gsi und isch mega lässig gsi. Händ viel tolls gmacht und händs uuuh lustig kah. Läck ich ha scho lang nüm so viel glacht. Es isch echt eifach nume hammer gsi. Como isch au sehr z'empfehle, schöns Altstädtli, coole grosse Märt und hammer feins Esse, s'Hotel isch au super gsi. also eifach alles 1A

@ elea: voll doof mit de Verdachtsdiagnose FSME, hoffe es isch öpis anders gsi... Ja die Impfige, ich bin au gimpft da ich ime Risikogebiet wohne ha aber na niiiie eini kah, zum Glück.

11.06.14 10:09
elea 

Re: Bräute 2013

ou lucy como, so schön! det hani au onbedengt mol he wele. wie eschs eso vode priise her gsi? auä scho türer as soscht z italie neumet oder?

jo i be domm, mer wohne au imene risikogebiet und i schaffe sogar oft dosse. ke ahnig wiso ich huehn ned gimpft be naja em nochhinein esch me Emmer shclauer....

11.06.14 10:33
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Also z.B. s'Esse isch nöd tür gsi, zweite hämer so im Schnitt 35 Euro zahlt (zäme). Ä Pizza Prosciutto chumsch für 7 Euro über... Am Märt hämer viel Chleider kauft, die sind vo 5 bis 15 Euro gsi. Ich bin also mit 60 Euro wieder Hei gange Isch also würkli sehr empfehlendswert.... s'einzig wo mi amigs gstunke hät isch das eim immer uf Englisch ahspreched im Resti / Lade. Das findi na schad aber janu.

Ja du im nachhineine isch mer immer gschieder.... chasch d'Impfi ja immer na nach de SS mache.

 1 .. 1625 .. 3248 3249 3250 3251 3252 .. 3505 .. 3757
eigentli   Kollegin   Zuletzt   irgendwie   natürlich   eigentlich   Zeremonie   natürli   schaffe   gspannt   richtig   wirklich   schnell   einfach   Problem   bearbeitet   vorallem   Hochzit   langsam   himbeer