| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1626 .. 3250 3251 3252 3253 3254 .. 3506 .. 3757
11.06.14 14:25
elea 

Re: Bräute 2013

minere kolegin hends ebe em 6te mt au gseit si sell langsam abefahre und ned sofort ufhöre. well s Baby ergendwie ausech mues abgwöhne oder so.
ha jo au di erste 5 Woche graucht welis ned gwlsst han und ha de aber sofort ufghört. mini fa het gmeint, er geltet sowiso no s alles-oder-nüt Prinzip so früeh....

11.06.14 14:28
himbeer 

Re: Bräute 2013

häsch denn du vorher viel graucht?
ui im 6. monet isch au no spat zum merke. denn isch d schwangerschaft ja scho fast verbii ;-)

11.06.14 14:56
elea 

Re: Bräute 2013

die letschte ziit hani ebe för mini verhältniss vell graucht. (10 am tag). aber wohni gwösst ha dasi schwanger be esch mer de gedanke niemeh cho wegem rauche. es esch mer gar ned schwer gfalle..

du ke ahnig wisi das het chöne öberseh guet muess sege si esch sehr sehr dönn, ond em 9te monet het si fang en buch gha wine anderi bereits em 6te monet hend. si het de am afang gmeint si het eifach zuegno und het denn wele avo abneh, und wo das ned klapet het esch si zom Arzt und de het ehre denn die gseit dass si i 3mt es chend bechont!
aso stellt mer das so krass vor. well du bruchsch doch au dini zit zom vorbereite und di öberhaupt mol met dem gedanke azfrönde :)

11.06.14 15:01
himbeer 

Re: Bräute 2013

ja säg nüt! 3 mönet vorbereitigszit isch ja nüt! haha de arbeitgeber wird sich au gfreut ha.

11.06.14 15:05
elea 

Re: Bräute 2013

si esch zo dere zit selbständig gsi. was si denn het ufgeh wegem chend....

11.06.14 15:11
himbeer 

Re: Bräute 2013

ui ja das isch au nöd eifach. isch sie denn inere beziehig gsi oder nöd?

11.06.14 15:14
elea 

Re: Bräute 2013

jo si esch inere bezihig gsi. sehr spezielli gschecht. si send paar mönet zeme gsi, denn esch si för ehn ed ostschwiiz zöglet (2h weg vo do). mer send all baff gsi,v roallem well si zodere zit 28i gsi esch ond er 21i... denn paar mönet spöter esch si schwanger worde. de hets avo krisele jez wohnt si elei...
du gsehsch, sehr vell Drama....

11.06.14 15:28
himbeer 

Re: Bräute 2013

ui nei, das isch ja e story... da chan mer selber immer happy sii, haha

11.06.14 16:24
snet 
Re: Bräute 2013

Hallöchen Miteinander

Phu, ich bin auch schon im Büro, war vorher auf Revision. Bin ziemlich erschlagen und habe den Ventilator meiner Arbeitskollegin geklaut

Ich hadere ein bisschen mit der Hitze, weil ich wegen dem Rheuma auch zu starken Wassereinlagerungen neige. Alleine über das Wochenende habe ich 3kg zugenommen und dank der Lymphdrainagemassage (oder wie die auch immer heisst) gestern, sind heute rund 2kg wieder weg...

Was gibt es bei euch Neues? Am liebsten würde ich nach dem Arbeiten baden gehen, aber ich komme erst gegen 19:00 Uhr nach hause und dann sollte es ja wieder Gewitter geben...

11.06.14 16:57
LucyLu 
Re: Bräute 2013

himbeer:
welli häsch denn du lucylu? ich ha andreafol verschriebe übercho vom FA und jetz no mega viel elevit vo de kollegin wo sie nüme brucht. sött eigentlich lange für en moment ;-)

ich ha au d'Andreafol becho, die sind ja nöd wie d'Elevit na mit Vitamine ergänzt sondern rein es Folsüri präparat. Also eigentlich isch ja de Grund wieso mer Folsüri muss näh, dass de Speicher bi de Fraue wo Jahrelang Pille gno händ quasi leer isch. Gfahr vomene Folsürimangel isch ja die sehr selteni Spina Bifida (offne Rugge) aber wie du scho schriebsch elea, es git tuusig Fraue wo nöd wüsset das Schwanger sind und kei Folsüri gno händ und es gsunds Baby händ. Und ebä, es isch guet das sie jetzt nimmsch wo's weisch, das isch scho au mal wichtig und guet da mer jetzt viiiel mehr Folsüri brucht fürd Zellbildig vom Baby. Ich frög den au mal na min Gyni wegem Elevit, will ächli Vitamine wäret nöd schlecht. Und übringends wird das Andreafol vo de KK zahlt (soviel mir isch).

Hüt Abig gah ich na mitere Fründin go Stoff poste, Morn startet oise Näh-Kurs Freui mi sehr und ha scho tuuuusig Idee was ich gern wür näie.

Wünsch oi allne en schöne Fiierabig!

Zuletzt bearbeitet am 11.06.14 16:59

 1 .. 1626 .. 3250 3251 3252 3253 3254 .. 3506 .. 3757
natürli   eigentlich   irgendwie   langsam   einfach   Zuletzt   Problem   gspannt   schaffe   Kollegin   Zeremonie   schnell   bearbeitet   Hochzit   eigentli   vorallem   natürlich   wirklich   richtig   himbeer