| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1627 .. 3252 3253 3254 3255 3256 .. 3507 .. 3757
12.06.14 09:14
Lilly4 
Re: Bräute 2013

elea:
hallo lilly, jo es esch no sehr sehr frpeh. be die 7te Woche. aber ha denkt euch chanis jo sege ;)

snet i ha no denkt dass ehr eventuell no kontakt hend oder so. aber demfall ned he. wiso het si de echt nöm em Forum gschrebe wenn das met de hochzit jo glich no klappet het?

uh herzig elea! freu mich riesig für eu! gnüss es ganz fescht
ha no glesä dass bitz beschwerde häsch:-/ isch aber nur am afang, das leit sich dänn wieder ...

12.06.14 09:17
snet 
Re: Bräute 2013

@elea: Du, ich habe absolut keine Ahnung... Blicke da leider auch nicht so durch. Aber was solls... Sie hat mich im Jan gefragt ob ich was mit ihr abmache, aber ich hab abgesagt (war gerade nach der FG) und seit dem hat sie sich nie mehr gemeldet.

@Lilly: Ja, das mit dem Bauch kann ich mir vorstellen. So hochschwanger im Sommer ist sicher noch streng. Was denn für Babies? Habe ich da verpasst, dass es mehr als 1 ist?

Mir geht es auch gut, bin jetzt in der 15. SSW und manchmal habe ich das Gefühl, dass mich da was stupst, aber vielleicht ist es ja nur Einbildung.

@me: Ich habe jetzt schon Hunger und um 11:00 Uhr noch einen mühsameren Kundentermin

12.06.14 09:17
elea 

Re: Bräute 2013

jo be eifach erschöpft wi nonie em lebe, ond soshct halt das öblige onwohl si :)
jo i freu mi druf wenn das dorre esch. hamer das scho bez agnehmer vorgstellt

wie gots der/euch? :)

12.06.14 09:23
Lilly4 
Re: Bräute 2013

snet: hihi han mich allgemein uf t babys im buch bezoge bi eus isch es scho nur 1 ja das stimmt, also mit däre hitz isch scho bitz asträngend, aber han die wuche zum glück no ferie :) so chani viel id badi, das tuet scho mal sehr guet! wow, scho i dä 15te wuche, super!!! chan scho si dass dich da scho öpis schubst <3 euses chline würmli hät sich au recht frühe spühre lah ...

elea: das vergaht wieder! am afang chans wüki bitz mühesam si:( ich han z.b. ruggeweh gha und au es zieh ... + halt das komische gfühl im buch - apetitlosigkeit! aber das vergaht wieder! wenn ich mich recht erinnere isch es bi mier zwüsched 9 und 11 wuche am schlimmschte gsi, aber ebe, sobald das dure isch isch es au automatisch wieder vergesse :) wenn chasch dänn zu dä fa gah?
danke, eus gahts guet:)) bin jetzt endi 31igscht wuche und langsam aber sicher gahts in endspurt eus nimmts vorallem mega wunder wie euse chli usgseh wird, wem er glicht, was er vo wem hät etc. etc. ... uh ufregend das ganze!!

12.06.14 09:33
elea 

Re: Bräute 2013

ou wösse der demfall das es en bueb geht? soooo schön!!! aso i bewondere de wie du die 31woche i dere hetz zschlag chonsch!!!!!!! hut ab!!!!!

ui meinsch de hani s schlemmschte no vor mer? i be em Moment eifach soo groch empfendlich, füehl mi wie en Hund wo jede tropfe bluet us 500m entfernig shcmöckt
ha i 2 Woche de erst Termin. si hend gmeint vorher gseht me eh nüt. ergendwie scho komisch, me het alli symptom ond positivi test. aber glaube dud mer ergendwie glich noni dass do öpis em buch chönt si...

12.06.14 09:42
Lilly4 
Re: Bräute 2013

ja genau :) zerscht hämer gseit mer wends nöd wüsse, aber min schatz häts dänn nüm usghalte und mir häts au kei rolle gspielt! jetzt simer scho froh wüssemers :)) vorallem hät t schwöschter vo mim ma scho 3 meitlis und sini siete drum uh happy das es entlich mal es büebli git <3
hehe bliebt mer ja nüd anders übrig als dämit klar z cho aber isch nöd sooo schlimm, gaht scho! vorallem gahts voll nüm lang und ich möcht die ziit jetzt (woner no im buch isch) voll und ganz gnüsse! isch amig nur e istelligssach hani s gfühl!

neinei, das muess nöd so si ... isch ja bi jedere fraue anderscht! bi mier isch eifach i däre ziit am 'schlimmschte' gsi! aber allgemein seit mer ja scho das es bis zu dä 12te wuche chan gah, b paarne hörts viellicht au scho vorher uf, anderi händ länger dämit z kämpfe :-/
haha wie en hund wo bluet schmöckt das han ich z.b. nöd so starch gha, eher das ich nöd so hunger gha han, obwohl, paar sache hani au gaaar nöd chöne schmöcke, isch mer dänn halbe schlecht worde! aber ebe, muesch eifach immer dra dänke: das gaht au wieder verbi ;)
isch mer imfall glich gange, am afang hans mer au nur schlecht chöne vorstelle, aber sobald dänn eues chline im bildschirm gsehsch wirds där meh als bewusst und es isch soooo es schöns gfühl <3 chasch dich druf freue!!!!
ich muess au i 2 wuche wieder gah, simer also i dä gliche wuche bi dä fa hihi

12.06.14 09:43
snet 
Re: Bräute 2013

@lilly: Wann hast du es denn zum ersten Mal gespürt? Ich bin auch gespannt was es bei uns wird... Bin aber ziemlich überzeugt, dass es ein Mädchen gibt.

@elea: Ich fand es bis zur 10. Woche ziemlich unangenehm und jetzt geht es eigentlich ganz gut, bin gerade in der beschwerdefreien Zeit Hab seit ein paar Tagen sogar wieder Fleisch gegessen. Dann kannst du ja gespannt sein auf deinen ersten Termin. Ich hatte den ersten in der 6. SSW.

12.06.14 09:50
elea 

Re: Bräute 2013

stemmt lilly de hemmer de fa Termin fast glichzitig. eifach dass dis wörmli öpe 40cm grösser esch
hetsch denn du lieber es meitli wele? i wlnsch mer jo mega en bueb und mi maa möchte onbedengt es meiteli (omgekehrt as öblech). aber er möchte au dass mer eus lönd lo öberrasche. weiss ned wasi vo dem sell halte :) esch doch schwerig alles vorzbereite wenn ems gschlecht ned weiss...:)
aber ebe wet gar nonid so wiit denke eigentli...


jo es esch scho sehr onderschedlich weni bi andere so bez gange go nohfroge. be frog hani das metem schlecht ned eso. ha gmerkt zwiback helft bruuuutaaaaalllll!!! :)

snet du hesch de Termin scho so früeh gha wege dinere chrankheits gschecht oder?

12.06.14 09:54
Lilly4 
Re: Bräute 2013

oh snet, das chani gar nüm so gnau säge :-/ aber glaub scho vor dä 20igschte wuche, aber meh so chli es 'blubberle' gsi :-) t kicks sind dänn scho eher spöter cho ... aber au nöd viiiiel spöter :)) und jetzt isch es meh es 'strecke' :p hät natürlich au weniger platz ...
meinsch es isch es meitli bi eu??? :-) jööö! muesch eus dänn verzelle sobald ihrs wüsset! gli chamers ja scho säge bi dier

12.06.14 09:55
snet 
Re: Bräute 2013

@elea: Jep, war nur wegen der Krankheitsgeschichte. Ich hatte sowieso schon 5 US und gehe auch jetzt alle 2 Wochen zum FA.

Anfangs habe ich mir auch einen Jungen gewünscht (da hätte ich den perfekten Vornamen), aber irgendwie denke ich in letzter Zeit immer an ein Mädchen. Darum glaube ich auch, dass es ein Mädchen gibt.

 1 .. 1627 .. 3252 3253 3254 3255 3256 .. 3507 .. 3757
Problem   natürli   irgendwie   einfach   schnell   wirklich   himbeer   vorallem   bearbeitet   Zuletzt   schaffe   richtig   Zeremonie   natürlich   gspannt   eigentlich   Hochzit   eigentli   Kollegin   langsam