| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1628 .. 3253 3254 3255 3256 3257 .. 3507 .. 3757
12.06.14 10:00
Lilly4 
Re: Bräute 2013

hehe genau elea :D euse chli isch eh chli es möpsli
neinei, ich han mir scho immer buebe gwünscht :) aber schlussentlich hät ich au genau glich freud ame meitli gha und min ma ebefalls ! nur ebe, will sini schwöschter scho 3 meitlis hät isch natürlich super isch es bi eus jetzt es büebli <3 freuet eus scho riiiesig uf euse chli !!!
mir händ eus ja au welle überrasche lah, aber dänn glich nöd gschafft ... vorallem hani gmerkt gits nöd viel neutrali sache i dä läde, also scho, aber irgendwie häts immer es stückli bueb oder meitli drin ... findi no schad :/ also wenn ihrs schaffet bis am schluss warte, dänn huut ab ;) bi eus isch ebe no so gsi daser sich jedes mal mega präsentiert hät, mer häts fascht MÜESSE gseh waser isch ... hätter sicher extra gmacht

super dass dir zwieback so guet hilft! wür eifach immer das esse wo din körper verlangt ... ich hät mich am afang nur vo kebab und öpfel chöne ernähre das hät dänn aber wieder nahlah und richtigi glüscht hani nüm so, ussert schoggi, iss jede tag schoggi, mmmh ...

12.06.14 10:09
snet 

@lilly: Ab wann kann man denn das Geschlecht sehen? Ich habe nächste Woche Ultraschall und die FA meinte, dass man es dann vermutlich noch nicht sieht.

Lustig mit dem Kebap... Ich konnte ja wochenlang kein Fleisch essen und musste vor allem Kohlehydrate essen. Und Salat konnte ich auch nicht essen.

12.06.14 10:13
elea 

wezig dass ehr beidi ke loscht of fleisch gha hend. i bergiggere fast nach rohem fleisch. i ha sooo loscht of Tartar oder es bluetigs filet.... ond das döfsch jo alles ned esse

hesch der es buebeli gwlnscht ond bechonsch eis? dasch natürli Emmer am schönschte
i ha scho as chend emmernome buebe welle. s loschtige esch dassi aber nor meitli Name ha womer gfalle. fendes bi buebe näme vell schwerrer ergendwie. hender euche scho lilly? und snet, send ehr scho am öberlegge wege näme?

12.06.14 10:34
snet 

@elea: Mit Fleisch kannst du mich momentan wirklich nicht locken Ja, das rohe Fleisch ist wirklich nicht so ideal momentan, musst dich halt mit etwas anderem zufrieden geben

Wir überlegen uns schon Namen, aber immer noch etwas zurückhaltend. Der Jungennamen ist eigentlich gesetzt und ich hab einen Lieblingsmädchennamen und mein Mann auch. Immer wenn wir über das Baby sprechen, spricht jeder in seinem jeweiligen Lieblingsnamen. Und mein Mann möchte einen 2. Namen und ich nicht. Also nicht ganz einfach

12.06.14 10:45
elea 

oh i wörd alles ge för es feins Tartar momentan

jo met de näme esch das so schwer. vorallem de Name muss eim i 40johr au no gfalle ond es sel jo e herzige Name för es chend si ond genau glich en Name för en erwachseni Person.
wiso wetsch denn kei 2te Name? i ha scho Emmer denkt i wörd gern de 2ti Name Name gotti/götti vergeh! :)

12.06.14 11:14
snet 

Haha, ich habe normalerweise Tartar sowieso nicht gern. Aber das liegt eher an den Kapern.

Ich finde einen 2. Namen sinnlos. Man wird nie mit dem 2. Namen angesprochen und er bedeutet nur Mühe beim Buchen eines Flugtickets oder so. Und den Namen des Götti/Gotti als Zweitnamen zu vergeben, empfinde ich auch als Bürde für dieses Kind.

12.06.14 11:30
elea 

es stemmt, nötig esch en 2te Name gaar ned. i Fends eifach amig wetzig wenn me lüt nachem 2te Name chan froge :)
da wegem flog bueche hani mer gar nonie so öberleit. i ha halt Emmer beidi näme ofem ticket gha ond drom eschs wie "normal" gsi. hesch du denn nor ein Name?

wegem 2te Name vom gotti/götti, mer wösse auä scho et johre wer mer wend ha för euses erste chend. ond da beidi onglaublech schöni und spezielli näme hend, und mer au wend das si en engi bezihig zom chend hend, hani das eigentli no en schöni Idee gfonde. es verbendet ergendwie. ond i denke wenns chend en gueti bezihig zode pate het, denn wird sechs au ned dra störe. aber es chunt halt de auno Emmer druf a wie de erst Name esch und wenns ned zeme passt de wers natürli doof....

12.06.14 11:50
Lilly4 

snet:
@lilly: Ab wann kann man denn das Geschlecht sehen? Ich habe nächste Woche Ultraschall und die FA meinte, dass man es dann vermutlich noch nicht sieht.

Lustig mit dem Kebap... Ich konnte ja wochenlang kein Fleisch essen und musste vor allem Kohlehydrate essen. Und Salat konnte ich auch nicht essen.

schwierig z säge snet ... also mini ärztin hät mer gseit das mer ab dä 20igschte wuche def. säge chan was es isch :) sofern sich s baby zeigt bi eus hät mers aber scho vorher bitz chöne erahne! und luschtigerwies gseht mers bi dä buebe recht schnell anschinend, t meitlis weniger eher spöter eifach! wend ihrs dänn dämfall wüsse?

12.06.14 11:57
Lilly4 

ja das mit däne näme ... also mir händ natürlich mitlerwilä eine, aber isch nöd eifach gsi (obwohl, bim buebe name scho) aber meitli hättemer uh mühe gha
mir werdet au kei zweit näme ha, wie t snet scho gschriebe hät, dä sprichsch ja eh nie us, also für was und min ma + ich händ selber au kei zweiti näme, liet sicher au no a däm ... aber das wo du gschriebe häsch elea, isch e herzigi idee, werdet s gotti und dä götti sicher uh freud ha :) wie heissets dänn wenni fröge dörf?

12.06.14 12:53
himbeer 

ich ha en zweite name und würd au gern mal eine vergeh, min maa hät keine und er finds au unnötig ;-)

mich hät mine nie gstört und ich ha gern en zweite name. da min maa verwandti useme andere kulturkreis hät fänd ich en zweite name e gueti möglichkeit, en name vo det z vergeh quasi als verbindig zum andere land. das mached viel kollege vo mir so wo e ähnlichi konstellation händ.

wenn natürli es grosi oder so en schöne name hät wo mer chönnt wiitergeh fänd ich das au uh schön. aber das isch je nachdem ja nöd so eifach :-)

1 .. 1628 .. 3253 3254 3255 3256 3257 .. 3507 .. 3757
richtig   schnell   einfach   eigentli   schaffe   bearbeitet   eigentlich   vorallem   Kollegin   langsam   gspannt   irgendwie   Zuletzt   natürlich   Zeremonie   himbeer   wirklich   natürli   Problem   Hochzit