| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1628 .. 3254 3255 3256 3257 3258 .. 3508 .. 3757
12.06.14 13:40
elea 

Re: Bräute 2013

gleb wenn me selber en 2te Name het denn esch eim das wechtiger das s chend au eine bechont (wiso au emmer)
jo genau himbeer, das fendi au schön, wenn s chend dore 2ti Name no bez en bezog zode Kultur vode Familie bechont.
kolegin het ehri tochter nach ehrem grosi benennt. si heist cecilia. eusi grossis hend halt ehner die typische altmodische grosi näme

Zuletzt bearbeitet am 12.06.14 13:50

12.06.14 13:44
snet 
Re: Bräute 2013

@Lilly: Supi, danke für die Auskunft. Ja wir wollen es schon wissen. Aber da man bis jetzt nicht sagen konnte "es wird ein Junge", gehe ich ja auch eher von einem Mädchen aus Jetzt habe ich gleich Sorgen, dass etwas nicht gut ist, da ich mich total unschwanger fühle.

@Zweitname: Ich habe keinen Zweitnamen und mein Mann dafür schon. Mein Name ist sowieso schon genug speziell, da braucht es keinen zweiten dazu. Und falls mein Bruder Götti wird, wäre es ja dann auch ein mega spezialler Name (als Zweitnamen) und ausserdem gefällt mir sein Name nicht im Geringsten. Und ich finde es eben auch schwierig mit einem Zweitnamen, den sich auf eine andere Person bezieht, da ich irgendwie finde man drückt einen Stempel auf.

Haha, meine Grosseltern hiessen Erna und Ernst. Und Ernst wird in unserer Familie ständig weitergegeben Sogar mein Cousin heisst so.

12.06.14 13:50
himbeer 

Re: Bräute 2013

haha ernst heisst mein götti ;-)

ich heisse zum zweiten namen so, wie meine mutter zum zweiten namen heisst. und meine schwester hat als zweiten namen den ersten namen userer tante, die auch ihr gotti ist.

12.06.14 13:53
elea 

Re: Bräute 2013

hey muss chorz dampf abloh. ha euch doch verzellt dassi ofd labor-ergebniss vo mim FSME-test warte. höt esch de Labor brecht cho. det stönd x verschedenei zahle und wert droffe ond em begleitschribe stoht genau nüt. aso ke ahnig ob jez de test positiv oder negativ esch. de hani det em Labor aglüte ond gfrogt ob mer do öper chön sege was da heissi. de seit die unhöflech chueh am Telefon, si dörfe de paziente selber ke uskunft ge. de hani gseit, i wet wösse obi chrank be oder ned. de seit si, i muss zom huusrazt go ond de chamer de laborbrecht denn "öbersetze". be sooo hässig grad. ke ahnig ob das normal esch, aber fende se Frechheit, de schecksch lieber nüt as sone scheiss Labor brecht womer eh nüt brengt und de d uskunft evrweigere

sooo, dampf esch abglo.. merci ;)

12.06.14 14:09
himbeer 

Re: Bräute 2013

da würdi mi aber au mega ufrege elea. denn hetteds de bricht lieber eifach grad zum husarzt gschickt und denn hettsch dem chöne alüte oder er dir. aber so machts ja gar kei sinn.

12.06.14 14:23
elea 

Re: Bräute 2013

gell himbi das esch doof!!! total sennlos... wenn i jez ergendwie en test hetti gmacht wos om lebe oder Tod goht (en HIV test oder) ond die tusse seit si döf ke uskonft ge. boah do weri usgraschtet!

12.06.14 14:27
himbeer 

Re: Bräute 2013

guet das isch halt so. sie dörfed würkli kei uskunft geh, das hät au mit de rechtliche absicherig ztue... aber denn machts halt würkli kei sinn dass du die resultat zuegschickt überchunsch.

12.06.14 14:28
snet 
Re: Bräute 2013

@elea: Das ist wirklich doof. Dann fax doch gleich das Testresultat zum Hausarzt oder versuche es selber per Google rauszufinden. Himpi arbeitet doch auf dem medizinischen Bereich

Keine Ahnung ob du damit etwas anfangen kannst http://www.laborlexikon.ch/Lexikon/Infof...Antikoerper.htm

12.06.14 14:31
elea 

Re: Bräute 2013

ou mein Gott snet!!!! du besch en Goldschatz!!!!!

luut dem link wer min test negativ!!!!! da wer jo hamer!!!!!

chönt di grad knutsche hey!!! merci vellmol!!!

12.06.14 14:32
himbeer 

Re: Bräute 2013

hihi ja ich würd mega gern hälfe, aber ich bi im marketing tätig und ha drum kei ahnig ;-)
ich würd au am husarzt alüte und det wiiterfräge.

mit google würdi nöd afange, ich denk grad bi so öpisem wie laborwert bruchts erfahrig und wüsse zum das analysiere.

 1 .. 1628 .. 3254 3255 3256 3257 3258 .. 3508 .. 3757
eigentlich   eigentli   natürli   wirklich   richtig   natürlich   Kollegin   Hochzit   bearbeitet   himbeer   einfach   schnell   vorallem   schaffe   Problem   Zeremonie   gspannt   Zuletzt   langsam   irgendwie