| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1629 .. 3255 3256 3257 3258 3259 .. 3508 .. 3757
12.06.14 14:33
elea 

Re: Bräute 2013

guet gseh grad das d formulierig ubez anderst ech. aber denke es goht vorallem omd wert! be jez optimestisch!

12.06.14 14:40
snet 
Re: Bräute 2013

@Elea: Na siehst du, man findet die Sachen oft selber raus. Habe auch oft in meinen Laborwerten nachgeschaut ob da alles io ist. Bei den Werten, die spezieller waren, war oft auch ein Sternchen daneben.

@himbeer: Da gebe ich dir schon Recht, dass man nicht die eigenen Blutwerte analysieren sollte. Aber bei so klaren Titer wie FSME, etc. kann man das eigentlich machen. Dagegen wäre ich sicher überfordert bei den freien Werten der Schilddrüse, da man dort ja noch mehrere Faktoren berücksichtigen muss.

12.06.14 14:44
elea 

Re: Bräute 2013

so zrug zode schöne theme em lebe:

himbi, wend du chonscth wele wördsch es meitli oder en bueb welle? ;)

12.06.14 15:05
himbeer 

Re: Bräute 2013

@snet: grundsätzlich schon, ich bin ja auch eine google-königin... aber grad bei solchen sachen würde ich mit der interpretation einfach vorsichtig sein und auch eigene diagnosen auf jeden fall noch vom arzt bestätigen lassen. zum teil gibts da einfach "insiderwissen", über was man halt als laie nicht verfügt... zb dass sich gewisse werte gegenseitig aufheben oder beeinflussen oder was auch immer.

@elea: hmmm ich glaub mir wärs echt total wurscht. ich ha mi das grad chürzlich gfröged und ich hett bi beidem mega freud. früener hani immer es meitli welle aber jetz hetti genausogern au en bueb :-)

mädels, min kontrollzwang macht sich bemerkbar. ich bi scho am luege wenn ich de eisprung ha i de herbstmönet will mer ja denn gern würded loslegge. jetz bestaht bimene früenere start d möglichkeit, das ich i de ferie grad i de 4. oder 5. wuche wär. würded ihr ufgrund vo dem no en monet länger warte? viel fraue wüsseds ja gar nonig i dere ziit und ich würd glaub au eifach gar nöd so früeh afange teste demit ich glich mit guetem gwüsse cha en drink neh am abig oder go tauche ;-) so früeh isch ja eh alles oder nüt... oder würded ihr eifach ganz sicher denn no verhüete und erst nach de ferie loslegge? eigentlich isches voll doof das ich mir so gedanke überhaupt mache und am schluss gahts sicher eh monatelang bises iischlaht. ich dreh no dure da um eu ume

12.06.14 15:11
elea 

Re: Bräute 2013

nei i verstoh dasss du der gedanke machsch em fall! i ha em Dezember scho avo usrechne obi mini täg den die ferie han oder ned (super doof).
hmmm, aso i denke das chont ned so druf a. wend so früeh schwanger wersch de wörfdsch es jo eh nonid merke, ond ei drink oder so wer jo au ke tragidie. i denke es chunt bez druf a. wenn ehr onbedengt wend loslege denn wördi scho früehner avo (aso de monet vor de freie). wennd denn aber s gfüehl hetsch du füehlsch di onwohl wel din Cocktail ned chasch gnüse de wördi gleb no warte.
was seit der dis gfüehl?

12.06.14 15:17
snet 
Re: Bräute 2013

@himbeer: Eben, einen einzelnen Wert beurteilen, kann man durch das Internet, aber den ganzen Zusammenhang sieht man natürlich nicht... Deshalb habe ich in den letzten 3 Monaten die Finger von Google gelassen und fühle mich so wohler.

Wegen dem Eisprung ausrechnen... ihr werdet sowieso jetzt schon bald anfangen zu starten

Ich war auch in der 5. SSW in den Ferien (letztes Jahr) und habe mich nicht all zu gut gefühlt. Dieses Mal war ich in der 6. SSW in New York und habe mich teilweise heftig übergeben müssen. Wie du darauf reagierst kann dir leider niemand sagen...

12.06.14 15:17
himbeer 

Re: Bräute 2013

haha sehr guet, ich ha scho denkt ich bi die einzig wo sich so gedanke macht

hmmm es isch no schwer. uf die eint siite würdi gern en monet früener afange will d chance dasses grad bim erste mal ischlaht isch ja au nöd mega gross. ich müesst eifach würkli mich denn zrugghalte mit usrechne und messe und luege und so wiiter. ich glaub denn chönntis au gnüsse. normalerwiis chani guet abstelle bi so sache. de nachteil wär halt falls es mir würkli scho mega früeh würd schlecht werde wärs halt gnau i de ferie.

uf die ander siite wär au en start i de ferie ok. uf ein monet meh oder weniger chunnts au nüm drufah und wenn mini berechnige stimmed hani eh grad i de ferie de eisprung, de chönnt also guet gnutzt werde, haha

ah ich bi ebe sonen ungeduldige mensch. wenni öpis wott ha denn ebe immer grad sofort. und ich gnüsses ja jetz au mega no eifach so unbeschwert chöne verreise und in usgang und so. isch ja scho nöd so dasi jetz jede tag en riese chinderwunsch hett.

12.06.14 15:21
himbeer 

Re: Bräute 2013

haha ja genau snet, daran dachte ich eben... ich möchte in den ferien unbedingt noch tauchen und wenn es mir da so schlecht geht, wäre es echt doof. und du wusstest da ja bereits, dass du schwanger bist. ich würde halt darauf hoffen aber es eigentlich gar noch nicht wissen wollen... ich glaube, wir nutzen lieber den eisprung in den ferien (falls er dann überhaupt ist und sich nicht verschiebt bis dahin.

12.06.14 15:21
elea 

Re: Bräute 2013

i ha bes jez erst einisch müsse chötzle. wasi eifach so die 4woche gha ha send mega buchchräpf (gleb vom ineschte oder weiss doch ned wa). halt so as wend d täg hesch. das esch au ned cool gsi. aber ebe es cha si dass es der mega miis goht oder es cha si dass gar nix wördsch merke. wer natürli au cool die fei loslegge, de chasch di dopplet ofd ferie freue. ond die ferie het me jo au alli welt und luscht zom üebe
aber ebe i verstoh di so guet, wegem ned möge warte. woni d pile ha wele absetzte hets mi sooo agschesse die blöd packig no fertig zmache... wend öpis wetsch denn halt eifach grad sofort!! ;)

12.06.14 15:24
himbeer 

Re: Bräute 2013

ja genau elea, so bini ebe au. ich finds ja scho erstunlich dass ichs bis jetz usghalte ha. erst no händ mer gseit mir startet imene jahr und jetz sinds ja eigentlich au nur no 3.5 mönet, das sött ja uszhalte sii ;-)

ich finds nur doof dass all im umfeld eh devo usgönd das mer im oktober afanged. ich stah jetz scho mega unter beobachtig.

 1 .. 1629 .. 3255 3256 3257 3258 3259 .. 3508 .. 3757
Hochzit   gspannt   irgendwie   richtig   Kollegin   einfach   vorallem   Zeremonie   himbeer   bearbeitet   Problem   Zuletzt   schnell   natürli   wirklich   langsam   natürlich   schaffe   eigentlich   eigentli