| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1630 .. 3257 3258 3259 3260 3261 .. 3509 .. 3757
12.06.14 16:15
himbeer 

Re: Bräute 2013

lustigerweise hat meine bürokollegin jetzt auch schon einen richtigen bauch. wächst total schnell in den ersten paar wochen. ich bin gespannt, ob ich sie nach den ferien noch erkenne

12.06.14 19:26
Canoa 

Re: Bräute 2013

Hallo zäme

ech ha i de letschte paar Täg emmer öbe ine gluegt aber ech muess euch ehrlech säge das Thema Baby esch im Momät för mech ned guet. Ech mags ned verlide. Ned dass echs euch ned mage gönne, werklech es esch ned das. Das chönder mer gloube. Ech gloube es esch eifach e Säubstschotz vo mer...
Ha euch das eifach welle schriebe, damet ehr wössed werom ech nöme tuede schriebe...es tued mer eifach zfest weh ond im Momät muessi eifach luege dass es mer gli weder besser goht...

wönsche euch e gueti Ziit...

glg Canoa

13.06.14 07:30
elea 

Re: Bräute 2013

guete morge zeme

canoa, gleb das chöne alli nohvollzieh. es muess jo au ned Emmer om das Thema go :)

jez verzell zerscht mol wis der goht? besch emmerno dehai? verheilets guet?

13.06.14 08:20
snet 
Re: Bräute 2013

Guten Morgen Miteinander

Canoa, das kann ich sehr gut nachvollziehen... Ich wünsche dir, dass die Heilung weiterhin fortschreitet und du bald wieder topfit bist.

@me: Gestern reichte es doch noch für einen Sprung in den See (vor dem Sturm) und anschliessend ging ich mit meiner Kollegin Thai essen. Habt ihr in den Nachrichten gesehen, dass Luzern regelrecht geflutet wurde? Am Abend lief noch Police Academy Marathon, das war auch ziemlich lustig.

13.06.14 08:26
elea 

Re: Bräute 2013

esch de see ned mega chalt gsi snet?
jo es het meeegaa gstörmt und ghaglet bi eus ond das ewigs lang! aber esch e schöni abchüelig gsi.
mmmmm Thai, lecker :) hani set de ferie au nöm gha. chasch es guets Thai Restaurant empfehle demfall?

13.06.14 08:30
himbeer 

Re: Bräute 2013

huhuu mitenand!

@canoa: das isch absolut verständlich! gueti besserig und lueg guet uf dich

bi eus häts au churz ghagled. aber nöd lang und au de räge isch schnell wieder weg gsi.

13.06.14 08:36
snet 
Re: Bräute 2013

@elea: Ich glaube der See war um die 19 Grad, also ging ja noch Ja, das Wetter gestern Abend hat total verrückt gespielt. In Luzern gibt es das Takrai, welches ich ziemlich gut finde.

@himbeer: Bei uns wurden sogar die Busse geflutet. Beim Verkehrshaus stand das Wasser anscheinend knietief...

13.06.14 08:39
himbeer 

Re: Bräute 2013

ui krass... im emmental schaufelten sie scheinbar auch tonnen von hagel weg, haha.
ich hüpfe vielleicht heute abend noch in den zürisee, wir machen eine kleine bootsfahrt mit freunden. freu mich mega!

13.06.14 08:50
snet 
Re: Bräute 2013

@himbeer: Das wird wohl deine letzte Gelegenheit zum Baden in den nächsten Tagen sein. Danach wird es leider wieder schlechter Wetter Wie gerne ich doch schon Wochenende hätte!

13.06.14 09:32
elea 

Re: Bräute 2013

de merki mer s takrai mol. ha nemli grad mega luscht of Thai :)
muss sege be recht froh goht d temp weder abe. zom schaffe dosse eschs eifach en absoluti qual. i has gfüehl i verstecke amigs halbe :/ ond för zom Sport mache muss me au warte bes ergendwie am 9ni (und de beni sco zfuhl)

 1 .. 1630 .. 3257 3258 3259 3260 3261 .. 3509 .. 3757
himbeer   bearbeitet   Problem   eigentli   einfach   schnell   vorallem   irgendwie   Kollegin   Zeremonie   natürli   wirklich   langsam   Zuletzt   Hochzit   eigentlich   schaffe   natürlich   gspannt   richtig