| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 163 .. 324 325 326 327 328 .. 2043 .. 3757
22.06.12 09:21
Mona83 

Re: Bräute 2013

äs isch witzig, jedä machts ächli anderst. :-)

ich bin mer no nöd sicher öb mer än tätschmeister bruchet. ich meinä mir händ zwei super trauzügä, ich mini fründin woni sozägä ufgwachsä bin wiä ä schwöster und min schatz hät sin bestä kolleg. äs sind beides uu unternehmigslustigi lüt und händ mega power. han mer dänkt diä chönd unterschribä und für d abigunterhaltig und gest zäständig sie. oder meinet ihr diä sind dän überfordärät?
ich wüsst jetzt gar nöd wäri als tätschmeister würd näh.

dä grund warum ich brutjungfärä no cool findä isch eifach zum id chilä laufä und ebä wäg därä lustigä bedütig dass sie dä bös geist ablänked. :-) bi mir wäred diä zwei mädels woni is aug gfasst han (muäs äs no frögä öbs wänd) zwei siinglefrauä. das wär doch no cool irgendwiä. weiss ebä au nöd öb dän min schatz au no zwei manä muäs ha wo best men sind.

oooOOOOO 15. Juni 2013 because it's true love OOOOOooo

22.06.12 09:26
Nemo 

Re: Bräute 2013

Mir händ de Tätschmeister au nur, will de Trauzüge nöd so für so en Job gmacht isch. Suscht hätted mir das au so gmacht.
Ich denkes nöd dass eui Trauzüge mit dem wreded überforderet sie. Und so wie ich die Brütli da im Forum bis jetzt kenneglernt han, organisiered sowieso eigentli alli praktisch ihres ganze Hochziit. Und für d'Abigunterhaltig werded dini Trauzüge sicher gnueg Energie ha

Ein Paar seit 16.10.02, verlobt am 14.02.12 und geheiratet wird am 24.08.13

22.06.12 09:54
Mona83 

Re: Bräute 2013

Hallo Nemo
ja das hani mir ebä au dänkt. :-) hät mi dän eifach chli verunsichärät dass all so schribet vo wägä tätschmeister. :-) bin au dä meinig üsi schaffed das scho. vorallem sie isch guät, diä organisiärt dä abig wahrschinli im alleigang. und da mir üsi trauzügä scho würkli sit chli käned, sind diä sicher au so ehrlich und säget üs wänn sie überfordärät sind.

aber chan mir ächt öpert sägä was d brutjungfärä dä ganz tag für ä ufgab händ ussert das mitem inälaufä id chilä?

oooOOOOO 15. Juni 2013 because it's true love OOOOOooo

22.06.12 09:56
bergeri 

Re: Bräute 2013

@Mona: Miar hen an Tätschmeister für d'Lüt. Do miar jo zerst Fötali machen zemma mit da TZ und miar worhschindlich noch allna Lüt werden im Schloss si denki isches für TZ au achli a Stress wenn sie zerst Fötelen kuum simmer im Schloss müan si uma hetza und alli Lüt "versorga" und dr Tätschmeister (min Brüatsch) wird denn ins Schloss goh während miar Fötelen, alli Lüt in Empfang neh und afang in Kapella füahra und wenn miar chömen hen miar kei Stress.


****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****

22.06.12 10:13
Mona83 

Re: Bräute 2013

ja das tönt eigentlich au guät.
aber brucht mer dän überhaupt än tätschmeister für das? chönti das dän nöd eifach eim sägä du luägsch eifach bitte wän d lüt chömet das sie id chilä chömet.

oooOOOOO 15. Juni 2013 because it's true love OOOOOooo

22.06.12 10:25
Suee

nicht registriert

Re: Bräute 2013

auso bi mir werde bridesmaids mit mir chos chleid uswähle, der polterabend / -weekend organisiere und ou süsch bim fescht d organisation überneh und biiträge entgegeneh wo evtl. gescht wei mache....

usserdem mit mir zum coiffure cho und sich ou la frisiere und id chile loufe;O)

22.06.12 10:28
Lula 

Re: Bräute 2013

@Suee: Merci viu mau!!

@Trouzüüge, Tätschmeister, etc: Dr Trouzüüge vo mim GG isch klar, er weiss es nume no nit, chunnt de, wenns offiziel isch. Mini Trouzüügi isch eigentli ou klar, leider wohnt si ziemli wit wäg. Obs de ufgrund desse no ne Tätschmeischter git oder nit, weiss i no nit, wobi dFotis wetti eigentli ou vorher mache... hmm... Mau luege, geit ja no gad es wili...




*no nit verlobt, aber bereits es Jahr...*

22.06.12 10:49
MaLu 

Re: Bräute 2013

@ trauzeugen etc.
mir hei jede e trauzüge, denn e tätschmeister und no mini schwost als brutjungfer, obwohl si immer no geng fasch verreckt vor lache ab dem titel..
d bridemaid isch so entstande, das i mi nid so ha chönne entscheide zwüsche mire fründin und mire schwost..
denn dr tätschmeister hei mir eigentlich, wöu üsi trouzüge (wo üsi beste fründe si) o no chly öppis söue vom fest ha..

@ snet, i gloub ir seebadi, het so blau-wissi härzigi vorhäng a de kabine.. isch us holz wie ne "insle" im see und ir mitti cha me is wasser zum useschwümme..

aber du geisch ja scho gli wieder id ferie, oder tüschi mi da??

- 22.06.2013 -

22.06.12 11:02
bergeri 

Re: Bräute 2013

@Mona: Theoretisch chan das au an andera macha. Miar hen dr Tätschmeister eifach au no wella well mini Schwes isch 18 und erst an einem HZ gsi, si weiss no nid so wia das Ablaufa sött und was miar erwarten. Dr TZ isch dr Best Kolleg vum GG aber si sin jetz au nid täglich zemma und er isch au nonid an so vielna HZ gsi. Min Brüatsch gsehn miar praktisch täglich und er weiss halt genau was miar üs vorstellen und miar au absolut nid wenn, er kennt üs eifach und drum wemmer das er das macht.

Usserdem wenn miar dass d'TZ meh so abiz für üs do sin an dem Tag und nid dass si sich no müan um d'Gäst kümmera. Dass mini TZ miar mim Kleid abiz hilft und dass dr TZ minem GG mental zur Sita stoht und min Brüatsch chan denn alles andera macha.

Aber dia zwei Hauptgründ dass miar no an Tätschi hen sin eigentlich würkli 1. das mit da Gäst und 2. well üseri TZ halt würkli überhaupt kei Erfahrig hen....



****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****

22.06.12 11:11
Mona83 

Re: Bräute 2013

mini trauzügä händ au absolut kei ahnig. sind beidi no a keinärä hochziit gsi sälber. aber mini trauzügin isch sich mega am informiärä, fast meh als ich. und dä trauzüg isch eifach dä besti partymacher und organisator wos git. :-) vor däm här brucht är au nöd würkli d erfahrig.

heti än brüädär würdi dä sicher für das frögä aber hani nöd. und mini schwö wohnt z neuseeland. sie chunt dän erst churz vorem hochziit. au sust vo dä kollegä hämmer niämärt wo erfahrig hät, mir sind sozägä di erstä. :-)

ei kollegin hät zwar ghüratä und ich bin au a ihrem hochziit gsi, aber mir sind total anderst. sie hät eher ä burähochziit gha und alles isch vo dä eltärä zahlt wordä. dj isch än kolleg gsi, fotograf händs eifach än kolleg agstellt wo chli ä besseri kamera hät. und sie isch au nöd diä powerfrau und kännt au mini lütlis nöd so würkli guät.

drum dänki bringts nöd viel wäni än tätschmeister han ussert min schatz wet das unbedingt. aber ich wüsst au nöd wär er jetzt für das würd welä.

oooOOOOO 15. Juni 2013 because it's true love OOOOOooo

 1 .. 163 .. 324 325 326 327 328 .. 2043 .. 3757
Zeremonie   schaffe   natürli   Kollegin   natürlich   himbeer   schnell   Zuletzt   eigentlich   Problem   irgendwie   Hochzit   gspannt   vorallem   wirklich   richtig   eigentli   langsam   einfach   bearbeitet