| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1630 .. 3258 3259 3260 3261 3262 .. 3510 .. 3757
13.06.14 10:45
snet 
Re: Bräute 2013

Hihi, ist das nicht ein wenig weit weg um mal Thai essen zu gehen?

Das glaube ich dir, dass du unter der Hitze leidest... Ich fand es ja im Büro teilweise schon zu heiss. Draussen mag ich mir das gar nicht vorstellen. Am Dienstag ist mein Roller abgesoffen, weil er überhitzt war.

Sport mach ich ja eigentlich nur in der Halle und dort ist es ja nicht so heiss. Obwohl heute verzichte ich auch aufs Badminton und mache einfach mal einen faulen Abend.

13.06.14 11:11
elea 

aso för under de Woche eschs mer zwiit. aber am wochenend ned. ha au kollegine det und de muesi mol luege dassi das cha kombiniere :)

wow esch grad de roller öberhetzt? krass de hesch ne eifach lo stoh und besch gloffe oder wie?

13.06.14 11:13
himbeer 

bi eus im büro isches ebe relativ chüehl, da händ mer no glück.

ja ich hoff au dasses hüt abig nöd grad wieder chunnt go gwittere wenn mer ufem see sind. das wär chli ungünstig ;-)

13.06.14 11:41
snet 

@elea: Eben, da bin ich anders. Irgendwie wage ich mich nie aus der Stadt raus

Mitten auf der Hauptstrasse ist er abgesoffen... Habe den Roller dann auf den nächsten Motoparkplatz gestossen und da stehenlassen. Am nächsten Morgen hab ich ihn wieder abgeholt und alles war gut.

@himbeer: Sonst würdest du wie ein begossener Pudel auf dem See ausschauen

13.06.14 17:00
Canoa 

Danke vöu mou förs Verständnis...es esch ergendwie grad chli vöu.

T Op esch jo guet verloufe aber ergendwie hanis mer eifacher vorgstöut...es esch haut meh gmacht worde als mer gmeint hed. Aber s guete esch das Züg esch jetzt alles dosse. De Darm ond Blose bruched eifach noch vöu vöu Ziit zom Verheile. Ech ha jo au emmer no en spezielle Katheter denne. Ech hoffe sehr dass dä gli wäg chond.

Leider send jetzt au no witeri schlemi Nöigkeite cho, de Kollegin ehre Paps esch gstorbe ond minere beste Fröndin Fröndin ehri Schwöster hed Magechräbs, sie hed Johrgang 89!!! Das beschäftigt mech werklech extrem...das esch alles so trurig...de send mini Sörgali ond Ängst jo ergendwie grad gar nüt...

Wönsche euch aune es tolls Weekend...

glg

13.06.14 17:08
himbeer 

ui das isch grad einiges wo da bi dir zämechunnt... fühl di mal druckt so us de ferni. und au dir trotz allem es guets weekend!

16.06.14 08:28
snet 

Guten Morgen Miteinander

@Canoa: Ohje, das klingt wirklich nicht schön. Ich wünsche dir viel Kraft für die kommende Zeit.

Wie war euer Wochenende? Ich hatte das Gefühl, dass bei uns der Grill ständig an war Und mein Mann kann man nicht so gut zum Grillen gebrauchen, die erste Ladung hat er nämlich komplett verbrannt. Danach habe ich zum Grillgut geschaut

Und ich habe noch neue Games für die Wii U gekauft, die dringendst mal ausprobiert werden müssen!

16.06.14 09:06
Emma13 

Hallo zäme

Ich bin zrugg us de Ferie, aaach isch das schön gsi... mir hends richtig richtig gnosse

Di erst Wuche dihei simmer super produktiv gsi und hend zimli alles erledigt was mär vorgah hend und die zweiti Wuche ide Toscana isch herrlich gsi, zwar mega heiss aber defür hemmer churzfristig entschiede es paar Täg as Meer zgah, het würkli guet ta :)

Wird mi nochli ineläse, han offesichtilich einiges verpasst

16.06.14 09:43
dandi78 

Hallo zäme

Canoa: duet mir leid das zghöre. So Sache sind eifach tragisch! Cha guet verstoh, dass du im Moment eifach chli dini Rueh bruchsch. Wünsche dir ganz viel Chraft und gueti Besserig!

Emma: hey, wieder zrugg i der Schwiz? Schön dass dir so tolli Ferie gha heit. Ha es Föteli gse vo dim Buch. Jöhh, jetz esch er scho rächt gwachse. So schön!

Me: juhuuuu be so froh dass d'Schwiz gester gwunne het. Mir si imene Public Viewing gse. So cool und so tolli Stimmig. Nachem Match si mer hupend dur d'Stadt gfahre

16.06.14 10:09
snet 

@Emma: Ooooh, ich wäre gerade auch furchtbar gerne am Meer. Wir haben uns jetzt entschieden unsere Ferien im Wallis und Italien zu verbringen. Der Zeitpunkt ist noch ein wenig davon abhängig, wann die Renovationen in der Wohnung stattfinden. Wahrscheinlich aber gegen Ende August.

Noch eine kleine Frage: Woher bekommt man günstige Umstandshosen? Bei mir gehen die Hosen nämlich nicht mehr zu und ich will kein Vermögen für neue ausgeben...

@Dandi: Ich schäme mich fast, aber ich habe den Schweizer Match nicht geschaut. Irgendwie kann ich mich noch nicht so recht dafür begeistern.

1 .. 1630 .. 3258 3259 3260 3261 3262 .. 3510 .. 3757
langsam   irgendwie   natürlich   schaffe   bearbeitet   Zuletzt   Kollegin   Zeremonie   einfach   richtig   eigentli   Problem   schnell   gspannt   vorallem   Hochzit   natürli   himbeer   eigentlich   wirklich