| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1631 .. 3259 3260 3261 3262 3263 .. 3510 .. 3757
16.06.14 10:24
Emma13 

Re: Bräute 2013

Jöö danke dandi, ja de Buch wachst und wachst, bin au scho fast im 7te Monet :)

snet, das hört sich toll an mit euren Ferien, Italien ist sowieso immer gut ihihi wir haben soviel gegessen, vor allem gaaanz feine Glaces

Ich habe meine Umstandshosen vom H&M, relativ günstig, habe zwei Leinenhosen, die sind super für dieses Wetter und in Italien habe ich noch Shorts gekauft und einige Kleidchen. Allgemein trage ich jetzt oft Leggins, das geht ganz gut :) Im Internet habe ich noch Jeans gekauft und zwar auf babywalz.ch

16.06.14 10:36
dandi78 

Re: Bräute 2013

Snet, wäge dem muesch di doch nid schäme. Es interessiert nid alli glich fescht. Eg luege jo süsch nie Fuessball aber wenn EM oder WM esch, de luegi gärn. Und due natürlich au gärn für d'Schwiz fane. Go hüt übere Mittag no i Lidl. Dört hets ganz vöu Fanartikel. Hi hi

16.06.14 10:36
himbeer 

Re: Bräute 2013

hallo ihr alli! jetz sind da ja soviel schwangeri unterwegs, ihr chönd mir bestimmt e frag beantworte... hetted ihr eu chöne vorstelle im erste trimester i de ferie zsii? mir händ ja 3 wuche asie plant im herbst und ich frög mi ebe grad wie schlimm dasses wär, wenns bis det hii scho würd ischlah. es werded wohl eher relativ ruhigi ferie, ich chönnt mich sicher gnueg entspanne und schlafe und wägem esse hani kei bedenke, mir wäred imene sehr guete und vo schwizer gfüehrte hotel. me cha natürli nöd vorussgseh wies wird sii mit übelkeit etc., aber wenigstens müessti ja denn nöd go schaffe. das isch immer mini schlimmst vorstellig, wenns eim so schlecht gaht und mer so müed isch und mer glich 8.5 stund im büro muess hocke...

16.06.14 10:48
snet 
Re: Bräute 2013

@Emma: Gelati sind immer fein. H&M ist bei uns etwas mühsam... in Luzern gibt es keinen mit einer Umstandsmode-Abteilung. Ich habe immer noch die Hoffnung, dass ich durch ehemalige Schwangere zu diesen Kleidern komme

@dandi: Hihi, was willst du denn für Fanartikel kaufen?

@himbeer: Ich war in der 7. Woche in New York und es hat mir schon zugesetzt. Ich musste mich mehrere Male übergeben und mir war ziemlich schlecht. An "schlechten" Tagen wäre ich lieber zuhause geblieben und schlussendlich konnte ich den Urlaub nicht im gleichen Mass geniessen wie ohne Schwangerschaft. Dazu kommt ja auch noch, dass es in Asien ziemlich heiss und feucht ist... Wie es wird, wenn du schwanger bist, kann man leider überhaupt nicht voraus ahnen. Von dem her musst du dir überlegen wie wertvoll dir diese Ferien sind und ob du bereit bist einige Abstriche in Kauf zu nehmen, falls du bis dahin schwanger wärst.

16.06.14 10:53
valey 

Re: Bräute 2013

Guete taaag zemeee

wie gohts eu??

Emma ahhh schön hender schöni ferie gha? din buch isch eifach meeega schön :)


wie isch das eig. bi eu gsi afang SS gsi, isch euch scho afang Emmer weder schlecht gsi?

16.06.14 10:55
dandi78 

Re: Bräute 2013

Snet: eg möcht gärn es Jäggli chaufe und evtl. no süschtigi Sache. Be Fanartikel werdi immer schwach

16.06.14 11:00
himbeer 

Re: Bräute 2013

@snet:
vielen lieben dank für deine einschätzung. die ferien sind mir schon wichtig, wir werden mit der ganzen familie anreisen. allerdings denke ich, dass es insofern machbar wäre, als dass wir ja keine grossen sightseeingpläne haben. falls es mir nicht gut gehen sollte, kann ich mich zurückziehen und schlafen... das sollte möglich sein. wir haben auch ein appartment für uns und sind nicht an einen hotelbetrieb gebunden. und da wir als grössere gruppe reisen, könnte auch mein mann ohne weiteres die ferien geniessen, wenn ich flachliegen sollte... er wird immer jemanden haben, mit dem er ein bierchen am pool trinken kann ;-)

ich weiss, dass ich da ein gewisses risiko eingehe. anderseits kann ich ja auch nicht davon ausgehen, dass es sofort klappt...

16.06.14 11:06
Emma13 

Re: Bräute 2013

Himbeer, mir sind ide Flitterwuche gsi woni nonig mal gwüsst han dasi schwanger bin, de Rückflug (vo Australie dahi) isch de Horror gsi, det bini ide 7te Wuche gsi. S isch mär de ganzi Flug mega schlecht gange und ich han nur no hei wele, s isch aber au en mega lange Flug gsi. Zum Glück het di richtigi Übelkeit erst dihei agfange und das isch denn öpe ide 9te Wuche gsi bis zude 16te isches mir würkli nöd guet gange, han mi immer wieder übergeh, bin ständig müed und erschöpft gsi aber bin glich immer go schaffe, also wie du seisch, im Büro isches würkli sehr unagnehm, vilicht isches ide Ferie Andersch. Muesch halt würkli abwäge wie wichtig dases dir isch, es muess au nöd si, dases dir so schlecht gaht, kenn Kollegine wo keis Azeiche vo Übelkeit gah hend, das chan mär leider würkli nöd im Vorus wüsse, aber i mim Fall, muessi scho säge dasi froh gsi bin das ich mir d Flittis nöd "versaut" han und das alles erst dihei passiert isch.

snet, ou blöd wegen dem H&M ohne Umstandsmode, du könntest einen Sprung am 12. Juli machen, wenn wir unser Treff in Zürich haben :)

Jöö valey das isch lieb vo dir, muess also scho säge dasi mis Büüchli über alles liebe ihihihi

Also wie obe gschriebe, han ich bis ide 7te Wuche nöd gwüsst dasi schwanger bin und bis denn isches mir au guet gange (nur schmerzendi Brüst) ab de 9te Wuche het denn di grossi Übelkeit agfange, bis fast im 4. Monet...

16.06.14 11:09
snet 
Re: Bräute 2013

@valey: Soso, möchtest du uns etwas erzählen?

@dandi: Ich habe absolut keine Ahnung was für Fanartikel es gibt. Um ehrlich zu sein, habe ich nicht wirklich Fanartikel zuhause, bis auf ein Biffy Clyro T-shirt

@himbeer: Eben, schlussendlich ist es ja Eure Entscheidung. Dir sollte halt nur bewusst sein, dass es dann vielleicht nicht so schön für dich ist... Ich bin da sicher die Ausnahme, aber bei uns hat es immer beim 1. Mal geklappt. Unverhofft kommt ja bekanntlich oft.

@me: Hmm, die nächsten Tage werden leider nicht ganz so schön... Eigentlich genau richtig um mal wieder ein bisschen Badminton zu spielen. Dabei würde ich jetzt wirklich gerne baden gehen.

Bald ist wieder Mittagessenzeit und ich weiss natürlich nicht, was ich mir kaufen soll. Sandwich? Pizza? Pasta? Orientalische Mezze? Asiatisch? Waaaaaaaaa

16.06.14 11:23
valey 

Re: Bräute 2013

hihi nei nei snet ha nüt zum verzelle
hed mi nur wunder gno wie das bi euch so gsi isch....

 1 .. 1631 .. 3259 3260 3261 3262 3263 .. 3510 .. 3757
natürli   irgendwie   eigentli   wirklich   Kollegin   himbeer   vorallem   Problem   bearbeitet   gspannt   Hochzit   schnell   langsam   eigentlich   einfach   Zeremonie   richtig   Zuletzt   schaffe   natürlich