Bräute 2013 |
|
1 .. 1635 .. 3268 3269 3270 3271 3272 .. 3515 .. 3757
|
|
|
|
|
17.06.14 13:46
Emma13
|
Re: Bräute 2013
Sonne, verstahn di uu guet.. isch mir ähnlich gange, aber leider mit Erbreche fast all 2 Täg und sogar im Büro, bin amigs ufd Toilette grennt und han mi übergeh und wie wenn nüd gsi wär zrugg an Arbetsplatz und das sicher en Monet lang, wonis denn offiziell gseit han, hend au alli gfunde sie heget ja gar nüd gmerkt, bis uf öper, wo mal blöderwiis ide andere WC-Kabine gsi isch und mich ghört het, aber janu.. isch au verbi und vergesse :)
Nei würkli? Hesch s gliche Buech? So luschtig, ich dörf jede Zischtig di neu Wuche nahlese, hüt isches wieder sowiit.. 28. SSW
|
|
|
|
|
|
17.06.14 14:08
Fara
|
Re: Bräute 2013
Hey elea
Ha churz i eue Thread inegluegt und dänkt, ich gibe mal vo minere Übelkeitserfahrig (völlig anderi Gründ, leider) chli mit.
Anschinend hilft Ingwer. Mir isch amel so schlächt, dass das wohl au nüt meh nützt. Aber ev chasches mal usprobiere. Zum Bispil chli hacke und mit heissem Wasser ufgüsse.
Chalti Sache vertreit mer besser, wänn's eim schlächt isch, als warmi.
Herdöpfel funktioniert bi mir zimli guet. Herdöpfelstock, Herdöpfelgratin, Salzhördöpfel, Brathördöpfel... Gits amel in allne Variatione - und lampet mim Maa glaub zimli zu de Ohre us.
Ovomaltine oder Jemalt (das hät no alli Vitamin und Spureelemänt drin, wo mer brucht) fueret rächt, isch sehr kalorieriich. Mini Physiotherapeutin hät gseit, sie halti sich amel mit dem über Wasser, wänn's ihre schlächt isch. Allerdings hett ich glaub rächt Müeh grad mit Ovi und so vil Milch. Aber bi ihre funktionierts.
Bier isch übrigens ja au sehr kalorieriich. Ich nime mal a, das giltet au für s alkoholfreie? (Wobi sogar s alkoholfreie ganz biz Alk hät... Isch drum vilich glich safer, das nöd uszprobiere i de Schwangerschaft.)
Suppe isch amel au no guet. Wänn's der sehr schlächt isch, vilich eher eifach Bouillon... Mit Gries drin, je nachdem.
Ah und die guet alt Banane mit Joghurt.
Und ja, das Darvida/Blevita-Zügs hilft mir amel au, demiti wenigschtens es bizli öpis han. S git au Blevita mit so Schoggi obe druf. Dänn hetsch no chli Kalorie.
Sorry für de unbättni Ratschlag. Aber ha dänkt, so isch mini Übelkeit vilicht wenigstens no für öpis guet, falls de eint oder ander Tipp für dich in Frag chunt. Und suscht bini au nöd beleidiget. *gg*
Liebi Grüess vonere 14ner-Bruut Fara
|
|
|
|
|
|
1 .. 1635 .. 3268 3269 3270 3271 3272 .. 3515 .. 3757
|