| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1636 .. 3270 3271 3272 3273 3274 .. 3516 .. 3757
17.06.14 14:21
dandi78 

Re: Bräute 2013

Ächt himbeer? Eg finde ne nid so guet. Hi hi, so si Gschmäcker verschiede.

17.06.14 14:22
Emma13 

Re: Bräute 2013

Das isch so, s zweite Trimester isch unbeschrieblich schön, jede Tag chunt öpis schöners dezue. Ich bin zwar scho im dritte und gnüsses immerno sehr... hoffentli blibts nochli so :)

Was hesch denn für Beschwerde sonne?

17.06.14 14:23
elea 

Re: Bräute 2013

fara, merci vellmol för die velle tolle tipps!!!!!!!!!!!!
werde secher s eint oder andere usprobiere!

ou wer mega schön dandi und valey wenn ehr au gli wördet met plöiderle ;)

sonne so wie du schribsch, muess me sech jo freue. momentan hani wörkli so Moment wos mer hondelend goht und i för jedi frau wo das öberstande het en heide Respekt han!!!!!

17.06.14 14:28
himbeer 

Re: Bräute 2013

allerdings. ich ha mal amene geburtstag öpper känneglernt wo die hyperemesis gravidarum gha hät, die extrem schwangerschaftsübelkeit. sie hät 9 mönet lang müesse jede tag bis zu 15 mal erbreche und häts schins a gwüsse täg nur vom bett is wc gschafft, und zum teil sogar am bode gschlafe... und s schlimmste: nachher bim zweite chind grad namal 9 mönet lang. bi beidne schwangerschafte hät sie je zweimal müesse 2 wuche is spital, will sie so uströchned und schwach gsi isch. das isch echt extrem gsi.

17.06.14 14:30
Emma13 

Re: Bräute 2013

Elea, ich säg der jetz öpis... alli hend mir immer gseit, es gaht verbi, warts ab bis de dritti Monet ume isch, denn isch alles wieder guet, han mi sooooo sehr uf di 12. Wuche gfreut, die isch denn cho und mir isches immerno so schlecht gange, bin denn würkli zimli deprimiert gsi, hans gar nöd chöne gnüsse und han jede Tag gjammert, bin mär selber uf de Wecker gange biiiiiis plöööötzli vo eim Tag uf de ander ALLES verschwunde isch, bin amene Morge ufgstande und es isch mär SUPER gange und sit denn eigentli jede Tag besser... die schön Ziit chunt, und die isch denn aber würkli wunderschön

17.06.14 14:30
valey 

Re: Bräute 2013

omg krass himbeer... isch ja mega heftig so en Übelkeit


rasch en chlini frog a de Mädels wo schwanger sind... henders denn bevor ehrs def. gwüsst hend dass ehr schwanger sind scho chli g ahnt? oder hender irgendwelchi Beschwerde gha?

nemmt mi no wunder ob me so was scho vorher merkt

17.06.14 14:30
elea 

Re: Bräute 2013

ou jösses Gott himbi
genau dorom hani s gfüehl döfi gar ned jömmerle wenni so schlemms züg ghöre :/
das esch jo echt de Horror!!!!

17.06.14 14:35
himbeer 

Re: Bräute 2013

ah ich find es dörf doch jede jammere, au wenn so öpis wie bi minere bekanntschaft natürli no schlimmer isch. aber es isch ja au sehr selte und au wenns eim "weniger" schlecht isch, gahts eim ja immer no nöd guet.

17.06.14 14:37
elea 

Re: Bräute 2013

oke Emma, de freui mi scho mega of de tag demfall! :)

valey, i has ergendwie gwösst au bevor i mini täg het selle becho. i ha buch-chrämpfli gha und ha öberall bluet gschmöckt, mini bröscht hend mega weh do, mini verdauig het gsponne. mi ganz körper esch so zonderopsi gsi dassi gwösst ha do cha öpis ned stemme.....

17.06.14 14:39
Emma13 

Re: Bräute 2013

Ou himbeer, das isch ja sonen armi... so öpis wünscht mär echt niemertem... ganz ganz übel

valey, mis erste Azeiche sind d Brüst gsi... sie hend mega gspanne und zum Teil richtig weh tah, churz drufabe hani mega Müeh gah mite Grüch, han alles mega penetrant gfunde, weiss no.. mir sind in Dubai gsi imene Lift und ich han mim Schatz gseit "ui nei, sit wenn duschet all die Lüüt nöd?" und er het mich nur agluegt und gfunde "ich schmöck gar nüd, du bisch schwanger" Am nöchste Tag dihei hemmer de Test gmacht und so isches gsi

 1 .. 1636 .. 3270 3271 3272 3273 3274 .. 3516 .. 3757
natürli   natürlich   Kollegin   einfach   Zeremonie   bearbeitet   schaffe   himbeer   eigentlich   eigentli   richtig   vorallem   Zuletzt   gspannt   Problem   irgendwie   Hochzit   wirklich   langsam   schnell