| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1637 .. 3272 3273 3274 3275 3276 .. 3517 .. 3757
17.06.14 14:56
valey 

Re: Bräute 2013

elea mer tüend nümm verhüete...
hihi jaa luegemer mal...

dankee himbeer

17.06.14 14:58
elea 

Re: Bräute 2013

jo wersch auä sco bes am sa müse warte. am beste gleb metem erste pipi am morge grad (de eschs konzentrierter ech mer gseit worde).
drock euch düme dass ehr das Resultat bechömet wo ehr euch wönschet valey :)
aber scho doof wenn me muss warte zom teste... i be en mega usestüdelitante und ha fang testet woni 2woche öberfällig gsi be

17.06.14 14:58
dandi78 

Re: Bräute 2013

E drücke au der Dume Valey :-)
Langsam chomi mer als Ussesiterin vor Be euch schint das ribigslos zklappe, nur be mir funktionierts nid. Klar, es esch erscht chli länger als es halbs Johr dass mer nümme verhüete, aber es fuxt mi trotzdem chli. Eg mags euch allne vo Herze gönne, verstöit mi nid fausch, aber es esch mängisch glich nid so eifach für me.

17.06.14 14:58
himbeer 

Re: Bräute 2013

aaaaaha, valey du gheimiskrämer... häsch nöd chürzlich erst no gschriebe "chind, ja da lueged mer denn mal"? also ich ha ja det scho denkt da isch öpis im tue ;-)

17.06.14 15:01
elea 

Re: Bräute 2013

dandi, cha das mega guet nah empfinde emfall.... wel i hamer vorherh au mega sorge gmacht well bi eus em bekanntechreis au es paar länger gha hend (aso met länger meini johre..). ond ebe s doofe esch dass es halt scho mega asteckend esch das ss-fieber. aber musch probiere positiv gseh, so hender nohmeh ziit zom sprare und de wii gnüsse ond all das z esse wo nachetene nöm goht! ;)

Zuletzt bearbeitet am 17.06.14 15:02

17.06.14 15:03
valey 

Re: Bräute 2013

danke ehr beide :)

hihihihi
ja himbeer weis ned ha mi ned so getraut wel ich ja nonie weis und weni denn teste und es isch ned eso de findis halt scho chli schad...

dandi jaa verstoh dich es isch mega blöd wenn me so gern möcht und es klappt ned
aber log schön dra blibe und wenn de zitpunkt do isch klappts ich druck dir au ganz fest dumeee



en bekannti und ehre maa hend öppe 8 jahr lang güebt und güebt und nie isch sie schwanger worde
sie isch halbe depressiv worde
jetzt hends es meitli vo äthiope adoptiert ... so en herzigi

17.06.14 15:03
himbeer 

Re: Bräute 2013

oh dandi, ich verstah das. ich ha au immer s gfühl um mich ume werded all sofort schwanger, debii seg das doch gar nöd so hüfig. aber bis zu 12 mönet isch ja no total im übliche rahme. es macht halt ungeduldig wenn mer immer muess warte - uf de nächst eisprung, uf de nächst test und so wiiter. mir sind ja immerhin no drü unschwangeri da i dem thread

17.06.14 15:05
Emma13 

Re: Bräute 2013

Jöö dandi, das tuet mär jetzt grad mega Leid das z'läse, amigs fühl i mi au schuldig dasi da so vode Schwangerschaft pläuderle und anderi uf das Glück wartet, isch gar nöd eifach, das chani mir vorstelle und hoffe nöd dass mär dich trurig machet dur das, schliessli isches es Hochziits- und keis Schwangerschaftsforum.... möcht dir eifach säge, dass ich eu das würkli vo Herze wünsche dases bald klappet, amigs bruchts halt vilicht echli Ziit, s klappet leider nöd bi allne glich schnell und ich weiss dass d Geduld i so Fäll bald mal nahlaht... eifach positiv denke und dich nöd unter Druck setze, währenddesse gnüss die Zweisamkeit mit dim Ma, das isch doch au öpis wunderschöns wo ich sicher au bald bitzli vermisse wird :)

17.06.14 15:07
dandi78 

Re: Bräute 2013

Eg be trotzdem no positiv igstellt, aber wenn de vo aune Site ghörsch dass wieder öpper schwanger esch, de fohts doch langsam afo hirne. Be eus eschs halt au so, dass mir nümme Johre chöi warte. Eg wirde immerhin 36gi und mi Ma esch 40gi. Aso 8 Johr probiere wärde mer definitiv nid, süsch wäri jo de scho 44gi. Das möchti glaubs de doch nid. Mou luege, es chunt wies mues cho :-)

17.06.14 15:13
elea 

Re: Bräute 2013

valey, denke do chöne mer alli recht offe schribe ;) do hani jo au allne grad gschrebe dasi schwanger be, ond in "wörklichkeit" weiss es no niemert. daschs schöne am Forum me cha alles teile ohni angst zha dass me verurteilt wird oder sech muss rechtfertige oder das eim de öper komisch aluegt.
onds üebe esch doch so üfregend ond de eschs schön wenn me das met andere cha teile und erfahrige ustusche!
dandi fendi super wennd so positiv denksch! ond du seisch es, es chont wis muess ond es geht för alles en grond! die bebe`s chöme halt eifach wenns ehne grad es züg pässlet ond neme ned gross röcksecht druf wis jez mami- und papi- in-spe wörd passe ;)

 1 .. 1637 .. 3272 3273 3274 3275 3276 .. 3517 .. 3757
Zeremonie   eigentli   himbeer   Kollegin   einfach   eigentlich   vorallem   Problem   schnell   natürlich   schaffe   Hochzit   bearbeitet   gspannt   natürli   wirklich   Zuletzt   irgendwie   richtig   langsam