| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1638 .. 3274 3275 3276 3277 3278 .. 3518 .. 3757
17.06.14 15:26
dandi78 

Re: Bräute 2013

Be eus esch es ebe no schwierig z'verberge dass mer am üebe si. Be eusem Hus sind zwöi Chinderzimmer iplanet und de eschs de Lüt ame vo selber klar Und da mir nümme die jüngschte si, nämes eh alli a.

17.06.14 15:27
valey 

hihi himbeer meinsch sicher nur das dir all uf de buch lueged hihi ned?

xD

mich stressts amigs
weni nur sege: mer isch hüt chli schwindlig... oder mer isch chli schlecht
de all grad: bisch schwangeeeeeeeeeeeeeeeer????

oder weni säge: hüt hani mega hunger
chunt en spruch wie: muesch do öppe ned für 2 esse???

17.06.14 15:30
Emma13 

Ou valey, das isch ja mega müehsam... finds amigs scho chli unsensibel

17.06.14 15:30
elea 

woni d pille abgsetzt ha hani das au nimertem gseit nor de beste fröndin. wel i ha au gar ke loscht gha of die ewig frogerei.
dandi vor 2 johr semmer au ine 5z wohnig zoge und de eschs natürli au los gange met em getuschel, besi gseit ha dassi denkt es eignigs zemme bruche för mini chleider ond mi maa es game-zemmer brucht :P

da wegem nohfroge kenni au bez Valey, mini schwimu esch lang so gsi und es het mi wörkli afo nerve bessi ehre klip und klar gseit han, si erfahrts wenns sowit esch und bes denne chasi sech die frogerei spare! das cha sehr nervend si wenn me Emmer so onder beobachtig stoht!

17.06.14 15:32
himbeer 

nei es isch würkli so. mich händ diversi lüt grad use gfröged öb mer scho am üebe sind, unter anderem mini halb familie und recht viel kollege. und das im fall grad direkt nach de hochzit. jetz wartet all nur druf, ich weisses. aber bi eus im kollegechreis isch eh grad babyfieber usbroche. zwei sehr gueti kolleginne sind grad schwanger und die säged mer au immer, ich söll endli mal fürschimache. guet bi dene störts mi au nöd.

aber zb mini chefin hät mir scho nach de hochzit immer am glas gschnüffled bi gschäftsaläss zum luege öbi alkohol trinke. mich störts zwar nöd, sie würd sich uh freue und mir händ sehr es fründschaftlichs verhältnis.

17.06.14 15:36
dandi78 

Ou nei, so Sache si eifach müehsam. Findes echt nid nett vo so Lüt. Mini ehemaligi Chefin het binere Kollegin vo mir au immer so gstüpft. Ha ihre de mou gseit dass si das söu losi, das närvi doch. Bis mir denn irgendwenn erfahre hend, dass die Kollegin sogar zwöi Fehlgeburte gha het. Stöuet euch das mou vor! Das mues jo ganz schlimm gsi si!
Bi mir froge d'Lüt zum Glück nid gross. Und mir hei au niemerem gseit, dass ig d'Pille abgsetzt ha. Das goht niemer öppis a.

17.06.14 15:41
valey 

ja zum teil send lüt scho müehsam
ha au scho müesse sege wenns de sowit isch erfahred ehrs froged ned ständig!

weis au ned..

ich has mini best fründin au ned verzellt... weis au ned ha irgendwie gsfühl wenns de lüt wüssed dasi gern möchte dasses de ned klapped weis ned wieso ich so es gfühl ha

17.06.14 15:41
elea 

genau dandi, d lüt tschegge ned dass si velecht öper met so froge recht chöne verletze. as cha jo si dass das paare scho ewigs am üebe esch oder soscht Problem demet het und wenn me denn domm goht go stöpfe cha das echt verletze. i be sehr vorsechtig worde met serige froge. denke Emmer, d lüt verzelles mehr denne sobald si bereit send mer das z verzelle.
p.s. i ha de mini schwimu mol gfrogt wosi weder mol gstörmet het "ond, besch scho die wechseljohr?" da het si de ned so toll gfonde bes i ehre gseit ha das sig genau sone intimi frog wisi mer gstellt heig....

17.06.14 15:44
himbeer 

dasi abgsetzt ha wüssed au nur es paar fründe. det hani aber klar gmacht, dasses nöd grad sofort akut wird sondern dasi eifach weg ha welle vo de hormonelle verhüetig. das isch au nöd gross ufgfalle will ich sowieso viel kolleginne ha wo pille nüme wänd neh und anderwitig verhüetet, die händ das all verstande.

aber das mer aktiv üebt würdi au niemerem säge. ich cha mer höchstens vorstelle, die engste kollege scho früeh i de schwangerschaft iizweihe, wills au s verstecke eifacher macht und will ich ja au im fall vonere fehlgeburt gern drüber würd rede. aber ebe, au erst wenn de test positiv wär.

ich weiss amigs au nöd was sich die lüt überlegged wo immer fröged. das gaht doch niemer öpis ah und me wird ja denn scho früeh gnueg igweiht. ich ha mini tante au scho azickt und ha ihre gseit, ich lüti susch s nächst mal ah wenni de eisprung heg. sit det isch nüt me cho

17.06.14 15:46
Emma13 

De mite Wechseljahr isch guet elea

Weiss au nöd wieso gwüssi Lüt so unsensibel sind, ich glaub sie meinets ja nöd mal bös aber chömet au nöd druf dases eifach unabracht isch... Zum Glück isches bi eu nie so schlimm gsi, eigentli het nie öper gfröget, aber vilicht au will mir beidi relativ jung sind...

1 .. 1638 .. 3274 3275 3276 3277 3278 .. 3518 .. 3757
langsam   eigentlich   natürli   schnell   himbeer   irgendwie   eigentli   natürlich   Kollegin   bearbeitet   einfach   Hochzit   gspannt   Zeremonie   vorallem   schaffe   wirklich   Problem   richtig   Zuletzt