| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1640 .. 3277 3278 3279 3280 3281 .. 3519 .. 3757
17.06.14 16:20
snet 
Re: Bräute 2013

Hallo Miteinander

Ich würde mal sagen, dass ich das beste Beispiel dafür bin, dass es manchmal Zeit und Schmerz braucht, bis man sein Glück bekommt. 1 1/4 Jahre sind wir durch eine sehr schwere Zeit gegangen und mussten 5 Fehlgeburten durch machen. Zwar hat es immer gleich geklappt, aber das war so schmerzhaft, es immer und immer wieder zu verlieren. Ich wurde sogar an der Coop Kasse von der Schwiegermutter meiner Schwägerin darauf angesprochen. Das hat mir fast den Rest gegeben. Und deshalb rate ich euch, sagt, wenn es euch stört. Ich habe es auch meiner SchwiMu gesagt, als Aussagen gekommen sind "Das muss so schlimm sein, so lange auf das 1. Kind zu warten und es immer wieder zu verlieren" Ich meine was soll das?! Wissen wir das nicht am Besten.

Auf jeden Fall komme ich gerade vom Ultraschall und unser Baby hat wunderbar für uns getanzt und ist schon 10cm gross.

@Canoa: Ich wünsche dir weiterhin gute Besserung! Wenn du dich noch nicht fit fühlst, dann lass dich noch weiter krankschreiben. Das ist absolut verständlich, vor allem mit dem Katheter. Ich hoffe sehr, dass es dir bald besser geht und wenn du magst, würde ich dich gerne sehen und wir könnten uns auf einen Kaffee treffen, wenn du mal wieder in der Akupunktur bist.

17.06.14 16:27
himbeer 

Re: Bräute 2013

super snet, ich gratuliere und freue mich sehr für euch

17.06.14 16:53
Canoa 

Re: Bräute 2013

So ech be zrog...ha auso schnöu s Auto gnoh wär zwar ned wit zum loufe aber ech mag höt eifach ned...

Das esch sehr schön zghöre snet... 10 cm...wahnsenn....

17.06.14 21:05
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Wouuuu…. ha wieder mal knapp 100 Mails ih mim Postfach kah

Hallo Zäme und guete Abig, ich hoffe es gaht oi allne guet? Ihr sind ja hüt würkli fliessigi Schrieberinne gsi… Heieiei…die Nichtschwangere sind ja würkli i de unterzahl Also ich wird mich definitiv nöd so bald däzue Reihe, wird sicherlich na bis zu oisne Ferie im September warte und denn tümer ois mal entscheide wies wieter gaht Bi ois fröget zum Glück praktisch niemed wie das so isch mit Nachwuchs. Min Maa hät Chind nöd sonderlich gern und das wüsste all und das isch würkli na ä gueti Tarnig Jaaaa uf jedefall wünsch ich allne Schwangere und Üebende aaaaalles liebi und gueti!!!!!! Verlüret d'Hoffnig nöd!!!!

@ canoa: gratuliere zum neue Auto Bi ois lauft endi Monet endlich de Leasingvertrag us und denn tümer s'Auto uschaufe und denn ghört er endlich ois und keiiii monatlichi Rate isch meh fällig, so schön. Chömer grad namal ächli meh spare, super.

Ih de Zwüschetziit hämer sogar endlich oisi Stürrechnig becho, uuuund ich muss säge, het also würkli mit meh grechnet, mir sind grad total erliechteret gsi und happy. Uuuunnnd ich ha sogar na Geld zrugg becho vo de Gmeind und vo de Direkte Stüre wills mi letzt Jahr z'höch ihgschetzt händ, yeeeeeeaaaahhh. Voll geil (sorry de Usdruck…)und das nur will ich 10% weniger schaffe :Lounge: Supiii… das stellt doch grad mega uf.

Sodeli, ich wünsch oi was...

En schöne Abig. Liebi Grüesssli

Zuletzt bearbeitet am 17.06.14 21:08

18.06.14 07:41
elea 

Re: Bräute 2013

morge zeme

snet, das esch mega schön zghöre, dass es euche bebe so guet goht und vorallem dass es scho so gross esch :)

lucylu, das met de stüre esch jo de hammer!! krass dass das so vell usmacht wenn me 10% weniger schaffet! ¨müsst me sech aso demfall mol öberlegge

18.06.14 07:47
valey 

Re: Bräute 2013

Morge Mädels

snet freut mi sehr z ghöre dass mit euem Baby alls tip top isch und schön wachst


lucylu cool weg de stüüre :D :D isch Emmer toll wenn me Geld zrugg bechunnt hihi :D


suscht wie gohts euch allne hüt so? :)

elea hesch eig. was ghört scho weg dem zeckebiss? velecht hanis au verpasst dasses gschribe hesch ha Emmer weder a dich denkt wege dem...

18.06.14 07:47
dandi78 

Re: Bräute 2013

Hallo zäme

Snet, das freut mi sehr für euch dass es im Bebe guet goht.

Wow Canoa, es neus Auto? So cool! Und wie fahrt er sich? Mis esch mittlerwile au scho 8 jährig. Es wär evtl. au mou es neus noche. Da mir aber demnächscht wei afo boue, warte mer äuä no. Hoffentlich lits jetz de nid grad ab :-)

Lucylu, so cool! Das rendiert sich jo richtig dass du weniger schaffsch. Hi hi. Mir hei au Stüre zrugg übercho, aber nur, wöu eusi Vorbezüg so höch gse si. Aber immerhin. :-)

Wünsche euch aune es schöns Tägli.

18.06.14 08:07
snet 
Re: Bräute 2013

Danke für Eure schönen Nachrichten. Wir freuen uns auch sehr darüber. Jetzt müssen wir nur noch den Spezialultraschall beim Genetiker (bei genetisch vorbelasteten Paaren) gut über die Bühne bringen und dann glaube ich es auch langsam.

@LucyLu: Wow, das mit den Steuern klingt ja wirklich toll. Weisst du die "Heiratsstrafe" existiert ja nur bei der direkten Bundessteuer. Bei der Kantons- und Gemeindesteuer zahlen wir sogar marginal weniger. Für 2014 werde ich unsere Rechnung auch noch nach unten korrigieren, da mein Mann ja auf Selbständigkeit umgestiegen ist und dementsprechend weniger verdient.

@Auto: Phu, ich hab ein Rollerli und ein Velo

@me: Mir geht es leider nicht sehr gut. Die Halsentzündung hat sich ausgebreitet und nun sind auch noch die Ohren betroffen. Ich konnte gar nicht gut schlafen heute Nacht, weil alles so angeschwollen war und meine Lunge nur noch brennt. Heute kann ich zum Arzt... mal schauen was sich machen lässt.

18.06.14 08:45
himbeer 

Re: Bräute 2013

guete morge mitenand!

haha lucy, ich ha no denkt gester isch uh viel gloffe, aber grad 100 mails isch würkli viel

ich bi gester au erfolgriich gsi, ich ha zwei chleider kauft für hochzite endi juni und afang august. ich wird wahrschinli beid mal s gliche alegge, aber s ander hani eifach müesse chaufe wills so schön gsi isch, haha. aber es isch schwarz und da bini nöd sicher öb das bi dene festli guet passt. freu mi scho mega fest druf! nur muessi jetz no die passende schueh finde und ich ha eigentlich nur no hüt ziit. fantastisch ;-)

18.06.14 08:48
valey 

Re: Bräute 2013

Uii neii snet... das isch würkli uere blöd... hoffe er geht der was und goht dir gli weder besser...

himbeer suppii weg de kleider :))
schööön weg de hochzite, würd au gern anere hochzit iglade werde hehe :))

 1 .. 1640 .. 3277 3278 3279 3280 3281 .. 3519 .. 3757
langsam   himbeer   bearbeitet   natürli   eigentlich   eigentli   Problem   schnell   einfach   richtig   schaffe   Hochzit   vorallem   Zeremonie   Zuletzt   wirklich   gspannt   natürlich   Kollegin   irgendwie