| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1640 .. 3278 3279 3280 3281 3282 .. 3520 .. 3757
18.06.14 08:52
himbeer 

Re: Bräute 2013

ou snet, gute besserung... das klingt echt unschön bei dir.

ja ich freu mi mega uf die beide festli. nächst wuche ferie und denn am samstig grad e hochzit, das isch echt superlässig! und ich glaub es wird au ganz e schöns fest, d bruut isch so stilvoll ;-)

und im august denn vonere sehr guete fründin vo mir. das wird au super!

18.06.14 08:54
valey 

Re: Bräute 2013

ahh cool himbeer :)) tönt hammer
hürotet denn beidi i de Chile? :)

freumi scho wenn endli all mini kollege afönd hürote.. aber das cha no lang go

18.06.14 08:55
dandi78 

Re: Bräute 2013

Snet, wünsche dir dämfau gueti Besserig. Hoffentlich cha dir der Arzt öppis geh wo d'Schmärze linderet!

Himbeer, so guet, jetz besch dämfau ideckt mit Chleider. Hesch de nid no es paar Schueh deheime wo würde passe?

Eg cha jo Endi August anes Hochzit go, eifach ad Trauig und a Apéro. Eg freue mi extrem und be scho soooo gspannt wie d'Kollegin als Brut wird usgseh. Ha mer lang au immer Gedanke gmacht wasi söu alegge. Jetz hani aber vor es paar Wuche im H&M es Summerchleid kauft wo perfekt passt. Es esch eigentlich nid fürs Hochzit denkt gse, meh so für Freizit. Aber es goht guet als Chleid fürne Hochzits-Apéro-Gascht düre ;-)

Hüt zobe beni bi minere Schwöschter zum Esse iglade. Mini Nichte sammlet Panini Bildli und mir hei no ganz veli deheime wo si cha ha. Freue mi scho uf ihres freudige Gsicht :-)

18.06.14 08:59
snet 
Re: Bräute 2013

@Valey: Danke für die Besserungswünsche.

@himbeer: Also wenn ich noch Schuhe brauchen würde, würde ich bei zalando bestellen. Dann hast du ja noch ein wenig mehr Zeit oder du findest etwas im Urlaub! Danke für die Besserungswünsche.

@me: Ich will auch endlich meinen Urlaub planen, aber es ist immer noch nicht ganz klar wegen den Renovationen. Ja, ich bin auch froh, wenn ich heute etwas zur Linderung bekommen könnte.

18.06.14 09:01
valey 

Re: Bräute 2013

snet wenn wüssed ehr denn weg de renovatione??
chönts au chuum erwarte bis ich die nächst ferie chönt plane

dandi ahh isch au schön so en essensiladig :) jöö so herzig dini nichte :) wie alt isch sie?

18.06.14 09:04
dandi78 

Re: Bräute 2013

Sie wird im Dezember 9i. Und die andere zwöi Mädels si 10i und 1 1/2 jährig :-)

18.06.14 09:05
valey 

Re: Bräute 2013

dandi78:
Sie wird im Dezember 9i. Und die andere zwöi Mädels si 10i und 1 1/2 jährig :-)


sooo herziiig :))
mini cousine wird au 9ni (sie isch bluememeitli a mim hz gsi) und sie wohnt in italie und gseh sie mega wenig... jetzt hends mer gseit das sie en Woche im sommer id schwiz chunnt ha so freud

18.06.14 09:15
snet 
Re: Bräute 2013

@valey: Zuerst hiess es, dass am 28. August mit den Renovationen begonnen wird. Und jetzt wollen sie es plötzlich früher machen, weil nun auch schon die Waschküche Schaden genommen hat.

@dandi: Super, freu mich über deine Hochzeitseinladung. Das Kleid ist sicher tiptop! Oh, ich habe noch gar keine Neffen/Nichten, aber auch nur einen Bruder.

18.06.14 09:45
himbeer 

Re: Bräute 2013

ich bin die ältesti schwöster/cousine i de ganze familie, drum bini au die erst gsi mit hürate. und chind häts au no kei. immerhin wirdi jetz mit 32 mal no gotti, hahaha

@snet: leider habe ich keine schuhe, die dazu passen würden. bzw möchte ich eben meine goldene clutch dazu tragen und dazu passen keine schuhe ;-) zalando könnte eben noch knapp werden. wir fahren diesen freitag in die ferien und kommen erst am nächsten freitag abend nach hause. und am samstag ist schon die hochzeit. passende ballerinas hätte ich, aber das ist vielleicht auch nicht ideal für eine hochzeit. einen kleinen absatz hätte ich schon gerne irgendwie. muss heute abend mal ausprobieren.

18.06.14 10:12
snet 
Re: Bräute 2013

@himpi: in dem Fall würden ja Nude oder Wildleder Schuhe ganz gut passen. Also wenn du heute Abend keine findest, kannst du ja trotzdem bei zalando bestellen und diese am Fr Abend anprobieren. Sollten alle Stricke reissen, kannst du immer noch die Ballerinas anziehen und die Schuhe einfach zurückschicken. Ich hätte so ein paar schöne Wildlederpeeptoes...

 1 .. 1640 .. 3278 3279 3280 3281 3282 .. 3520 .. 3757
langsam   Hochzit   richtig   eigentli   Zuletzt   natürlich   bearbeitet   schaffe   eigentlich   gspannt   wirklich   vorallem   einfach   himbeer   schnell   irgendwie   Zeremonie   Problem   natürli   Kollegin