| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1641 .. 3279 3280 3281 3282 3283 .. 3520 .. 3757
18.06.14 10:28
himbeer 

Re: Bräute 2013

jaa nude habe ich auch gedacht. oder halt wirklich was in richtung gold, das wäre superschön.
hmja die schuhe würden ja nächste woche auf der post landen, weil ich nicht da bin. und dann müstte ich die am samstag morgen erst mal da abholen...

18.06.14 10:37
himbeer 

Re: Bräute 2013

uuuh
http://www.zalando.ch/jonak-aorsade-sand...11i00e-b11.html

18.06.14 10:39
elea 

Re: Bräute 2013

valey, de erst bluettest esch negativ gsi. aber si mache nomol e 2te zor kontrolle. mer esch e reese szei vom herze gheit. d frogt esch jez bez vo wo das plötzliche lange fieber cho esch. aber mer esch das glich ;P

snet,aso mer hend au nüt vode hürotsstrof gmerkt. all hend vorher gmeint si müsse met blöde spröch cho, woni de gseit ha dass mer ned meh stüre zahlet sends baff gsi :)
wönsch der of all fäll gueti besserig und dass si der öpis chöne ge wos der schnell weder guet goht!

18.06.14 10:47
valey 

Re: Bräute 2013

uiii eleaa beni aber froh isch nüt :)

18.06.14 10:47
himbeer 

Re: Bräute 2013

eusi erst rechnig isch au nöd höcher als die einzelne vorher. aber das isch ja erst d ischätzig. mal luege... ich denk mir chömed mitem gemeinsame ikomme scho nochli id progression. mal luege :-)

18.06.14 10:51
elea 

Re: Bräute 2013

merci valey dasch lieb :)
eus esch au e gigantische stei vom herze gheiht...

eusi provisorisch esch au vell zhoch gsi, de definitiv esch den schöner gsi :)

18.06.14 10:56
sonne13 

Re: Bräute 2013

hui, mir zahled also ordentlich meh stüüre als verhüroteti! gmeindsstür sinds sicher öppe 3000 stutz, und bundesstür sinds öppe 2500 meh als vorhär... guet, das wird sich mit de chinder jo denn wieder ändere, wenn mir nümme DINK's sind... und mer hends jo gwüsst, es isch eus jo gnueg hüüfig under d nase griebe worde wie doof dass mir sind

snet, gute besserung!

himpi, cool wäge de iiladig für d hochziit! würd mi au gluschte wieder mol an e hochziit z goh!!!! ich freu mi scho soooooooo uf euses weekend e "eusem" hotel, hoffentli heds grad e hochziit det

ha no welle säge: allne do inne wo am "üebe" sind und sich es bebe wünsched - ich drück euch gaaanz frescht düüme dass be euch dä wunsch ganz bald in erfüllig goht! ich cha mer sehr guet vorstelle dass es ned eifach esch geduldig z bliibe und s mängisch au weh tued wenn rundume all schwanger wärded und das immer so es grosses thema isch... ich mögts euch wirklich vo ganzem härze gönne und wünsch euch nur s allerbeschte!

dandi, übrigens: ich ha e bekannti, die hend au meh als es johr probiert schwanger z wärde und es hed ned klappt. schlussändli isch denn usecho, dass sie en schilddrüese-fählfunktion hed und's wäge dem ned klappet hed. ech wott demit natürli ned säge dass met der öppis ned stimmt wills no ned klappt hed, me seit jo, bis zumene johr isch ganz normal. ich ha der nur welle säge: bevor geduld verlüürsch oder s di zfescht stresst, red doch mol mit dim arzt drüber! grad be eus "scho chli ältere" fraue chunnt denn halt irgendwenn scho de gedanke, ziit laufi eim devo... und schliessli gids zwei chinderzimmer z fülle

18.06.14 11:02
dandi78 

Re: Bräute 2013

sonne, das esch jetz no speziell dass du das seisch wäge der schilddrüese-fählfunktion. woni vor zwei wuche bim coiffeure gse be, het sie mi gfrogt, ob eg scho mol abklärt heig, ob mit mine schilddrüese alles ir ornig sig. eg heig drum sehr vöu hoorusfall und sie heig anderi chundinne wo au so vöu hoorusfall heige und die heige beidi es problem mit de schilddrüese. hmm, obi äch das mou sött go abkläre?

Zuletzt bearbeitet am 18.06.14 11:02

18.06.14 11:11
elea 

Re: Bräute 2013

dandi, hesch velecht die nöchste zit grad e Termin bide fa? au wenn me jez cha sege das esch öbereilt oder so, aber gleb wenn di dini coiffeuse druf hiwiist, denn wördi mol luege wo das chasch lo teste...

18.06.14 11:13
himbeer 

Re: Bräute 2013

bi endokrinologe cha mer en hormonstatus erstelle lah, wo so sache abklärt werded. vilicht cha di de husarzt oder frauearzt überwiese oder luegsch mal i de umgebig öbs e praxis i dinere nächi hät. bi eus i de klinik häts au sones zentrum.

 1 .. 1641 .. 3279 3280 3281 3282 3283 .. 3520 .. 3757
natürlich   einfach   irgendwie   Zuletzt   wirklich   eigentli   schaffe   eigentlich   natürli   himbeer   vorallem   richtig   bearbeitet   Zeremonie   Kollegin   langsam   Problem   gspannt   schnell   Hochzit