| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1643 .. 3283 3284 3285 3286 3287 .. 3522 .. 3757
19.06.14 08:58
elea 

Re: Bräute 2013

morge zeme

be au am schaffe. em AG hemmer nie frei deför die nebe dra em SO, so gemein

ou nei dandi werds no wärmer? momentan erträgis ergendwie gar ned

19.06.14 08:59
valey 

Re: Bräute 2013

jaaa wär echt schön gsi frei haa

eleaa demfal hend ehr au ned freiii...

bade/wohle/bremgarte usw. hend all frei aberrr hihihi


was hender denn so für plän fürs Weekend? :))

19.06.14 09:01
elea 

Re: Bräute 2013

nope mer hend au ned frei leider valey....
vell hemmer nonid vor. nöchst Woche organisiere mi ma ond i es fest förs Büro (mache mer all johr) ond de werde mer auä no go grossichauf mache. aber soscht esch no nüt planet. i hoffe i bechome mis födle ufe ond mache bez Sport :)
ond ehr?

19.06.14 09:03
valey 

Re: Bräute 2013

hehe elea :)
coool aber wegem fest... isch denn das eifach so es fest od hends en grund? :)) sommerfästli?


mer gönd sehr wahrschinli chli an see

19.06.14 09:17
dandi78 

Re: Bräute 2013

Mir hei au no keini grosse Plän. Morn zobe göi mer sicher is Public Viewing go Match luege. Und ab hüt esch i der Stadt no Beachevent. Das esch immer no witzig und de lauft au chli öppis. De si mer äuä immer chli i der Stadt. Und am Sonntig si mer vermuetlich bi minere Schwiegermueter am bade. Sie esch zwar i de Ferie aber mir dörfe glich go bade

19.06.14 09:20
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Achso, isch das... ja bi ois in Züri giltet de Tag demfall au nöd... Ich ha däfür Morn wieder Frei, leider gsehts Wetter aber nöd guet us, egal, ha sowieso voll Programm: Morge zum FA, denn Kosmetikerin und denn zu minere Fründin, am Abig Italie und Schwiiz Match luege. Bin also voll beschäftigt

Am WE hämer na nöd viel los, min Maa isch momentan im Militär und chunnt Hei und uf das freui ich mi natürlich mega. Er muss aber am Samstig Namittag na go Flüge drum wird det nöd viel gmacht. Am Sunntig sicherlich au noimets an See oder so.

19.06.14 09:21
sonne13 

Re: Bräute 2013

gugus zäme! be au am schaffe, leider au kei fiirtig det woni schaffe, deför em wohnkanton. isch alle rächt fies wenn fascht ellei am bahnhof stohsch am morge
mir hend das wocheänd geburtsvorbereitigskurs. be jo gspannt. und de räscht vo de ziit hoffi chommi chli zum erhole, be ziehmli uf de schnorre...
dandi, bädele tönt supi! das isch jo praktisch wenn ihr zu de schwiemu chönd goh!!!

19.06.14 09:24
elea 

Re: Bräute 2013

valey, mer mache all johr es waldhöttefest em Büro, grondlos eigentli, eifach wels spass macht

sonne, was lehrsch den i dem kors?

19.06.14 09:25
dandi78 

Re: Bräute 2013

Ane See go wär au wieder mou schön. Mi Ma esch aber leider gar nid so der Seegänger und dur das dass mini Schwimu e Pool het si mer haut meischtens bi ihre. Scho no gmüetlich ame, chli bädele und de grilliere. :-)

Sonne, dört wo mir wohne esch hüt au Fiirtig. Mega fies, wenn die meischte vom Block no schlofe und mir trotzdem müesse ufstoh und go schaffe.

Ah und übrigens wäge Schilddrüese: mi Arzt het hüt natürlich frei und morn au no grad. Lüte de nöchscht Wuche a. Da eg sowieso no id Nachkontrolle wäge mim Chnöi mues go, chani de das grad verbinde.

Zuletzt bearbeitet am 19.06.14 09:26

19.06.14 09:41
sonne13 

Re: Bräute 2013

hihi elea, das weissi au ned so gnau es esch vor allem för paar dänkt wo s erschte mol eltere wärded und es wärded glaub ganz verschedeni theme aagsproche, zum teil ischs de au unterschiedlich männer und fraue... es goht glaub um vorbereitig, denn natürli gebort säuber, s stille, denn de start mitem chind, beziehig und d veränderige wo sich druus ergähnd usw... es esch so en wocheändkurs woni met mim maa zäme mache, am samstig de ganz nomittag und am sonntig nomol 3h am morge. also ned soooo de overkill (hoffi ) ech dänke es wärded det sicher no vöu froge klärt und me lehrt no anderi fraue im ähnliche ss-stadium kenne, das findi au no cool!

 1 .. 1643 .. 3283 3284 3285 3286 3287 .. 3522 .. 3757
Kollegin   gspannt   eigentli   vorallem   Zuletzt   Hochzit   schnell   langsam   einfach   eigentlich   schaffe   bearbeitet   richtig   Problem   natürli   himbeer   irgendwie   natürlich   wirklich   Zeremonie