| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1643 .. 3284 3285 3286 3287 3288 .. 3523 .. 3757
19.06.14 09:45
dandi78 

Re: Bräute 2013

Dä Kurs tönt toll Sonne. So Infos chöi nie schade und wenn me grad no anderi schwangeri Fraue kennelehrt esch das doch super. Be de gspannt was verzöusch.

Be geschter jo bi minere Schwöschter gse. Läck esch die jüngschti Tochter jetz es Schätzeli. Sie esch 1 1/2 jährig und es richtigs Möpsli. So süess! Sie cha au scho es paar Wörter säge, unter anderem "Äss" für ässe. Sehr wichtig natürlich!

19.06.14 09:49
sonne13 

Re: Bräute 2013

jö dandi, wie schnüsig!!! ech finde mine gottibueb momentan au so zum aabiisse, er wird glii 3 und isch eifach en goldschatz! hed öppert en idee was ech ehm uf de geburtstag chönnt schänke? ha dänkt ich chönnt met ihm en usflug mache, aber ich fühl mi ellei ned so fit dezue, cha ihn jo ned mol irgendwo ufelupfe oder so... vor allem isch sine geburtstag erscht endi juli, bis denn bini sicher no weniger fit als jetzt...

19.06.14 09:50
snet 
Re: Bräute 2013

Guten Morgen miteinander

Jaaa, wir glücklichen haben frei Naja, ich bin immer noch etwas am dahin vegetieren, aber es geht schon ein wenig besser. Habe deshalb auch alle Pläne fürs Wochenende gecancelled.

Jetzt steh ich mal auf und werfe meine faule Katze raus, damit die endlich mal rausgeht.

19.06.14 09:53
dandi78 

Re: Bräute 2013

Sonne, wie wärs z.B. miteme chline Chinderpool? Weiss haut nid ob d'Eltere scho so öppis hei. Oder falls si eine hei, evtl. so Spielsache woner chönt im Wasser bruche. Es Velöli wär velich au no witzig.

Ha ha, Snet, dini Chatz gniesst der Fiirtig

19.06.14 09:54
Emma13 

Re: Bräute 2013

Hallooo zäme :)

Also ich schaffe (leider) au.. tzzz

Lustig sonne, ich han hüt Abig s erst Mal Geburtsvorbereitgskurs, gaht 6 mal und zwei mal isch min Ma debi, nimmt mi Wunder was mär da alles erfahret und lernet

Am Wuchenend hemmer nüd speziells vor, chli s schöne Wetter gnüsse jupppiii

19.06.14 09:56
Lilly4 
Re: Bräute 2013

hallo liebi frauene

meld mich au wieder emal ;) hoff es gaht eu allne guet?
bin hüt au am schaffe ... aber immerhin isch scho wieder dunnschtig !

geburtsvorbereitigskurs:
mir händ euse ja scho verbi :) sind aber a 6 abige gsi, die erschte 3x bini allei gange und die letschte 3x dänn mitem ma zäme :) ich hans no e gueti sach gfunde, sie kläret eim über vieles uf, wie so e geburt allgemein ablauft, was alles vorcho chan, was mer für möglichkeite a schmerzmittel hät, mitem stille, am ma häts dütlich vor t auge gfüehrt dass sie sich um eus kümmere müend hihi und au wie mer eus in etwa a dä geburt verhalte werdet :D und wie sie eus e unterstützig si chönd, ruggemassiere etc., was mer für möglichkeite zum gebähre hät und was t vorussetzige sind (binere wassergeburt muesch z.b. en aids, hep b und c gmacht ha), beckebode üebige für t rückbildig danach und und und ... es isch wüki sehr lehrrich !! wo gahsch du dänn sonne? im spital selber wo gebähre wirsch? wünsch eu dänn ganz viel spass

19.06.14 10:00
sonne13 

Re: Bräute 2013

hmm dandi, das hends ebe alles... sie hend sowieso alles dunkts mi...

ah witzig emma, demfall viel spass! be eus sind all obekürs wo de maa nur a 2 öbe debii isch usbuecht gsii, und 6x hani ihm ned welle zuemuete und dur de summer werded i de umgebig keini aabote, und denn endi auguscht/aafangs september isch es z spot findi... aber ich freu mich no, mini kollegin hed damals de gliich gmacht au e dem gebortshuus und sie heds super gfunde! (hihi, ihre maa au )

19.06.14 10:07
elea 

Re: Bräute 2013

sonne wie wers met emne usflog zb is papiliorama met de ganze fam! so hend all es tols Erlebnis zeme und e schöni erennerig. i ha mim göttibueb zb en tag em Schnee gschenkt. womer zemme chöne go schlettle (aso met sine eltere) ondde emne bergresti go schnipo esse oder so. so erlebniss zeme send amigs no schön, vorallem wenn si sowiso scho alels hend a spellzüg wos bruchet :)

ou euchi kürs tönte super interessant. s einzige woni mer shco öberleit han (scho vor de Schwangerschaft) en wederholig vom nothelfer go mache. ha mol e Flyer becho, ond de hani denkt so was wer no sennvoll. mi Nothelfer esch au scho 12johr her

19.06.14 10:23
dandi78 

Re: Bräute 2013

Sonne, falls ke Usflug magsch mache mit dim Göttibueb: Lego esch immer e gueti Idee fendi. Git jo au Lego für ganz Chlini.

19.06.14 10:43
snet 
Re: Bräute 2013

So, die Katze habe ich rausgeschmissen. Wahrscheinlich wird sie jetzt einfach draussen weiter pennen und zwar mitten in der Sonne (stundenlang).

Jetzt war ich auch ganz brav am inhalieren und es geht auch wieder besser.

@Geburtsvorbereitungskurs: Momentan bin ich eher gegen den Besuch so eines Kurses. Ich würde lieber einen Säuglingspflegekurs belegen. Und in ein Geburtshaus werde ich wegen all der Medikamente sowieso nicht gehen können und das trau ich mir auch nicht zu. Ich habe also sowieso nicht all zu viel Auswahlmöglichkeiten.

@LucyLu: kann ich nochmal wegen der Keuchhustenimpfung nachfragen? Im 2010 hatte ich eine unschöne Begegnung mit einer Schere und deshalb wurde Starrkrampf und Diphterie nachgeimpft. Aber jetzt hast du ja geschrieben, dass dies eine Kombiimpfung ist, aber Keuchhusten ist da nicht angekreuzt. Kann das sein?

@Geschenk für Göttibueb: Also mir gefiel als Kind immer der Ausflug in den Tierpark Goldau. Ich bin zwar dort fast von einem Reh aufgefressen worden, aber hatte trotzdem Spass.

@me: Ach, jetzt fängt diese Herrgottskanonierie zum Fronleichnam wieder an...

 1 .. 1643 .. 3284 3285 3286 3287 3288 .. 3523 .. 3757
Zeremonie   richtig   langsam   einfach   eigentlich   Kollegin   Hochzit   Problem   natürli   natürlich   schaffe   irgendwie   Zuletzt   vorallem   eigentli   himbeer   schnell   bearbeitet   gspannt   wirklich