Bräute 2013 |
|
1 .. 1645 .. 3288 3289 3290 3291 3292 .. 3525 .. 3757
|
20.06.14 11:33
Lilly4
|
Re: Bräute 2013
ja gäll, das isch wüki no guet ... als wenn mer bis zum letschte tag müsst schaffe, nei danke ! finds vorallem guet das mini fa das eh bi jedere schwangere macht ... isch echt uh erliechterend !
oke, dänn isch ja guet! will wenn mer natürlich nur no am erbreche isch verlürsch au all vitamine etc. und chans dänn scho nöd so guet für s baby si :/ folsüri isch super (isch ja wegem offene rugge) du wirsch vermuetli no s elevit becho am mentig, die nimmt mer die ganz schwangerschaft dur, hät b vitamine drin, isä und alles wichtige für s baby ;) aber wenns där so schlecht isch chans au si dass e anderi / ähnlichi bechunsch, aber sicher öpis, das bruchts nämli! ich han ebe nöd so mühe gha mit übelkeit, drum isch s elevit guet gsi, aber bi dä emma weissi z.b. dass sie wie du bitz glitte hät am afang :( und dänn e anderi/ähnlichi tablette becho wos nöd no verschlimmeret hät! gsehsch ja dänn am mentig hihi
hehe nei nei, isch imfall voll nöd schlimm wenn dä ma däbi isch also bi mier isch immer so gsi das er hinde a mier gstande oder au gsesse isch und 0 mitbecho hät was sie det une so verastaltet hät und ebe, t auge sind eh die ganz ziit uf dä bildschirm grichtet, isch also überhaupt nöd unagnehm! muesch där da kei gedanke mache ;)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20.06.14 14:24
sonne13
|
Re: Bräute 2013
elea, bim erste us hed mer ned viel gseh, so rundi "bölle" (mi maa find ufem bildli gsehts us wie zwei spiegeleier ) und zwei herzli wo gschlage hend. s erschte wo mi fa gseid hed wo er aagfange hed isch gsii: ah das sind zwei! ich ha ewig ned tscheggt was sach isch - be eifach det gläge, ha uf dä bildschirm gstarrt, nüd gseid und überleid: was meint jetzt dä? zwei was? zwei chind oder was?!? irgendwenn hed er de be de iistellige uf "2" gstellt, denn ischs mer langsam klar worde. aber so chönne glaube hanis irgendwie ned. am aafang bini scho chli gschockt gsii, aber noch churzer ziit hani mer gar nüd meh anders chönne vorstelle! mine maa hed sich denn mega gfreut und das uhhh cool gfunde und hed mi beruhigt, dass mir das scho schaffed. mir freued eus mega uf eusi zwillis und sie wärded vo ihm einzeln jede morge begrüesst und vorem is bett goh verabschiedet ich finds guet isch mi maa alle debii - er dänkt immer a all die sache woni ha welle froge und jedes mol würd vergässe wenn er ned debii wär. er hed bis jetzt no ei wiitere undersuech verpasst, es loht sich halt mängisch wirklich ned iirichte, und das hed ihn rächt gstresst. nögscht mol chann är au ned mitcho, aber denn isch no de zuckertescht und das goht jo denn under umständ eh lang. für ihn ischs aber sehr wichtig chönne debii z sii und wenn immer mers chönd iirichte lueged mer dass es au goht...
emma, das isch jo en enttüüschig! aber du hesch rächt, gsehs positiv: gaaaanz viel baby-time aber ich finds scho blöd und krass, wie oft als frau muesch in suur öpfel biisse wenn nochwuchs chunnt...
|
|
|
|
|
1 .. 1645 .. 3288 3289 3290 3291 3292 .. 3525 .. 3757
|