| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1646 .. 3289 3290 3291 3292 3293 .. 3525 .. 3757
20.06.14 14:31
sonne13 

Re: Bräute 2013

wenn ich hätt welle e mim jetztige job wiiterschaffe hätti au müesse 100% zrugg cho. super, mit 2 babies, also wirklich!!! ich ha doch ned chind zum die täglich irgendwo abliefere!? ich möcht niemertem z noch trätte - das müend alli sälber wüsse, aber mir längets ned es fyrobe- und wucheänd-mami z sii... glücklicherwiis channi imene andere team wiiterschaffe, aber dassi mine jetztig job muess ufgäh und das team verloh, das tued ebe doch sehr weh... so en job isch au chuum no z finde, isch halt chli öppis speziells woni do mache, aber jo, immerhin hani nochhär no öppis (scho au toll - aber ebe...)...

20.06.14 14:33
Emma13 

Jöö das hesch mega herzig gschriebe sonne, dass lang nöd checkt hesch was de Arzt mit "2" meint ihihi so herzig! Gaht eus ähnlich, min Ma versuecht jedes Mal mitzcho, ich glaub für sie isches ebe nomal echli spezieller, will sie ja suscht nöd fühlet was mir fühlet und drum isches umso spannender debi z'si und alles huutnah erlebe zdörfe, isch doch wunderschön so :)

Zu minere Situation, ja... eifach trurig dass mär als Frau eifach so abgefertigt wird, s wird wahrschinli mal no sowiit cho dass mär nur no Manne istellt! Ich schaffe eigentli gern und wär würkli gern wieder zruggcho, aber chans jetz au nöd ändere, werdet halt finanziell echli müesse zruggstecke, aber mit echli Organisation gaht das scho und wenni mi denn wieder bereit fühle zum schaffe, wirdi hoffentli au öpis finde :) und die Zwüscheziit mis Müsli gnüsse :)

20.06.14 14:33
elea 

jö sonne dasch herzig wie sech din maa freut of die 2! haha ond do weri glaub au gschockt gsi wenns plötzli heisst es sige 2! :)

wie möchtsch denn du nächeten am liebste witer schaffe? aso wievel %?
anderi frog, zom gliche Thema: dönd euchi Männer den au reduziere?

20.06.14 14:40
sonne13 

ich cha jo mit 20% wieder iistiige und das find ich ideal. so isch d chinderbetreuuig i de familie absolut kei stress und ich dänke au für mich isch es guet so. möglicherwiis bestoht denn d chance, mol uf 40% z erhöhe. ich ha gseid wenn wiiterschaffe, de 20-40%. das 20% pensum hed de chef jetzt chönne für mich "ergattere/erkämpfe/" (was au immer...) ich bi mim chef wirklich sehr dankbar dass är sich so iigsetzt hed für mich!

mine maa "cha" ned so guet reduziere. be ihm isch es vo de astellig här halt chli blöd. wenn er wirklich denn e ganze tag wetti frei ha, denn würd en reduktion vo 20% ned länge... und wenn er denn meh würd reduziere, denn würd er zu sim "astelligsstatus" usgheie und denn wärs jedes johr weder sehr unsicher, wieviel er überhaupt cha schaffe, will er denn nur no im näbeamt aagstellt wär. das isch alles chli kompliziert... für eus isch drumm klar gsii, das är mol wiiter so schafft wie bishär und ich reduzier oder au ufhör...

20.06.14 14:41
Emma13 

Sonne, wenigstens dörfsch du wieder zrugg, das findi glich nett vom Arbetgeber dass mär intern gluegt het. Mir isch gseit worde dass mär intern für ä Lösig gluegt het aber ich segi überqualifiziert und überbezahlt für normali administrativi Arbeite, mir hettet doch über de Lohn chöne rede??? Verstahns echt immernonig... und ich gsehns wie du, wär niemals bereit wieder 100% zschaffe, wett mis Baby voll und ganz gnüsse.

Mini Idealvorstellig wär gsi 6 Mönet Babypause (3 Muetterschaftsurlaub, 3 unbezahlt) und denn 40% wieder zrugg, aber ja....

Min Ma hetti nöd dörfe reduziere vom Gschäft us, und jetz chan er ja eh nöd reduziere wenn ich scho nüd meh wird verdiene

20.06.14 14:45
elea 

scho hemmeltrurig...
d fraue werde so zege zwonge z chöne ond d manne chöne end reduziere.
euse Chef esch sehr sozial was Familie ond so agoht drum semmer sehr zueversechtlech dass er eusem vorschlag zuestemmt.
i wörd gern 60% schaffe und mi ma 80%.
euse AL wird gaar ke freud ha das weissi, aber er het jo ned s letschte wort, das het de Chef und do beni froh :)

20.06.14 14:46
sonne13 

jo emma, ich finds au super dass ich wieder zrugg cha! ned falsch verstoh, ich be überglücklich dassi die möglichkeit ha und mim chef sehr dankbar! ich finds eifach grundsätzlich schad dassi mine job muess ufgäh, "nur" will ich mami wirde! so vielne gohts so, und ich be eifach öppert wo müeh hed demit, dass me sich als frau zwüsche job und familie muess entscheide. mine job isch wirklich min traumjob, ich liebs z schaffe und ich ha no so viel idee gha wie ich mich entwickle möcht und was ich no alles wetti bewege - das findi halt schad. aber sicher hani am neue ort au möglichkeite mich z enfalte. und eusi beid engel wärded sicher au chli energie bruuche

ich hoffe sehr für dich dass du denn wieder öppis finsch!

so, ich muess, termine... ganz es schöns wocheänd! uhhh, morn "darf" doch d valey teste!?! be jo gspannt

20.06.14 14:52
snet 

@elea: Also mein Chef versucht es hinzubiegen, dass ich 1 Jahr pausieren kann. Danach möchte ich wieder 60% arbeiten. Wenn das nicht klappen sollte, mache ich auch 1 Jahr Pause und fange danach an einem anderen Ort an, dass sollte kein Problem sein bei meinem Job. Weisst du, ein Jahr weg ist für meinen Chef immer noch besser, als ganz aufzuhören. 1. wird es unglaublich schwierig jemanden mit meinem Profil zu finden, 2. dauert es länger als 1 Jahr in diese Funktion reinzukommen.

@emma: Das ist wirklich nicht sehr toll von deinem AG, aber hey, das zeigt dir ja, dass du dort nicht hingehörst und einen sozialeren AG verdient hast. Ist es denn problematisch einen anderen Job zu finden?

@sonne: Hihi, lustige Situation bei eurem ersten US. Also ich finde das toll, dass du weiterhin dort bleiben kannst, auch wenn du nicht mehr im gleichen Team bist.

@me: ich mampfe gerade selbstgemachte Rösti und selbstgemachte Chicken Nuggets. Ich denke bei uns ist die Kinderbetreuung gesichert, da mein Mann ja selbständig ist und alles selbst einteilen kann.

20.06.14 15:01
Emma13 

Das hört sich toll an snet, hoffe fest für dich dass es klappt!

Nein, mit meinem Job sollte es nicht unmöglich sein etwas zu finden, ich arbeite im Marketing und habe auch kürzlich eine gute Weiterbildung abgeschlossen, wahrscheinlich wird es schwierig etwas mit 40% zu finden, aber darüber mache ich mir jetzt keine Sorgen, werde zuerst die Babypause geniessen. Du hast recht, ich hab wohl was besseres verdient, wenn mein AG das Gefühl hat dass sie jetzt nach einem Ersatz suchen können, dann frage ich mich einfach ob ich diese Person dann auch noch einarbeiten kann, weiss ja au nicht wielange dass ich noch hier bin... janu, nicht mein Problem.

20.06.14 15:27
snet 

@Emma: Danke. Und auch wenn es nicht klappt, findet sich sicher eine andere Lösung.

Was ich eigentlich immer eine gute Idee finde, ist Job Sharing. Da teilen sich 2 Teilzeitangestellte einen Arbeitsplatz (auch oft Mütter) und ich habe das im Marketing auch schon angetroffen. Bei mir ist es sicher einfacher, weil in meiner Branche viel mehr Nachfrage als Angebot herrscht. Ganz aufhören zu arbeiten im 1. Jahr werde ich wohl nicht, sondern meinem Mann auch ein wenig im Geschäft helfen.

1 .. 1646 .. 3289 3290 3291 3292 3293 .. 3525 .. 3757
schaffe   richtig   gspannt   irgendwie   schnell   natürli   himbeer   Hochzit   langsam   Zuletzt   eigentli   Problem   vorallem   bearbeitet   natürlich   Zeremonie   eigentlich   einfach   Kollegin   wirklich