| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1646 .. 3290 3291 3292 3293 3294 .. 3526 .. 3757
20.06.14 15:36
dandi78 

Re: Bräute 2013

Emma, das duet mer leid dass nid chasch Teilzit schaffe i dim Job. Sehr schad! Leider esch das glaubs no oft der Fall. Mini Vorgängerin het jo au müesse chünde nach der Schwangerschaft.
Hoffe, du findsch de zu gegebener Zit wieder öppis Neus wo dir au guet gfaut.

Findes no interessant vo euchne Ultraschall-Erlebnis zläse. Das tönt sooooo schön und spannend.

20.06.14 15:39
snet 
Re: Bräute 2013

@dandi: Ich habe mir ein Album gemacht mit allen Bildchen der Ultraschalluntersuchungen. Das ist eine schöne Erinnerung. Klingt auch nicht so gut bei dir mit dem AG, falls du schwanger wirst... wenn schon deine Vorgängerin wegen der Schwangerschaft kündigen musste...

20.06.14 15:46
dandi78 

Re: Bräute 2013

Hey, das esch de e tolli Idee mit dem Album. Fendi super, das muesi mer merke ;-)
Jo leider eschs eso. Dorum dänki ebe, dass eg de äuä au muess chünde weni mou schwanger be. Na ja, es wird sich de zeige.

20.06.14 15:46
Emma13 

Re: Bräute 2013

Danke dandi, isch echt schad... aber muesses positiv aluege, meh Ziit mim Schätzeli und bestimmt ergitt sich denn wieder öpis. Finds eifach trurig dass mär muess chünde wenn mär es Baby erwartet, het scho chli meh Verständnis erwartet.. aber offesichtlich isch das nöd so üblich.

Snet, ich han mir au es Babytagebuech kauft woni alli Ultraschallbildli drin ha, und mir machet au all Monet es Foti vo mim Buch demit ich denn de ganzi Schwangerschaftsverlauf chan drin chlebe, findi no ä herzigi Erinnerig :)

20.06.14 15:51
snet 
Re: Bräute 2013

@dandi: Das ist wirklich mega doof. Lustigerweise stellt mein Chef am Liebsten Frauen ein, auch wenn die "Gefahr" einer Schwangerschaft besteht. Er meint, dass sie einfach die besseren Angestellten sind. Im Herbst machen wir noch einen Betriebsausflug mit Partner. Ein Wochenende im Tessin

@Emma: Das mit dem Bauchfoto haben wir auch vor. Das entsprechende Fotopapier haben wir auf jeden Fall schon gekauft

20.06.14 15:55
dandi78 

Re: Bräute 2013

So, eg go jetz is Weekend. Wünsche euch aune es tolls Weekend. Gniessets!

20.06.14 16:27
Lilly4 
Re: Bräute 2013

sorry fraue, bin amig am nami nüm so am pc ...

elea: t folsüri muesch nur am afang näh, glaub die erschte 3 mönet eifach, aber da bin mer jetzt au nüm 100% sicher, uf jedefall nöd die ganz schwangerschaft dur! für das chunsch dänn ebe die vitamin tablette über (s elevit z.b.) die muesch bis zum schluss näh!
und wie au scho t sonne gschriebe hät, am afang wenn is becherli muesch bislä, sie dir dä bluetdruck messet, s gwicht etc., chan din ma fäng is wartezimmer und wenn dänn zu dä fa gahsch wird er vo afang a bis zum schluss däbi si und ebe, es isch überhaupt nöd unagnehm oder so, er gseht wüki nüd :) staht nöd det vorne wo t ärztin isch

snet: ich wird nachem muetterschaftsurlaub nüm go schaffe gah, das han ich so für mich entschiede ... min ma und ich händ gseit das ich mich die erschte 6 - 12 mönet voll und ganz eusem chline widme danach suechi dänn öpis neus für ca. 20 - 40 % ! aber jetzt möcht ich mich zerscht emal voll und ganz uf die neu ufgab konzentriere :) freu mich au scho riesig druf!

20.06.14 18:33
Canoa 

Re: Bräute 2013

Hallo zäme
Ech mäude mech au no chorz...

Wörd au gärn mou weder 40 % zrog zum Job goh. Mi Ma wot und cha sowiso ned reduziere do är i de eigete Garage schaffet. Es louft eifach zvöu ond är schaffet eifach zgärn, aber ech fend das esch okay. Lieber är seids grad. Mis Mami hed sowiso gseid dassi jeder Ziit wörd luege, wies de met de SchwiMu mou usgeht mou luege...sie hed zwar au emmer gseid sie welli de luege, aber die esch zvöu beschäftigt. Aber eis nochem andere.

Ech ha jetzt am Mi äntlech mi sch.... Katheter chönne go usenäh...aber nome welli en Bloseenzöntig öbercho ha...keis Wonder send mini Mässwärt mou top ond de weder flopp gseh. Jetzt hani Antibiotika. Hoffe es höuft gli. Höt hani jedefaus nomou testet met somene Stäbli esch auso emmer no violett worde was ned guet esch.
Abem Mäntig muessi/darfi/setti weder go schaffe aber mou för 50 %. Be mega froh muessi ned grad 100 % goh, es wär mega hert...merke jo säuber weni nome zo mine Eltere fahre dassi fix ond foxy be nochhär.

So wönsche euch aune es tolls Weeki...

23.06.14 08:56
elea 

Re: Bräute 2013

guete morge zeme

canoa wönsch der höt en guete und churze arbetstag!
schön chasch zerst mol met 50% go probiere und besch ned grad weder voll dri! hoffe mega fest dass es witer ufwerts goht!!!

mi ma und i send höt am morge bim erste Ultraschall gsi. es esch total sureal gsi mer hends s chline herzli gseh schlo und die chline stommel beinli und s födeli und d nabelschnuer. so crazy :) si het gseit es gseht alles guet und gsond us! mer hend bed nor glachet unds gar ned recht tschegget :)

23.06.14 09:00
snet 
Re: Bräute 2013

@Elea: Das sind aber tolle Neuigkeiten! Weiter so Wurde bei dir schon ein Termin festgelegt?

@me: Bin immer noch nicht 100% gesund, aber nur noch am rumhusten und "rumschnuddern". Gestern Abend habe ich noch Restegrillen gemacht und es hat ein paar gute Kompositionen gegeben

 1 .. 1646 .. 3290 3291 3292 3293 3294 .. 3526 .. 3757
Zuletzt   Zeremonie   Hochzit   gspannt   eigentlich   eigentli   irgendwie   Kollegin   wirklich   natürlich   natürli   schaffe   langsam   bearbeitet   Problem   himbeer   vorallem   einfach   schnell   richtig