| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1647 .. 3291 3292 3293 3294 3295 .. 3526 .. 3757
23.06.14 09:14
elea 

Re: Bräute 2013

jo endi Januar het si gmeint wers noche :)
si het emr jez no öpis chöne geh gege d Übelkeit, aber mer esch ned so wohl das zneh (ha auä zvell glese öber de Contergan skandall )

besch emmernonid ganz fit... das zieht sech aber jez scho lang he...
ui hesch e guete grilltipp demfall? :)

23.06.14 09:18
Lilly4 

oh jö elea, das freud mich sehr für eu!!! i wellere wuche bisch jetzt?
so schön ... wiiter so :-)

endi januar? also wirds vermuetli en wasserma chch (bin ich au) :))

canoa: finds au guet gahsch nöd sofort wieder 100% zrug, lieber nöd
übernäh und langsam wieder afange ... wünsch där wiiterhin gueti bes-
serig! au dir snet !! lueget uf eu

23.06.14 09:19
snet 

Ah, das ist aber schön... Januar ist ja ein sinnvolles Geburtsdatum (AHV-technisch) He, was für ein Contergan Skandal? Dafür habe ich das Gefühl gehabt, das erste Mal das Baby zu spüren. Aber ob das nur Einbildung war, kann ich auch nicht sagen

@Grilladen: Gemacht habe ich ein Kästesteak, Zuchetti mit selbstgemachter Kräuterbutter und Härdöpfeli gefüllt mit Parmesan und Knoblauch

@Krankheit: Ja, das Ganze zieht sich jetzt schon über eine Woche... Ich hoffe sehr, dass es bald besser geht. Dabei muss ich ja bald wieder zum Kunden gehen und will den nicht voll schnuddern

23.06.14 09:24
elea 

lilly, be endi 8ter Woche. mini fa het gseit i sig 8+5, het aber Emmer vode 9te Woche gredet. blecke do grad nöm so dorre
jo stemmt snet wege de ahv :P

Contergan esch es metel gsi wome de fraue gleb die 70er johr gege schwangerschafts Übelkeit ge het, und das medi het schweri fehlbeldige usglösst und tusigi vo behendrte chender send uf d welt cho...

ou hesches gspührt? wahnsenn!! :) nenei dasch secher ke ibeldig gsi ;) wie het sechs agfüehlt?

mmmmm, das tönt alles super lecker :D

23.06.14 09:33
snet 

@elea: Bei 8+5 bist du aber Ende 9. Woche. Die Woche in der man drin ist, ist jeweils die unvollendete. Wie z.B. jemand 19jähriges im 20. Altersjahr ist. Januar hat noch andere Vorteile - z.B. beim Sport. Da ist man immer bei den Ältesten mit dabei und das ist schon vorteilhaft.

Von Contergan habe ich noch nie etwas gehört, aber musste so etwas auch nie nehmen.

Eben, ich denke, dass ich es gespürt habe. Irgendwie habe ich so ein "rumgewusche" gespürt, resp. spüre es auch jetzt gerade. Ein bisschen unter dem Bauchnabel. Beim Rollerfahren hat es sich das erste mal gemeldet

Wenn ich mir sogar ganz fest Mühe gebe, habe ich zum grillen auch schon selbstgemachtes Schlangenbrot bewerkstelligt Irgendwie mag ich heute Abend so nicht trainieren und weiss auch nicht ob das wirklich toll ist, mit dem vielen Husten und "schnuddern".

23.06.14 09:35
Lilly4 

oh wow, das gaht jetzt ratzfatz elea

hmmm ... so wie ich mich kenne würi das zügs gege t übelkeit glaubs nöd näh! wür eher chli mit dä ernährig luege etc. und es isch ja wüki nur die erschte 3-4 mönet (normalerwies) gaht also wieder verbi! hät sie dir s elevit oder es anders vitamin präparat gäh? s elevit machts ebe glaubs no schlimmer :/

oh jö snet, klar, chan ja guet möglich si dass das jetzt afangt mitem gspühre schön!!!

23.06.14 09:38
elea 

lilly, jo si het mer gleb s elevit verschrebe...
klar esch d Übelkeit scheisse, aber i wet eigentli glich ke medis ne wege öpisem wo ned notwendig wer.... :/

snet aso seit me die onvollendet Woche? sehr onlogisch ned? meine i bim alter seit me jo au s vollendete johr ond ned das jorh wome grad denne steckt???

haha, demfall het ehm s rollerfahre gfalle snet :D

23.06.14 09:48
Canoa 

Hello....

ech wäri auso au im Büro awäsend!
Aber werklech öbis tzue hani ned ossert sone Vertrag zsläse woni auso gra kei Lost druf ha!=O

Höt nomi muessi nomou zum Dokter wäge minere Bloseenzötig, ech wot eifach secher si, dass die wäg esch, schliesslech hends jo rächt umeoperiert gha! Secher esch secher! =O
Mi einti Chef hed gmeint ech seli doch nomou e Woche deheime blibe! =O Mou luege was de Dokter höt seid...

23.06.14 09:53
snet 

@elea: Es muss ja nicht immer alles logisch sein Ja, Rollerfahren ist anscheinend voll der Hit.

@Canoa: Die Hälfte von deinen 4h hast du ja schon geschafft! Vielleicht wäre es wirklich besser, wenn du noch eine Woche zuhause bleibst... Hoffentlich ist die Blasenentzündung nun komplett weg. Mir hat sonst auch noch Akupunktur gegen Blasenentzündungen geholfen.

23.06.14 09:54
Lilly4 

verstahn dich elea, wär genau glich! aber ebe, s elevit machts nöd besser mit dä übelkeit, tuets eher no verstärke :( git glaubs no es anders wo besser wäri ... t emma hät au das übercho will sie so mit dä übelkeit z kämpfe gha hät :/ aber luegsch mal wies bi dier gaht :)

ach canoa, das isch dänn en seich mit däre blaseentzündig! aber hoff häsch wenigstens kei schmerze meh sit s antibiotika nimmsch? ich han das eimal gha und han s gfühl gha stirb :( so weh häts ta !! isch aber lieb vo däm einte chef ... wenn dich eher dänah fühlsch zum nomal e wuche dihei z si, warum nöd, so chasch dich wenigstens richtig uskuriere ... aber luegsch mal was dä dokter hüt seit!? ganz gueti besserig uf jedefall

1 .. 1647 .. 3291 3292 3293 3294 3295 .. 3526 .. 3757
natürli   irgendwie   wirklich   Kollegin   eigentli   einfach   natürlich   vorallem   Zuletzt   langsam   schnell   bearbeitet   schaffe   Hochzit   richtig   himbeer   Problem   Zeremonie   eigentlich   gspannt