| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1647 .. 3292 3293 3294 3295 3296 .. 3527 .. 3757
23.06.14 09:59
Canoa 

Re: Bräute 2013

Snet im Momänt machi kei TCM ech has gfühl das wär mer zvöu! Ech mage sowiso ned gross ergendwo he zgoh! Am Samstig esch mers sogar fast zvöu gseh goz Poste!

Nei Schmärze hani keini, mini Blose esch ergendwie no wie am schlofe, ech ha au keis Gfühl dassi muess ufs WC...esch ganz speziell...s Antibiotika hani gester fertig gha! Darum hani umbedingt höt nomou welle zum Arzt zum luege öbs werklech wäg esch!

23.06.14 10:04
elea 

Re: Bräute 2013

lilly i luege jez mol winis elevit verträge... de chani jo emmerno deses ne wenns ned goht. de seich esch ebe dord öberlkeit beni emmerno am abnäh... :/

canoa, dasch wörkli lied vo dim Chef dass er der die ziit zom erhole au wet ge und ned afoht dränge! das esch mega vell wert! luegsch wid di füehlsch am mettag und soscht lieber vorsechtig si und no bez dehai blibe. esch wechtig dass me sech nach so öpisem rechtig uskuriertt und ned z schnell weder afoht umesprenge. ebe du seisch jo sogar s poschte sig u astrengend gsi! aber zom glöck hesch sone verständnisvolle Chef! dasch Gold wert!

23.06.14 10:23
snet 
Re: Bräute 2013

@Canoa: Kannst du nicht schauen, dass du TCM auch irgendwo bei dir in der Nähe machen kannst? Ich hatte nämlich chronisch Blasenentzündungen und das war das einzige, dass mir geholfen hat.

Gehst du in dem Fall einfach immer alle paar Stunden auf die Toilette um zu schauen ob etwas rauskommt oder nicht? Kann mir gut vorstellen, dass alles wieder verheilt werden muss zuerst. Hast du schon eine Prognose, wie lange es dauert bis alles wieder wie vorher ist?

@elea: Jetzt schau doch mal zuerst wie du das Elevit verträgst - vielleicht tut es dir sogar gut. Ui, mein Gewicht ist doof... Habe schon 2.5kg mehr

@me: Ich will nur noch in die Ferien Aber wir wissen immer noch nicht genau, wann wir denn weggehen können. Die sollen das nun endlich fixieren mit den Renovationen.

23.06.14 10:30
Canoa 

Re: Bräute 2013

Genau ech go so all 2 Stond ufs WC zur Sicherheit! =)
De Arzt hed au gseid falls echs gfühl heig esch heig no meh denne seli eifach 10 min spöter nomou goh! Hmm so um die 3-4 Mt!!!!

Ohhh Ferie ech wet au, aber mer wössed ned wenn, mer send a paar Hochzige und Gebortstäg iglade ond denn send not SchwiEltere i de Ferie 2x ond mi Ma muess de im Gschäft ume si, werd wohl Dezember wärde!!!!!!!!!!!!! Fendi auso gar ned toll

Gwecht...ech ha bezli abgnoh aber nome weli ned vöu cha ässe...honger hätti alle scho, aber ech lide de extrem darum essi alle nome wenig...

Aber Snet du nehmsch jo för en guete Zwäck zue...

23.06.14 10:35
snet 
Re: Bräute 2013

Ich glaube, dass würde ich genau gleich machen wie du. Zur Sicherheit kann man gar nie genug aufs Töpfchen gehen Phu 3-4 Monate ist doch noch eine längere Zeit. Also 1 Monat davon hast du ja schon durch, oder?

Wieviele Hochzeiten habt ihr denn noch vor euch? Dezember ist ja auch nicht schlecht zum Ferien machen. Da bietet sich Asien an

Kannst du mittlerweile alles wieder essen oder musst du schauen, was du zu dir nimmst?

Jaja, ich weiss schon, dass das zunehmen für einen guten Zweck ist. Ist aber trotzdem noch komisch. Aber wenn ich mir überlege, dass eine Kollegin im gleichen Zeitrahmen bereits 15kg zugenommen hat, kann ich mich gleich glücklich schätzen!

23.06.14 10:43
elea 

Re: Bräute 2013

jäjo snet i luege jez mol wis wird, ond soscht denki werds jo eh nöm lang go :)

schön canoa hender grad es paar hochzite das johr! aber das met de ferie esch natürli gar ned schön! verstohni voll dass das ned toll fendsch! :(

ui net 15kg de besch du jo grad en mägerlimuck em vergiich

23.06.14 10:47
snet 
Re: Bräute 2013

@elea: ich bin überzeugt, dass es schon bald wieder besser wird! Ich bin froh, dass ich nicht zum Fresssack mutiert bin. Der Appetit ist gleich wie vorher und auch irgendwelche komischen Gelüste habe ich nicht.

Gesamthaft hat diese Kollegin bis zum Schluss über 30kg mehr auf der Waage gehabt!

Geht ihr noch einmal in die Ferien?

23.06.14 10:49
Canoa 

Re: Bräute 2013

Also am 30.8. semer am ganze HZ iglade mi Ma esch TZ
Am 8.8. semer am Apéro iglade
Denn am 6.9. und 13.9. semer zum Apéro iglade

und am 25.10. semer nomou amene HZ Fäscht iglade
und im Nov. send mim Ma sini Eltere 3 Woche i de Ferie...

Asie? Nei mi Ma chond nöme met, de armi muess schöscht zwe Woche sgliche ässe weller sone heikle esch! Mer send mou 10 Täg in Thailand gseh, de armi hed nome Gäubs Curry gässe, weller nüt anders hed welle/chönne probiere! Was der Bauer nicht kennt das frisst er nicht!!!!

Nei Salot essi no ned ond eifach so unkocheti Sache ned, oder Chips das esch au ned guet! Hani scho probiert ha mega glette...

Uiii 15kg das esch mega vöuuu

23.06.14 10:52
Canoa 

Re: Bräute 2013

Ech wet uft Maledive oder so! =)

23.06.14 10:54
elea 

Re: Bräute 2013

i ha vorher scho chranki glöscht gha, aso esch das nüt speziels bi mer :)

wow 30kg? nei aso das wer de ned miis ziil i hoffe es werde 10-12kg ond ned meh....

mer werde endi juli 2 Woche uf Island go. freu mi scho mega :)

haha canoa de metem "was der bauer nicht kenn.." stemmt ebe scho :) generell send glaub mer fraue bezli offner was frömdi ess-kulture agoht donkts mi amig :)
ond wenner ine asiatischi grosstsadt gönd wie zb Singapur oder Hongkong. die städt eschs Emmer am eifachste "normal" zesse.... hesch jo öberall es italienischs Restaurant oder so :)

 1 .. 1647 .. 3292 3293 3294 3295 3296 .. 3527 .. 3757
eigentli   vorallem   Problem   Hochzit   natürlich   himbeer   schnell   natürli   bearbeitet   richtig   wirklich   langsam   Kollegin   schaffe   Zeremonie   irgendwie   gspannt   einfach   eigentlich   Zuletzt