| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1648 .. 3294 3295 3296 3297 3298 .. 3528 .. 3757
23.06.14 11:31
Lilly4 
Re: Bräute 2013

mmh fein canoa :)

das isch wüki nöd nett vo dem kollegepäärli, voll enttüschend :( aber isch es nöd so das mer i so ziite au viel merkt wer wüki sini wahre fründe sind? leider muess mer so erfahrige immer wieder mache :(

ja eh, ich bin zfriede :) han nämli nöd wüki gluegt, s einzig woni halt mach (aber au scho vor dä ss) viel wasser trinke, ich dänk das machts ebe scho recht us und bin au regelmässig go schwümme, aber gross uf s esse gluegt hani nöd so :/ ab und zue, eifach für mis gwüsse mal öpis gsunds, aber dänn meischtens au grad schoggi hinterher
euse chli nimmt jetzt eifach pro wuche ca. 200 gramm zue und dänn chunds druf a was ICH no zuelegge, aber 5 kilo werdets hoffentlich scho nöd grad! viellicht so 3 ... also dänn wäri echt meh als happy !!!

23.06.14 11:35
Canoa 

Re: Bräute 2013

Das esch so, mer merkt werklech erst bi so öbisem wär die wohre Frönde sind.
Mi Ma meint ech sells ned so äng gseh, sie heiged secher sälber gnueg Problem, är hed kei Stell und mer dänked är hed es Alkproblem, aber ech meine chorz öbis de gliche tue chönt mer glich! Gäb jo ou mou en Abwäschslig!!!! Naja jetzt esch es so!
C'est la vie...

Pizzasteck, das hed Schinke, Tomate und Mozarella denne, mega fein! =)

Woni no Blauringleiterin gseh be, hends mer immer i de Lager grad zwöi Fleisch gäh! Wöu sie gwösst hend ech liebs! =)

23.06.14 11:36
Lilly4 
Re: Bräute 2013

snet, +2.5kg ende 4. monat ist SUPER !!!!! ich hatte am afang immer konstant +1kg pro monat, also war ich da schon weiter als du jetzt mit dem gewicht hihi ... weiter so :) perfekt!
genau, am schluss macht einfach das baby auch ziemliche schüübe .... alles was wir zusätzlich zunehmen ist angefressen
ich habe einfach gemerkt das ich, seit ich schwanger bin, viel mehr essen mag und auch viel schneller geworden bin beim essen :D aber ist ja auch klar, unsere kleinen brauchen ja auch energie! frühe hatte ich z.b. immer ein häufchen im teller stehen gelassen (mein mann hasste das :p) dies passiert jetzt nicht mehr

23.06.14 11:44
Canoa 

Re: Bräute 2013

ech ha höt gar nüt gmacht ond go scho gli weder hei.....

23.06.14 11:45
elea 

Re: Bräute 2013

wow lilly 200gramm pro Woche nemmts zue? das hani au ned gwösst!

jo eigentli het jo jede Emmer sini eigete Problem, aber es geht halt de lüt wo no auge för di andere hend ond serig wode nomeno i ehre eigete problme lebe....

23.06.14 11:48
Canoa 

Re: Bräute 2013

Elea do hesch du vollkomme rächt!

Ha mi Ma au mängisch gfrogt öbi zvöu am jommere seg, ond är hed au emmer gseid er fendi auso ned. Ech wet eifach werklech ned umejommere, ech muess au säge noch dere grosse OP es goht mer rächt guet! Mängisch muess mer au die chline Sache zschätze lehre...

23.06.14 11:50
Lilly4 
Re: Bräute 2013

ja voll elea, also i däre wuche wo ich jetzt bin isch das so ... muesch mal im internet luege, git so e tabelle womer s durchschnitts gwicht und grössi vom baby gseht, chasch natürlich nöd gnau uf das gah, aber halt so ungefähr! han das amig no gern als verglich gnoh und euse chli bi dä kontrolle IMMER einiges drüber gsi chch möpsli

verabschiede mich au mal für hüt! wünsch eu en guete und en schöne namittag ...

liebs grüessli

23.06.14 11:51
snet 
Re: Bräute 2013

@Canoa: Hmm, wenn das Kollegenpärchen aber auch eigene Probleme hat, kann man vielleicht schon 1 Auge zudrücken. Habt ihr euch denn im Gegenzug bei ihnen gemeldet und nachgefragt? Falls ja, wäre es natürlich schon sehr schade, dass sie nicht das Gleiche für Euch gemacht haben.

Gut, dann lade ich mich sehr gerne zum Pizzasteck bei dir ein

Schön, dass du schon wieder nach hause kannst. Hoffentlich hat der Arzt auch noch gute Nachrichten für dich!

@Lilly: Supi, dass beruhigt mich. War nur etwas erstaunt, weil ich bis zur 13. SSW gar nichts zugenommen habe (also genau gleich wie vor der SS). Dachte dann 2.5kg in knapp 1 Monat sei ziemlich viel. Haha, das Häufchen auf dem Teller könnte man auch anders verstehen

Nein, bei mir bleibt immer noch Pizza und Pasta übrig am Schluss, über welche sich mein Mann dann umso mehr freut

23.06.14 12:57
Canoa 

Re: Bräute 2013

So ech be deheime acho ond ha scho gässe...

Also ech esse meistens alles us...ond wenn ned nehmts emmer mi Ma. Ehm macht das nüt us...ech ha detdöre vöu meh mühe...weiss au ned öb ech jemols werde de Chend ehres züg usässe...ech fend das soooo grusig....pfuiiiii

Hmm Snet ech ha ehre noch de OP gschrebe wies gange esch esch nüt retour cho. Es wär jetzt bi ehne...ond ech meine sie wohned ned mou 500 m vo eus wäg sie esch Husfrou also es Bsüechli oder es SMS wär ned zvöu verlangt trotz Problem ned?

23.06.14 13:31
sonne13 

Re: Bräute 2013

huhu canoa! schön besch werder zrogg! hoffe chasch di wiiterhin guet erhole - bliibsch jetzt de räscht vo de woche deheime? me werd ebe scho vöu gschneller wieder gsond wenn mer sech gnueg rueh gönnt... so blöd wäg dere bloseentzöndig! findes au wechtig dass mer luegt ob die jetzt tatsächlich wäg esch wenn kei antibiotika meh nehmsch...

schwangerschaft und gwecht... ech be do ned so fixiert. ech ha eh kei vergliich und kei ahaltspunkt. und schlussändli wachsed e mim buuch zwöi sehr aktivi chliini wonder, do beni eifach glöcklich und dankbar, öber mini figur machi mer de nochhär weder gedanke klar wetti au ned onnötig zuenäh, aber ech esse emmer no normal, ned meh als vorhär, eifach chli hüüfiger und süesses essi sogar weniger. mine maa seid mer emmer ech selli jetzt mou ässe, er hed emmer s gfühl das längi doch ned ech glaube wenn mer sech vernönftig ernährt und eifach esst wenn mer honger hed, denn ged mer em körper das woner haut bruucht e dere spezielle ziit. ech nehme mängisch e einere woche 2 kilo zue, und denn weder gar nüd, das schwankt extrem. mine arzt hed emu no nüd gseid es seig zvell oder so, vo det här glaubi isch alles em grüene bereich. hauptsach die zwöi chliine wachsed wies setted, und das esch de fall... mer send jo am wocheänd em gebortsvorbereitigskors gsii. esch no interessant gsii. vor allem hani feschtgstöut dass ech öppe die gliiche beschwärde ha wie die andere au. nor hend die alli em juli oder auguscht termin, ond ned em oktober e dere beziehig und was buuchgrössi aabelangt hani also voll met de andere chönne methalte

 1 .. 1648 .. 3294 3295 3296 3297 3298 .. 3528 .. 3757
richtig   himbeer   einfach   schnell   schaffe   eigentlich   bearbeitet   Zeremonie   natürlich   natürli   Problem   wirklich   irgendwie   gspannt   vorallem   eigentli   Kollegin   Zuletzt   Hochzit   langsam