Bräute 2013 |
|
1 .. 1648 .. 3294 3295 3296 3297 3298 .. 3528 .. 3757
|
|
|
|
|
|
|
|
|
23.06.14 11:51
snet
|
Re: Bräute 2013
@Canoa: Hmm, wenn das Kollegenpärchen aber auch eigene Probleme hat, kann man vielleicht schon 1 Auge zudrücken. Habt ihr euch denn im Gegenzug bei ihnen gemeldet und nachgefragt? Falls ja, wäre es natürlich schon sehr schade, dass sie nicht das Gleiche für Euch gemacht haben.
Gut, dann lade ich mich sehr gerne zum Pizzasteck bei dir ein
Schön, dass du schon wieder nach hause kannst. Hoffentlich hat der Arzt auch noch gute Nachrichten für dich!
@Lilly: Supi, dass beruhigt mich. War nur etwas erstaunt, weil ich bis zur 13. SSW gar nichts zugenommen habe (also genau gleich wie vor der SS). Dachte dann 2.5kg in knapp 1 Monat sei ziemlich viel. Haha, das Häufchen auf dem Teller könnte man auch anders verstehen
Nein, bei mir bleibt immer noch Pizza und Pasta übrig am Schluss, über welche sich mein Mann dann umso mehr freut
|
|
|
|
23.06.14 13:31
sonne13
|
Re: Bräute 2013
huhu canoa! schön besch werder zrogg! hoffe chasch di wiiterhin guet erhole - bliibsch jetzt de räscht vo de woche deheime? me werd ebe scho vöu gschneller wieder gsond wenn mer sech gnueg rueh gönnt... so blöd wäg dere bloseentzöndig! findes au wechtig dass mer luegt ob die jetzt tatsächlich wäg esch wenn kei antibiotika meh nehmsch...
schwangerschaft und gwecht... ech be do ned so fixiert. ech ha eh kei vergliich und kei ahaltspunkt. und schlussändli wachsed e mim buuch zwöi sehr aktivi chliini wonder, do beni eifach glöcklich und dankbar, öber mini figur machi mer de nochhär weder gedanke klar wetti au ned onnötig zuenäh, aber ech esse emmer no normal, ned meh als vorhär, eifach chli hüüfiger und süesses essi sogar weniger. mine maa seid mer emmer ech selli jetzt mou ässe, er hed emmer s gfühl das längi doch ned ech glaube wenn mer sech vernönftig ernährt und eifach esst wenn mer honger hed, denn ged mer em körper das woner haut bruucht e dere spezielle ziit. ech nehme mängisch e einere woche 2 kilo zue, und denn weder gar nüd, das schwankt extrem. mine arzt hed emu no nüd gseid es seig zvell oder so, vo det här glaubi isch alles em grüene bereich. hauptsach die zwöi chliine wachsed wies setted, und das esch de fall... mer send jo am wocheänd em gebortsvorbereitigskors gsii. esch no interessant gsii. vor allem hani feschtgstöut dass ech öppe die gliiche beschwärde ha wie die andere au. nor hend die alli em juli oder auguscht termin, ond ned em oktober e dere beziehig und was buuchgrössi aabelangt hani also voll met de andere chönne methalte
|
|
|
|
1 .. 1648 .. 3294 3295 3296 3297 3298 .. 3528 .. 3757
|