Bräute 2013 |
|
1 .. 1649 .. 3295 3296 3297 3298 3299 .. 3528 .. 3757
|
|
|
|
|
|
|
23.06.14 14:04
Eve777
|
Re: Bräute 2013
Hihi jo hüt hanis jetzt ebe grad gar ned sträng drum chani au chli mitschriebe, usserdem haltet sich mini Motivation schweeer in Gränze .
Ich schriebe denn uf jede Fall wieder, bi irgendwie total närvös. Usserdem ganz ehrlich, ich bi eh total verpeilt im Momänt, mini Gfühl schwanke im Momänt zwüsche Freud und Panik weni jetzt wörkli söt schwanger sii und zwüsche enttüscht wenis ned wär, total schräg. Ha ebe erst letscht Monet d Pille abgsetzt und dänke mir die ganz Zyyt das cha doch ned sii dass das grad ischloht. Mir händ au überhaupt ned bewusst gluegt oder plant, s esch wörkli eifach per Zuefall uf mini fruchtbare Täg gheit. Die letscht Wuche hani denn megaaaa Buchchrämpf gha (nehme mol ah, dasi allwäg mi Eisprung gspürt ha?) und sit denn sones komisches Flattere im Buuch, eifach ganz schräg. Debii meine wenn jetzt wörkli letscht Wuche d Befruchtig stattgfunde hätti, chönti doch eigentli gar no nüt merke will sich s Ei gar nonig ignistet hätti. Ahhhhh ich weiss au ned, ich loh mi jetzt eifach überrasche und so wie's denn esch esch's guet, Schicksahl nimm deinen Lauf .
Aso ich dänke wenns s erste Chind esch denn eschs eh sträng, öb's jetzt eis esch oder zwöi, will me mues sich zerst mol anenand gwöhne und chli e Rhythmus finde etc.. Und ich dänke dir händ jo sicher au no Unterstützig vo de Familie etc., dänke s esch doch tiptop wenn dir's eifach mol uf euch zuecho lönd. Aso ich glaube mini Kollegin het eigentli am asträngendste die erste paar Woche gfunde (will halt oft beidi mitenand Hunger gha händ und so) und wo sie denn händ welle afange laufe, willd denn halt immer es Aug uf beidi Chinder muesch ha. Aber deför händ sie vo Afang ah glehrt teile und grad öper gha zum spiele, das findi total toll .
|
|
|
|
|
|
23.06.14 14:27
sonne13
|
Re: Bräute 2013
eve, ech glaube dini schwankende gfühl sind ganz normal. einersiits freut me sich, anderersiits weiss me dass sich alles wird verändere usw, dass eim das verunsicheret oder mängisch au angscht macht isch doch ganz natürlich! mir hend eus jo bewusst defür entschiede und au ich ha mängisch so "attacke" gha. aber ich cha der säge, irgendwenn bisch so vernarrt i das gschöpfli e dim buuch, do sind alli zwiifel wäg!!!
elea, super übrigens dass ihr en tolle erschte gmeinsame undersuech gha hend ! meega, freu mi sehr für euch! es isch sooo öppis bsundrigs, eifach unglaublich! warteds ab bis ehr das chliine vo usse gsähnd "aachlopfe", oder wenns denn zruggchlopft wenn chli drucksch, das isch eifach nur unglaublich! ganz ehrlich, ich cha jetzt no mängisch gar ned glaube dass do zwei mönschli e mer inne wachsed!
hihi, d hebamme wo de kurs gleitet hed hed au gfunde das seig ned naiv sondern e gueti iistellig! kei ahnig wo ech das vertraue här ha, ech be halt au öppert wo findet es macht kei sinn sich über sache de chopf zerbräche wo viellicht mol iiträffed... ich find, es länget de sech gedanke z mache, wenn problem tatsächlich iiträffed
|
|
|
|
1 .. 1649 .. 3295 3296 3297 3298 3299 .. 3528 .. 3757
|