| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1649 .. 3295 3296 3297 3298 3299 .. 3528 .. 3757
23.06.14 13:40
elea 

Re: Bräute 2013

sonne esch das denn speziell en kors för zwiling gsi oder besch di einzig gsi?

23.06.14 13:43
Eve777 

Hallöchen Zäme

Ich bi au immer no öppedie am umeschneugge im Forum aber ha amigs ned so Zyyt zum mitschriebe, drum lesi mängisch eifach still paar Iträg noche .

Allne Schwangere wett ich no vo Härze gratuliere, soooo schön wow das goht jo vorwärts ! Ich bi ned sicher öbs bi mir ev. au igschlage het, eigentli wärs no so früeh dasi gar kei Azeiche cha ha, s esch eifach chli komisch. Aber ich loh mi jetzt mol überrasche, nächst Wuche weisi denn allwäg meh.

@Canoa: Hei ich ha ich das richtig gläse, jetzt hesch du glich müesse go operiere wäge Endometriose ? Ha gmeint gha me heg das scho mol abklärt gha und nüt gseh zu dem Zyytpunkt, hei das tuet mir so mega leid für dich !

@Sonne: woooow hei und bi dir geht's grad Zwilling, krass so schön ! E Kollegin vo mir het au Zwillingsmeitli übercho und sie het also im 6 Monet e Buuch gha wie anderi im 9. .

23.06.14 13:49
snet 

@Canoa: Nein, das ist sicher nicht zu viel verlangt. Es ist ja schon überraschend, dass man darauf überhaupt nicht reagiert. Aber solche Geschichten kenne ich leider zu Genüge. Warst du schon beim Arzt? Ist alles io?

@Sonne: Schön, konntest du einen guten Geburtsvorbereitungskurs besuchen. Konntest du denn davon profitieren? Ich weiss halt nicht, ob ich so was machen möchte, da ich eigentlich so wenig wie möglich von der Geburt wissen möchte und mich lieber "überraschen" lasse. Sonst mache ich mir wohl noch Wochen vorher Sorgen...

@Eve: Dann schauen wir mal, was bei dir in den nächsten Wochen so rauskommt

@me: Haha, mal wieder hab ich meine Dioptrie falsch gedeutet. Mein Auge ist nicht überkorrigiert, sondern das andere einfach zu wenig korrigiert Naja, dann gehen wir halt links auch mal wieder ein bisschen rauf...

23.06.14 13:51
sonne13 

elea, be die einzig gseh. so kürs för zwillingseltere geds glaub ned... was ech no speziell gfunde ha (und immer wieder erläbe...) isch, dass mech/eus all gfrogt hend ob mer denn kei angscht hend usw... ich be glaub absolut naiv aber ich be öberzügt dass mer das schaffed met dene zwei und mer freued eus so fescht uf die beide - das wird sicher dopplet sträng aber au dopplet schön... nur d schwangerschaft hängt langsam wirklich aa, das chunnt halt alles chli früehner...

hoi eve, schön bisch au wieder mol do! demfall gohts der guet! so spannend - hihi, schriibsch denn inere woche wieder ? be mir verschricked au vieli wenn sie froged wenns denn sowiit esch, und ich säge "im oktober" und jedem riibi denn natürli ned under d nase dass es zwei sind - hihi, die selled sech nur chli wundere !

23.06.14 14:00
sonne13 

snet, ich fand den kurs gut, klar weiss man vieles aber das meiste halt aus büchern oder von anderen paaren, und das ist halt alles so individuell... der kurs wurde von einem paar gemacht, die haben das echt gut gemacht: sie haben viele themen angesprochen aber wurden nicht wahnsinnig ausführlich. wenn man fragen hatte konnte man die jederzeit stellen. es war ein paarkurs und zum teil wurde dann aufgeteilt männer-frauen, das fand ich auch cool. vor allem haben wir uns so mal 9h am wochenende einfach zeit genommen für unsere beiden engel - sonst im alltag kommt man ja kaum zum durchatmen, das fand ich irgendwie auch ganz schön

23.06.14 14:04
Eve777 

Hihi jo hüt hanis jetzt ebe grad gar ned sträng drum chani au chli mitschriebe, usserdem haltet sich mini Motivation schweeer in Gränze .

Ich schriebe denn uf jede Fall wieder, bi irgendwie total närvös. Usserdem ganz ehrlich, ich bi eh total verpeilt im Momänt, mini Gfühl schwanke im Momänt zwüsche Freud und Panik weni jetzt wörkli söt schwanger sii und zwüsche enttüscht wenis ned wär, total schräg. Ha ebe erst letscht Monet d Pille abgsetzt und dänke mir die ganz Zyyt das cha doch ned sii dass das grad ischloht. Mir händ au überhaupt ned bewusst gluegt oder plant, s esch wörkli eifach per Zuefall uf mini fruchtbare Täg gheit. Die letscht Wuche hani denn megaaaa Buchchrämpf gha (nehme mol ah, dasi allwäg mi Eisprung gspürt ha?) und sit denn sones komisches Flattere im Buuch, eifach ganz schräg. Debii meine wenn jetzt wörkli letscht Wuche d Befruchtig stattgfunde hätti, chönti doch eigentli gar no nüt merke will sich s Ei gar nonig ignistet hätti. Ahhhhh ich weiss au ned, ich loh mi jetzt eifach überrasche und so wie's denn esch esch's guet, Schicksahl nimm deinen Lauf .

Aso ich dänke wenns s erste Chind esch denn eschs eh sträng, öb's jetzt eis esch oder zwöi, will me mues sich zerst mol anenand gwöhne und chli e Rhythmus finde etc.. Und ich dänke dir händ jo sicher au no Unterstützig vo de Familie etc., dänke s esch doch tiptop wenn dir's eifach mol uf euch zuecho lönd. Aso ich glaube mini Kollegin het eigentli am asträngendste die erste paar Woche gfunde (will halt oft beidi mitenand Hunger gha händ und so) und wo sie denn händ welle afange laufe, willd denn halt immer es Aug uf beidi Chinder muesch ha. Aber deför händ sie vo Afang ah glehrt teile und grad öper gha zum spiele, das findi total toll .

23.06.14 14:18
elea 

sonne, nei das esch ned naiv fendi, wenn ehr ke angst hend esch doch das es super zeiche! wiso angst ha vor öpisem wome nonie erlebt he? ;) i fende euchi positiv istellig mega!!!
bi mer het si höt am morge gseit "nor dass is gseit ha, es esch denn nor eis!" guet, hend au ned met öpis anderem grechnet

doch eve, das cho scho si dass es allefals scho gspührsch....
wenn wer denn dini mens fällig? oder wer das die erst nachem absetze vode pille? nachem absetzte füehlie sech d täg ond all das jo eh weder bez anderst a, chan aso au si dass es eventuell vo dete chont?

23.06.14 14:20
snet 

@sonne: Schade, dass du nicht am Brauttreff bist, dann hätte ich deinen Bauch gesehen. Ich finde für meine Verhältnisse habe ich ziemlich viel Bauch (sonst immer ganz flach der Bauch), aber gegen aussen finde ich den jetzt nicht riiiiiiesig. Ja, wir überlegen uns das noch mit dem Vorbereitungskurs. Aber die Zeit läuft ja noch nicht davon. Ich fände halt so einen Säuglingspflegekurs irgendwie spannender.

Ich bin gespannt auf nächste Woche: Vielleicht erfahren wir dann das Geschlecht!

@Eve: Hmm, vielleicht ist auch das was du wahrnimmst einfach dein normaler Zyklus ohne Hormone? Ich drück dir auf jeden Fall die Daumen. Und unverhofft kommt ja bekanntlich oft.

@Brauttreff: Hat jemand Interesse an Ovu's und SS-Tests? Ich habe mir so eine Riiiesen Kombipackung auf ricardo bestellt und nur einen Zyklus gebraucht. Sonst würde ich sie mitnehmen, falls sie jemand haben möchte.

Ui, bei uns ist gerade Weltuntergangsstimmung... Der Himmel ist meeega dunkel! Jetzt kracht es bestimmt bald.

23.06.14 14:25
Eve777 

Haha Elea euchi FA esch jo au cool .

Jo es wär ebe de erst Zyklus ohni Pille, drum chani überhaupt ned zueordne vo wo das alles chönt cho. Aso die Buchchrämpf sind für mich zemli eidütig im Eisprung zuezordne, de hani mit Pille nämli keis einzigs mol gmerkt und wörd vom Zyytpunkt här öppe passe. Ha eigentli erst wäge dere Eisprung Theorie denn gmerkt, dass demfall ei Teil voll uf die fruchtbarste Täg gheit wär vorem Eisprung. S esch eifach voll schräg, mir tüend mini Brüst total weh sit denn und hüt esch mir so komisch schummerig gsi, eifach alles so Sache woni nonie im Läbe gha ha. Mi Maa wörd sich mega freue, aber ich ha ehm au gseit hei bitte freu dich jetzt ned und am Schluss eschs denn gar nüt, will ebe wie ehr gseit händ s cha ächt au guet nur mit em Absetze vo de Pille zämehänke. Ich söt mini Periode theoretisch (aso wenn mi Zyklus wie bi de Pille wiitergoht) am nächste Mentig übercho.....

Zuletzt bearbeitet am 23.06.14 14:28

23.06.14 14:27
sonne13 

eve, ech glaube dini schwankende gfühl sind ganz normal. einersiits freut me sich, anderersiits weiss me dass sich alles wird verändere usw, dass eim das verunsicheret oder mängisch au angscht macht isch doch ganz natürlich! mir hend eus jo bewusst defür entschiede und au ich ha mängisch so "attacke" gha. aber ich cha der säge, irgendwenn bisch so vernarrt i das gschöpfli e dim buuch, do sind alli zwiifel wäg!!!

elea, super übrigens dass ihr en tolle erschte gmeinsame undersuech gha hend ! meega, freu mi sehr für euch! es isch sooo öppis bsundrigs, eifach unglaublich! warteds ab bis ehr das chliine vo usse gsähnd "aachlopfe", oder wenns denn zruggchlopft wenn chli drucksch, das isch eifach nur unglaublich! ganz ehrlich, ich cha jetzt no mängisch gar ned glaube dass do zwei mönschli e mer inne wachsed!

hihi, d hebamme wo de kurs gleitet hed hed au gfunde das seig ned naiv sondern e gueti iistellig! kei ahnig wo ech das vertraue här ha, ech be halt au öppert wo findet es macht kei sinn sich über sache de chopf zerbräche wo viellicht mol iiträffed... ich find, es länget de sech gedanke z mache, wenn problem tatsächlich iiträffed

1 .. 1649 .. 3295 3296 3297 3298 3299 .. 3528 .. 3757
richtig   Zuletzt   schaffe   natürli   bearbeitet   wirklich   vorallem   schnell   einfach   irgendwie   Problem   Zeremonie   Hochzit   himbeer   gspannt   eigentli   langsam   Kollegin   eigentlich   natürlich