| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1650 .. 3297 3298 3299 3300 3301 .. 3529 .. 3757
23.06.14 15:10
elea 

Re: Bräute 2013

ja wenn me paar negativi bispel gseh het cha das sehr abschreckend werke.... mer het mol öper gseit, wenn du Problem die bezihig hesch denn verstärcht es chend die problme. wenn du aber en gueti bezihig hesch, denn festigt es chend d bezihig. a dem hebi mi fest dra und glaube au voll dra! mer hend eus au gseit dass mer eus fest vornehmet dass eusi bezihig grossi Priorität esch. ha mol imene tolle buech glese, im Prinzip set d bezihig fast bez öber de chend stoh. well wenn d bezihig ned guet esch, de liide öber chorz oder lang au d chend. wenn aber d eltere e gueti bezihig send denn send au d chend glöcklech! esch secher schwer zom umsetze, ond em Prinzip send secher d chender a erster stellt. aber ebe wenn me d beziihig ned vernachlässigt denn chunt das secher guet!!!

23.06.14 15:13
Eve777 

Re: Bräute 2013

@ snet: Ich finde eifach das esch doch e persönlichi Sach wo eifach jede so söll handhabe wie's für eim stimmt. Ich finde dir und dim Maa söt do eifach niemert drischwätze und euch loh mache, und die andere söles so mache wie's ehne wohl esch.

Au de Zyytpunkt wo me's seit söll me doch sälber bestimme, ich wär jetzt allwäg au öper wo's de Familie ganz gli seit eifach wili au Unterstützig brüchti falls öpis wörd schief go und gärn mit mim Mami und mim Schwiegermami wörd schwätze. Aber ich finde au do Leben und Leben lassen, verstoh mega dass dich das total ufregt.

Zuletzt bearbeitet am 23.06.14 15:15

23.06.14 15:18
Eve777 

Re: Bräute 2013

@Elea: jo ich dänke au die Ussag het sicher viel Wohrs. Ich glaube eifach, wenn me sich nur no uf d Chinder fokussiert, denn belastet das irgendwenn jedi Beziehig, au wenn sie super super gsi esch vorhär, meine wennd denn nur no als Eltere funktioniersch denn fählt eifach irgendwenn öpis. Das merkt me ebe wenn sie ganz chli sind ev. nonig will me denn no so hin- und wäg vo dene chline Pfüdis esch, aber sobalds denn richtig Chindsgi goht und die chline sälbständiger wärde denn zeigt sichs ebe...... Aber finde au, es esch scho mol sehr guet wenn me sich das im Vorus bewusst esch und eifach dra schafft. Meine esch klar Chinder händ i dem Sinn Priorität dass me ehres Wohl an ersti Stell stellt, aber finde eifach mängisch esch hüt ächt de Fokus au fast echli "chrankhaft" uf de Kiddies, dänke eifach me söll für sich es guets Mass finde und denn klappt das scho alles .

23.06.14 15:25
elea 

Re: Bräute 2013

snet aso i fende au jedes paar cha doch selber för sech netscheide wenns wet avo met plane und all das. das esch doch wie bim hürote. paare plani do 2 johr und anderi mache das i 4mönet. jede wis för ehn stemmt! und nor well mes noniemeretm gross omeverzellt heisst das ned dass mes ned gnüsst! goht doch echt niemert öpis a!

eve, gsehs genau so! s wohl vom chend stoht secher a erster stell, aber me esch jo de trotzdem no es paar ond ned nor eltere. i denke au Emmer, i 20johr zieds chend us, met mim maa weti aber die nöchste 60johr no zeme lebe! aso wetti mer genau glich müeh ge dass es ehm guet goht!!!!
stemmt scho, vell paar merke de wend chender "öbere berg send" dass si de fast ke gmeinsamkeite me hend ond nor no wege de chend zeme funktioniere...

23.06.14 15:32
Eve777 

Re: Bräute 2013

Jo meine s esch mir scho bewusst dass ich jetzt do cha klugscheissere, ha jo no keis Chind und s esch mir voll klar dass das ned eifach esch. Ich meine wenn me immer müed esch und so viel um d Ohre het denn esch das sicher ned ohne, au no ad Partnerschaft z dänke und sich regelmässig chli Insle wie me so schön seit izbaue oder mol eifach nur öpis elei für sich z mache. Trotzdem beni überzügt dass isch das 100% wird lohne uf d Zuekunft gseh. Und ebe wie du seisch, d Chind verlönd eim irgendwenn emol zum sälbständig sii, aber mit sim Maa wet me jo s ganze Läbe zämeläbe und ich finde do söts eim au de Wärt sii zum uf das guet luege.

23.06.14 15:39
elea 

Re: Bräute 2013

haha stemm eve, mer chöne do scho e grossi schnorre ha
aber ebe i denke es esch schomol e guete schrett wenn me sech dem bewosst esch und sech vornemmt zonenand zluege. vell me chame jo vorher ned mache :)

23.06.14 15:40
snet 
Re: Bräute 2013

@elea/eve: Ja ihr habt wohl Recht. Es hat mich halt einfach nur aufgeregt, was diese Person behauptet hat. Sie meinte sogar, dass man sich schon vor der ersten Schwangerschaft müsse klar darüber sein, ob man ein 2. haben möchte oder nicht. Dann habe ich gefragt woher sie denn das wisse? Von Ihrem Erfahrungsschatz als Noch-Nicht-Mutter?

@News: Habt ihr noch neue Lustige Sachen zu erzählen? Ich habe irgendwie einen Geburtstagsmarathon vor mir... Habe sogar an einem Tag für zwei verschiedene Parties zugesagt. Die eine werde ich wohl bis 23:00 Uhr besuchen und dann an die nächste gehen. Und irgendwie werden alle 30 (ausser ich, hehe)

23.06.14 15:45
Eve777 

Re: Bräute 2013

Hää was lauft denn mit dere falsch, gohts no? Das hani jetzt no nie im Läbe ghört dass me sich söt vo afang ah entscheide wieviel Chinder me wot. Aso ich glaube das esch eifach e absolute Kontrollfreak (so wie's tönt öpe s 10-fache vo mir) wo eifach s ganze Läbe mues für sich bis is letschte Detail durestrukturiere, die tuet mir fast chli leid, esch doch asträngend .

Hmmm ha sust gar ned so gross News oder eso, ebe mir chöne imene Monet id Ferie und gönd det chli z Dütschland go umenandfahre (Hamburg und Ostsee), bi mega gspannt druf. Z Hamburg hämmer e Kieztour buecht uf die freu ich mi mega wird sicher witzig .

23.06.14 15:50
elea 

Re: Bräute 2013

ah das fendi jez aber au en super doofi ussag! i sege Emmer i wet *chend, aber velecht löschts mer jo au scho nachem erste ab und de blibts bi eim, so öpis weiss me doch vorher ned. ond vorallem spellts jo gar ke rolle!!!!!

haha snet, be au froh hani no bez schonfrest bes zom 30igste. ke ahnig, esch voll mis panick-alter (total doof eigentli he... )
du besch cool, dass grad a 2 geburi festli of einisch gosch. i sueche emmerno usrede welli a eis ned wet go... essch e gueti klegin, aber momentan maggi gar ned go fiire ergendwie. drom beni chrampfhaft am usrede öberlegg. het öper Idee? ;)

ui eve, das met de kieztour tönt ganz cool!!! und Hamburg esch secher en u lässigi Stadt wod vell chasch aluege!!!! musch de onbedengt brechte wis gsi esch! gönder de metem Auto?

23.06.14 15:52
snet 
Re: Bräute 2013

@Eve: Jap, wirklich ein grosser Kontrollfreak. Dazu hat sie natürlich auch noch eine Vorstellung wieweit die 2 Kinder auseinander liegen müssen. Ein Abstand von 5-6 Jahren gehe ja wohl gar nicht... Ui und ganz entsetzt war sie, als ich gesagt habe, dass wir momentan nicht planen einen Geburtsvorbereitungskurs zu belegen

Oh, ich war ja noch nie an der Ostsee. Was schaut man sich dort so an? Super dumme Frage: liegt Sylt an der Ost- oder Nordsee? Das ist doch ein bisschen wie Monte Carlo, oder? So ein bisschen Promiparadies.

 1 .. 1650 .. 3297 3298 3299 3300 3301 .. 3529 .. 3757
irgendwie   Kollegin   vorallem   natürli   schnell   gspannt   himbeer   eigentlich   natürlich   eigentli   wirklich   bearbeitet   richtig   Zuletzt   Hochzit   langsam   Zeremonie   schaffe   Problem   einfach