| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 165 .. 328 329 330 331 332 .. 2045 .. 3757
26.06.12 13:50
arwen_1984 

Re: Bräute 2013

säge nech ou äxtra nid, weles mis Bild isch, de ischs ou ke Schlichwärbig ;-)

26.06.12 13:50
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Hallo Mona83

mir händ paar Siete vorher scho mal drüber diskutiert, da ä erklärig usem Internet:

Vor der Ziviltrauung muss das gesetzlich vorgeschriebene Ehevorbereitungsverfahren durchgeführt werden. Zuständig ist das Zivilstandsamt am Wohnort von Braut und/oder Bräutigam. Es hat nach Abschluss eine Gültigkeit von drei Monaten, die ersten 10 Tage unterliegen einer Sperrfrist. Die Trauung muss also vor Ablauf der drei Monate stattfinden, sonst verliert das Verfahren seine Gültigkeit. Die Trauung selber muss nicht zwingend am Wohnort erfolgen.

Das Ehevorbereitungsverfahren dient dazu, die Personalien und die Identität des Paares festzustellen, die gesetzlichen Ehevoraussetzungen abzuklären und die Namensführung nach der Heirat festzulegen.

Das Paar muss gemeinsam und persönlich beim Zivilstandsamt erscheinen und diverse Dokumente einreichen.


Schief laufe chan minere Meinig na nüd (wenn alles legal isch also d.h. mer hüratet nid sin Brüede, Cousin oder so oder es isch kei Schienehe). Es gaht vorallem au drum das mer über sini Rechte und Pflichte ufklärt wird, soviel ich weiss.

Grüessli
Lucy,Lu

*Mir fieret oise grossi Tag am 06.07.2013*

Zuletzt bearbeitet am 26.06.12 13:51

26.06.12 14:17
Mona83 

Re: Bräute 2013

Dankä LucyLu :-)

und sorry dasi nomal gfröget han, han voll nöd gwüsst daser scho mal drüber diskutiärt händ. :-)

okay das tönt ja witzig, bin ja no chli skeptisch will ich eigentlich amel nöd so gärn beamti han und stell mer so äs standesamt rächt stiär vor aber ich lah mi gärn zum positivä überraschä. :-)

oooOOOOO 15. Juni 2013 because it's true love OOOOOooo

26.06.12 14:21
bergeri 

Re: Bräute 2013

@LucyLu, Mona: Also so wia si miar gseit het chan das Ehevorbereitigsverfahra sehr selta schiaf goh. si mi z.b. gfrogt ob miar beidi schwizer sin und ob miar schuamol ghürota gsi sin. denn het si wella d'agaba vu üserna eltera ha und nocher het si miar gseit si gsechi do eigentlich kei grund dass öppis schiaf go chönnti.

wia d'LucyLu schu gseit het das isch meh zum luaga ob iar a Schinehe machen. oder i glaub wenn öppert vu beidna nid schwizer isch isch es au a kompliziarteri sach.



****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****

26.06.12 14:21
Sterndli04 

Re: Bräute 2013

@reebee: ja, mir hend vom Standesamt schriftlich bestätiget becho, dass d Reservation guet isch u dass si eus au d Lokalität reserviert hend. Eifach mit Vorbehalt vom Ehevorbereitigsverfahre. U de hemmer vo de Lokalität auno e Bestätigung becho mit em Priis und so.. Aber das isch, dänki, überall wieder verschiede..

@StD: Mir hend eifach dänkt, mir wennd sie so früeh wie möglich schicke, wills ebe grad Mitti Juli isch u da doch de eint oder ander chönt ide Ferie sii.. Lieber z früeh wie zspot hani dänkt


]Verliebt 05.01.04.. Verlobt 10.09.11.. Verheiratet 13.07.13

26.06.12 14:46
bergeri 

Re: Bräute 2013

@Sterndli: Jetz hani glaub as duranand. hen iar si jetz schu verschickt? I han hüt grad nomol mit mim GG gredt und er meint as seg glaub besser wenns miar erst so afangs november verschicken....

****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****

26.06.12 15:05
MaLu 

Re: Bräute 2013

also ig ha nüt schritflech bestätiget übercho.. söui ächt o no mau nachehake..?
- 22.06.2013 -

26.06.12 15:42
toluwu

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Da ich ja Ausländerin bin, muss ich eine Geburtsurkunde bringen die nicht älter als 6 Monate sein darf. Und zum guten Glück wurde ich in den USA geboren... Das amerikanische Konsulat kann mir nicht helfen, ich muss diese direkt in den USA bestellen. Juhu... Ich kann das nicht online bestellen, das geht nur wenn man in den USA wohnt. Aber ich könnte ein Formular ausfüllen, mit Kopie der ID per Kurier (ganz wichtig, mit normaler Post ist nicht erlaubt...!) hin schicken und warten das sie's zurück schicken. Aber wie ich das ganze bezahlen soll sagt mir niemand. Ich bekomme einfach keine Antwort.

Bin gespannt, ob ich dann nächstes Jahr meine Geb.urkunde rechtzeitig erhalte... :down
:

26.06.12 15:45
toluwu

nicht registriert

Re: Bräute 2013

MaLu:
also ig ha nüt schritflech bestätiget übercho.. söui ächt o no mau nachehake..?
- 22.06.2013 -

Wir auch nicht. Aber wir haben das Formular vom Standesamt mitbekommen. Habt ihr gar nichts schriftliches?

26.06.12 16:08
MaLu 

Re: Bräute 2013

ou toluwu, das tönt ja recht kompliziert..

nein ich habe telefonisch reserviert, also hab ich noch gar nichts schriftliches..

- 22.06.2013 -

 1 .. 165 .. 328 329 330 331 332 .. 2045 .. 3757
Zuletzt   eigentlich   irgendwie   richtig   einfach   schnell   himbeer   Zeremonie   gspannt   natürlich   vorallem   schaffe   eigentli   langsam   natürli   wirklich   Hochzit   Kollegin   Problem   bearbeitet