| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1650 .. 3298 3299 3300 3301 3302 .. 3530 .. 3757
23.06.14 15:54
elea 

Re: Bräute 2013

aso snet, i glaube die wird s paradebispel deför dass es em lebe nie so lauft wime wet! dere werds schecksal e böse strech dorr ehri detailiert lebensplanig mache! das esch doch Emmer so......

23.06.14 15:57
Eve777 

Re: Bräute 2013

Haha wahrschindlech tuet sie au scho plane was für Brüef ehri Chinder denn mol sötte lehre oder was sie sötte studiere, hihi hei sorry aber do cha me eigentli nur no drüber lache läck so öpis hani ächt nonie ghört .

@Ferie Dütschland: jo ich bi ebe au no nie gsi aber jetzt hämmer gfunde mir gönd mol ned i Süde sondern mol richtig Norde. Hamburg hani ebe au scho viel tolls ghört und freu mi ächt mega. Sylt lieht a de Nordsee, aso mir sind grad uf de andere Siite i de Nöchi vo Lübek grad neume direkt am Meer (Scharbeutz heissts). Mir händ ebe no Fründe z Dütschland wo in Düsseldorf wohne. Jetzt fahre mir mit em Auto zerst zu ehne und bliebe det 2 Täg und denn fahre mir nach Hamburg für 2 Täg und nachhär ebe as Meer und denn über Leipzig wieder zrugg.

@Party schwänze: Elea weiss denn dini Kollegin dassd schwanger bisch oder ned? Wenn sie's weiss het sie sicher Verständnis für d Wohrheit.

Zuletzt bearbeitet am 23.06.14 15:58

23.06.14 16:03
elea 

Re: Bräute 2013

eve, dönt echt cool euchi ferie! vo wenn bes wenn gönd ehr denn gnau?

nei si weiss es nonid, ond i wets ehre bes denn au nonid sege. soscht wers natürli eifach

23.06.14 16:04
snet 
Re: Bräute 2013

@Kollegin: Ja, ich bin auch schon ganz gespannt wie es bei ihr so wird. Ahja, mehr als 8kg zunehmen will sie dazu auch nicht. Mal schauen ob ihr das Leben einen Strich durch die Rechnung macht... Aber wahrscheinlich ja schon, weil man einfach nicht alles planen kann. Ihre Hochzeit war auch mega durchgeplant und irgendwie kam deswegen keine Stimmung auf. Das ist halt etwas, was man nicht planen kann.

Dazu sagt sie immer, dass sie ja 6 Monate geübt haben, obwohl sie bereits Juni 12 angefangen haben. Irgendwie auch komisch so Aussagen.

@Elea: Wieso willst du denn nicht an die Party? Ich dachte du wirst auch bald 30?

@Eve: Euer Ferienplan klingt wirklich gut. Wir müssen auch unbedingt noch etwas planen. Am liebsten würde ich irgendwo ein Auto mieten und einfach drauf los. Vielleicht machen wir es ja genauso - das fände ich super toll!

23.06.14 16:07
Eve777 

Re: Bräute 2013

Mir gönd vom 20. Juli här bis zum 1. August, d Hotel zum zruggfahre bueche mir ned do verlömer eus eifach naiv druf dass es in Leipzig und Umgäbig denn scho öpis frei het, s Hotel in Hamburg und am Meer hämmer aber buecht.

Hmm jo das verstohni, denn muesch dir ächt öpis guets loh ifalle, sust bisch halt eifach chrank? Wobi ich ha amigs s Gfühl wenn me sich noch stoht merkt me jo öb de ander eim aflunkeret oder ned, aso vo dem här weisi ned öb'd ehre ned eifach gschiiter seisch dassd di ned so wohl fühlsch momentan und eifach ned magsch aber gärn wördisch mit ehre nochefiire?

23.06.14 16:15
elea 

Re: Bräute 2013

nenei, mach mi ned älter asi be, i ha no fast 2 johr bes zom 30igste

jä, es wird es recht grosses fest, ond all woni kenne werde ned cho (ke ahnig wiso). ond es esch amene sonntig zobe, ond do hani generell ke bock of usgang ergendwie. sonntig obe esch zom omelömmle ;)
ond i weiss ned ob ehre da metem ned wohl füehle wörd as usred lange. wel si liebt ehre Geburtstag und ehre esch das uh wechtig... füehl mi au ergendwie schlecht wenni ned go, aber i weiss dassi mi ned wörd wohl füehle ond de wörds mi aschisse bes das ganze denn verbi esch.... :/
äh sone doofi Situation :/

23.06.14 16:21
Eve777 

Re: Bräute 2013

@snet: aso die esch ächt total schräg druffe, au dass sie scho im 12 agfange händ üebe und jetzt seit sie sie hege "nur" 6 Mönet brucht, weiss ned genau was das söll. Ich vermuete dass die 1 1/2 Johr eifach ned i ehres Plänli passt hätte drum tuet sie sichs jetzt eifach parat schwätze damits denn für sie wieder stimmt.

Mached doch das mit em spontan neume anefahre, amigs wärde das die beste Ferie / Usflüg wo sich spontan ergänd.

@Elea: hmm voll doof, ich weiss was'd meinsch s esch mir au scho so gange. Di Maa wörd denn ned mitcho oder wär er wenigstens debii? Aso und sust wörd ich halt wörkli versueche ehres eso z erkläre wie'ds do gschriebe hesch, meine mir wärs lieber öper seits mir direkt und denn weisi s esch nüt komisches zwüsche eus, als wenn ich e Usred ghöre woni scho als Usred wärte. Weisch wasi meine? Esch ächt e blödi Situation. Wobi mues au säge, bi au scho a so Partys gsi und im Nachhinein eschs mega lustig worde und ha cooli Lüüt kenneglert.

23.06.14 16:26
snet 
Re: Bräute 2013

@Elea: Wann ist denn die Geburtstagsparty? Vielleicht lässt du es dir ja noch offen. Kann ja sein, dass es dir plötzlich viel besser geht, was meinst du? Und nach hause gehen kannst du ja, wann du willst. Es zwingt dich ja keiner bis zum letzten Ende zu bleiben. Und das ist ja auch noch das Gute an einem Sonntagabend "Ich muss nach hause, da ich morgen arbeiten muss".

@Eve: Ja ich habe auch das Gefühl, dass ihr das etwas gegen den Strich gegangen ist. Ich war noch nie spontan in den Ferien und empfinde das als sehr aufregend

@me: Ich "schnuddere" immer noch rum und lasse das mit dem Training wohl heute lieber sein. Vielleicht hole ich mir noch etwas auf den Grill. Diese Kartoffeln von gestern waren auch ganz super und Creme Fraiche habe ich auch noch zuhause (Ich bin ja so eine gute Resteverwerterin )

23.06.14 16:28
elea 

Re: Bräute 2013

nei mi maa wer ebe ned debi. soscht wers mer no egal...
stemmt scho, meischtens wenns eim aschisst, werds nacheten mega lässig. aber i wet em Moment nome schlof ond ned Party mache

ha genaus gliche denkt, dere passt doch das eifach ned i plan ine, dass si länger gha hend bes es igschalge het. fende das eh doof, do muess me sech doch ned deför schäme! ha au e arbetskoleg wos üebe Emmer bez abespellt. eigentli üebe si shco set emne johr aber er chunt de Emmer vo wege "jo mer hends erst 7mol preicht zom am rechtige tag sex zha". du do muss me sech doch weder entschuldige no rechtfertige... ebe und wenns halt ned grad goht denn gohts halt ned. dasch ned zom schäme.... item jez beni weder abgweche...
aber ebe das esch genau das, die wo so gnau planet, bi jede chonts sowiso Emmer anderscht..

23.06.14 16:33
Eve777 

Re: Bräute 2013

@snet: haha so cool, also mir sind sust au eher d Vorplaner bi de Ferie, aber finds au cool dass mir eus dasmol ei Teil vo de Reis eifach offe lönd, bi richtig gspannt druf.

@Elea: Jo ich finde au das esch doch ned öpis wo me cha demet blöffe so nachem Motto aso bi mir hets sofort igschlage oder ebe öper mues sich schäme wills länger goht, meine mein Gott das esch d Natur das esch eifach vo mir usgseh purs Glück wenns grad oder sehr schnäll klappt.

Wägem Geburi esch natürli voll doof wenn di Maa ned debii esch, denn wörds mi au aschisse weni eh scho niemert sust kenne. Eschs denn scho bald?

 1 .. 1650 .. 3298 3299 3300 3301 3302 .. 3530 .. 3757
eigentli   vorallem   gspannt   bearbeitet   natürlich   Problem   eigentlich   langsam   Zeremonie   wirklich   irgendwie   einfach   schaffe   natürli   Zuletzt   Kollegin   himbeer   schnell   Hochzit   richtig